2021 рік

З 15 лютого 2021 року по 15 травня 2021 року серед учнів 5–8-х, 9–11-х класів закладів загальної середньої, позашкільної і професійної (професійно-технічної) освіти та студентів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітніх рівнів вищих закладів освіти всіх спеціальностей буде проведено Міжнародний фотоконкурс «Ми – Люди Землі».

          Фотоконкурс відбудеться з нагоди святкування Всесвітнього дня Землі та вшанування Дня пам’яті Чорнобильської трагедії, згідно з умовами проведення, що додаються.

          Мета фотоконкурсу – сприяти реалізації творчого потенціалу дітей, юнацтва та молоді, розвитку громадської еко-свідомості, збереженню Всесвіту та навколишнього середовища, формуванню національної культури чистоти та екологічної відповідальності людства.

Завдання Фотоконкурсу

  1. Художньо розкрити проблему національної екологічної культури та свідомості в сучасному суспільстві за допомогою мистецтва фотографування.
  2. Привернути увагу людства до надзвичайної екологічної ситуації в світі.
  3. Спонукати суспільство до збереження природних ресурсів та цінування осередків навколишнього середовища.

Пріоритетні напрямки Фотоконкурсу

  1. Технології та довкілля.
  2. Природні ресурси та Планета.
  3. Сім’я, природа, культура.
  4. Я – екосистема.
  5. Промисловість та навколишній світ.
  6. Зелена ера.
  7. Гармонія: тіло,душа, природа.

Вимоги до конкурсних робіт Фотоконкурсу

  1. На Фотоконкурс подаються самостійно підготовлені конкурсні роботи, а саме власноруч зроблені світлини з авторською назвою за пріоритетними напрямками Фотоконкурсу та описи зображення цієї ж світлини (есе, твір-роздум, вірш, проза).
  2. Одна конкурсна робота може мати одного автора.
  3. Один автор може подати до 3-х конкурсних робіт за різними пріоритетними напрямками.
  4. Подати заявку на Фотоконкурс необхідно за посиланням https://forms.gle/y2hNd4aQqekxHfQf7 не пізніше 15 травня 2021 року, прикріпивши конкурсну роботу.
  5. За бажанням розмістити конкурсну роботу на персональній сторінці в соціальних мережах з хештегом #earthpeopleua.
  6. Конкурсна робота виконується до таких умов:
  • Світлина зроблена у період чинності фотоконкурсу (15.02.2021 – 15.05.2021), не містять фільтрів фоторедакторів та додаткових оформлень (рамок, надписів); знято на камеру від 5 мегапікселів; збережено у форматі файлів JPEG розміром не менше 2500 РХ по довгій стороні;
  • Текст опису друкується шрифтом Times New Roman, міжрядковий інтервал 1,5, кегель 14, аркуш формату А4 (до 3-х сторінок), поля: ліве – 30 мм, праве – 10 мм, верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм.
  1. Конкурсна робота автора буде розглядатися за умов дотримання вимог конкурсу та 100%виконання завдання (світлина, назва світлини, опис, вчасне заповнення заявки за посиланням).
  2. Автор має надати згоду на обробку своїх особистих персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297 – V та в рамках подальшої співпраці.
  3. Подані на Фотоконкурс роботи не повертаються.
  4. Крайній термін подачі конкурсних робіт: 15 травня 2021 року, 18:00 (за київським часом).
  5. Оголошення переможців: 25 травня 2021 року на сайті Міжнародного культурного центру «Сяйво» https://syaivo.org/
  6. Кращі роботи будуть розміщені на порталі «Музейна планета».
  7. Нагородження переможців та номінантів відбудеться у червні 2021 року в м. Києві (про час та місце буде повідомлено пізніше)

Найкращі конкурсні роботи Фотоконкурсу «Ми – люди Землі» будуть представлені на фотовиставці.

Відповідно до угоди між Урядом України та Урядом Латвійської Республіки в сфері освіти, науки, молоді та спорту, Державне агентство з питань розвитку освіти Латвійської Республіки пропонує здобувачам вищої освіти та науковцям скористатися стипендійними можливостями для навчання/дослідження в закладах вищої освіти Латвії та участі у літніх школах на 2021/2022 навчальний рік. Подача заявок на участь у державній стипендійній програмі та участь у літніх школах для українських студентів та науковців відкрита та триватиме до 1 квітня 2021 року.

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

  1. Умови подання заявки

Мова викладання у вищих навчальних закладах Латвії переважно латиська, проте існує кілька навчальних програм, які пропонуються англійською мовою (для отримання додаткової інформації відвідайте сайт: www.studyinlatvia.lv).

Заявки на отримання ступеня бакалавра та першого рівня професійної вищої освіти прийматимуться від студентів, які успішно закінчили принаймні один навчальний рік навчання на момент подання заявки (лютий, березень 2021).

Стипендії на бакалаврські та магістерські програми призначаються на один навчальний рік – період до 10 місяців (для аспірантів – до 11 місяців). Стипендія на магістерські програми з навчальних програм латиської філології, латиської літератури, культури та історії Латвії може бути надана на два навчальні роки, тобто на час магістерської програми.

Якщо студент хоче продовжити своє навчання в Латвії ще на один рік, він / вона повинен подати повторну заявку на отримання латвійської стипендії. Латвійська стипендія може бути призначена не більше ніж на два терміни поспіль одній особі.

Навчальний рік у Латвії триває з 1 вересня по 30 червня.

  1. Процедура подання заявки (реєстрація відкрита з 1 лютого 2021 року, кінцевий термін 1 квітня 2021 року) – https://scholarships.viaa.gov.lv/en/login

Після цього анкету можна заповнити в режимі онлайн та додати необхідні документи. Система вимагатиме завантаження таких документів:

  • Лист з вищого навчального закладу;
  • Резюме (СV);
  • Мотиваційний лист;
  • Диплом та виписку оцінок за останні 2 семестри;
  • Рекомендаційний лист;
  • Навчальний план (зразок можна знайти на сайті програми)
  • Сертифікат знання мови;
  • Копія паспорту або ID

Усі документи повинні бути перекладені латиською або англійською мовами. Будь-які неповні заявки розглядатися не будуть.

III. Фінансові положення

Розмір латвійської державної стипендії на навчання становить:

  • 500 євро\місяць для студентів-бакалаврів та магістрів
  • 670 євро\місяць для аспірантів
  • Усі навчальні програми англійською мовою у вищих навчальних закладах Латвії не є безкоштовними. Латвійський стипендіат може використовувати стипендію для покриття вартості навчання або проживання та харчування. Будь ласка, врахуйте, що сума стипендії недостатня для покриття всіх витрат у Латвії.
  • В обмежених кількостях приймаючий вищий навчальний заклад надає стипендіату місце у студентському гуртожитку чи гостьовому будинку.
  • Латвійська стипендія не може бути призначена одночасно з іншими стипендіями.
  • Стипендіати повинні самостійно домовитись про страхове покриття.
  • Стипендії для заявників з однієї країни не можуть перевищувати 10% від загальної суми гранту на навчальні стипендії.

Стипендія за місяць не надається, якщо студент був за межами Латвії довше ніж 15 днів.

  1. Оцінка заявок та інформація про результати

Усі заявки будуть оцінені, а остаточне рішення про надання стипендій прийме оціночна комісія VIAA. Критерії оцінки якості можна буде знайти на сайті програми.

Усі кандидати отримають офіційне рішення, надіслане електронною поштою у червні 2021 року, яке буде доступним в профілі кандидата в системі онлайн подання заявок.

ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ

  1. Умови подання заявки

Тільки викладачі та наукові співробітники іноземних вищих навчальних закладів та науково-дослідних установ є кандидатами на участь у Латвійській державній стипендії для досліджень. Стипендія надається на період до 5 місяців.

Навчальний рік у Латвії триває з 1 вересня по 30 червня.

  1. Процедура подання заявки (реєстрація відкрита з 1 лютого 2021 року, кінцевий термін 1 квітня 2021 року) – https://scholarships.viaa.gov.lv/en/login

Після цього анкету можна заповнити в режимі онлайн та додати необхідні документи. Система вимагатиме завантаження таких документів:

  • Копія листа з вищого навчального закладу або науково-дослідної установи;
  • Резюме (СV);
  • План досліджень;
  • Мотиваційний лист;
  • Доказ кваліфікації (копія останньої кваліфікації та диплому);
  • Рекомендаційний лист;
  • Aктуальність дослідження;
  • Копія паспорту або ID

Усі документи повинні бути перекладені латиською або англійською мовами. Будь-які неповні заявки розглядатися не будуть.

III. Фінансові положення

  • 30 євро\день на кишенькові витрати
  • 300 євро\місяць на проживання
  • За запитом приймаючий вищий навчальний заклад надає стипендіату місце в гуртожитку чи гостьовому будинку. Запити на проживання в міжнародних студентських гуртожитках повинні подаватися за місяць до прибуття у відповідний ВНЗ або наукову установу. Крім того, іноземні дослідники можуть розглянути можливість оренди квартири в місті.
  • Латвійська стипендія не може бути призначена одночасно з іншими стипендіями.
  • Витрати на поїздки з рідної країни до Латвії та назад не покриваються латвійською стипендією.
  • Власники стипендій повинні самостійно домовитись про страхове покриття.

Стипендія скасовується, якщо стипендіат був за межами Латвії довше ніж 14 днів підряд.

  1. Оцінка заявок та інформація про результати

Усі заявки будуть оцінені, а остаточне рішення про надання стипендій прийме комісія з оцінки VIAA відповідно до таких критеріїв оцінки:

  • План дослідницької роботи;
  • Мотивація дослідницької роботи в Латвії.

Іноземці, які подають заявку на науково-дослідницьку роботу в галузі латиської мови, літератури чи культури, отримують п’ять додаткових балів.

Усі кандидати отримають офіційне рішення, надіслане електронною поштою у червні 2021 р., яке буде доступним в профілі кандидата в системі онлайн подання заявок.

ЛІТНЯ ШКОЛА

  1. Умови подання заявки

Лише студенти, викладачі та наукові співробітники іноземних вищих навчальних закладів мають право на отримання латвійської стипендії для участі у літніх школах.

  1. Процедура подання заявки

Інформацію про те, як подати заявку на стипендію для участі в літніх школах, можна знайти на веб-сайті вищого навчального закладу в Латвії, який організовує літню школу. Веб-сайт надасть детальну інформацію про всі необхідні документи:

  • Форма заявки на літню школу;
  • Автобіографія;
  • Мотиваційний лист

Необхідні документи для літніх шкіл повинні бути подані безпосередньо організаторам літніх шкіл, вони поінформують усіх заявників про результати конкурсу на стипендії.

Список ВНЗ, які приймають участь у стипендіях літньої школи: https://viaa.gov.lv/eng/scholarships_gov/latvian_scholarships/scholarships_for_summer_school/?tl_id=22802&tls_id=54841

Прийом заявок відкритий 1 лютого 2021 року, кінцевий термін – 1 квітня 2021 року.

III. Фінансові положення

Сума латвійської стипендії, наданої VIAA для літньої школи, становить 711 євро на особу.

Стипендії VIAA будуть перераховані організаторам літніх шкіл, стипендіатам гроші на руки видаватися не будуть.

Учасники літніх шкіл повинні самі оплатити проїзд з країни походження до місця розміщення літньої школи в Латвії.

  1. Оцінка заявок та інформація про результати

Остаточне рішення про надання стипендій прийме оціночна комісія VIAA. Вищі навчальні заклади повідомлять усіх здобувачів про результати.

Університет Торонто запрошує вчених з України, що працюють у сфері суспільних та гуманітарних наук взяти участь у програмі короткотермінових дослідницьких візитів (Petro Jacyk Visiting Scholars) у 2021-2022 навчальному році.

 

Переможці проводитимуть дослідження та співпрацюватимуть із канадськими вченими в CERES (Centre for European, Russian, and Eurasian Studies). Можлива участь у наукових заходах і виступи з доповідями. Зазвичай, візити відбуваються з вересня по квітень.

Якщо у період 2021-2022 н. р. реалізація дослідницьких візитів буде неможливою в зв’язку з пандемічними обставинами, переможці конкурсного відбору зможуть взяти участь у програмі онлайн: їм буде надано доступ до ресурсів бібліотеки університету Торонто, а також можливість співпрацювати з науковцями PJP та CERES віртуально.

На додачу, в рамках програми щороку надається фінансування для однієї особи, яка досліджує Голодомор в Україні.

Участь у програмі можуть взяти участь науковці на всіх етапах кар’єри, які проводять дослідження у сфері суспільних та гуманітарних наук. Заявки від аспірантів також можуть бути розглянуті.

Особливо заохочуються до участі дослідники, чия робота пов’язана з тематичним напрямом “Виклики для незалежної України”. Цей напрям включає державне та інституційне будівництво в Україні; право та врядування; проблеми демократизації; освіту, культуру та ідентичність нації та етнічних груп в Україні; історію та імперське минуле; а також зовнішню політику та міжнародні відносини.

Фінансування:

Програма Петра Яцика покриє такі витрати:

  1. переліт в 2 сторони в економ-класі, максимум 1200 канадських доларів;
  2. витрати на візу, якщо це можливо;
  3. медичне страхування на затверджене перебування в Університеті Торонто;
  4. до 20 доларів/день на проживання протягом 56 днів після подання відповідних квитанцій;
  5. допомога, розрахована за курсом 60 канадських доларів на день, максимум 3080 канадських доларів на 56 повних днів у CERES. Мінімальний термін перебування становитиме 28 днів.
  6. науковці, які залучені віртуально, отримають гонорар у розмірі 1500 канадських доларів. Тривалість програми для них складе 3 місяці.

Документи для участі у програмі:

  1. Заповнена аплікаційна форма: https://munkschool.utoronto.ca/jacyk/files/2021/01/VisitingScholarApplication-2021-2022-1.pdf?fbclid=IwAR1gfaoIN1q5aLiA6pQJz2XXqn_nOY1y2oDJ038pIOAMB176xj1w61b5NBw
  2. Дослідницька пропозиція (2 сторінки)
  3. CV (резюме)
  4. 2 рекомендаційні листи

Усі документи мають бути подані англійською мовою. Рекомендаційні листи, які написані не англійською мовою, повинні бути перекладені кваліфікованим перекладачем чи агенцією та подані разом з оригіналом листа.

Ці документи мають бути подані на зазначену електронну адресу. Автори рекомендацій мають надіслати рекомендаційні листи напряму на електронну адресу.

Дедлайн: 15 березня 2021 року.

Веб-сторінка програми: https://munkschool.utoronto.ca/jacyk/project/visiting-scholarships/?fbclid=IwAR0TPgPQp66o64BRHtb8aO-1HauaOxcVQKZWsPrUJzIfrOwTtKkBG68SXE8

Стажування
педагогічних працівників
в Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University
за програмою підвищення кваліфікації
«Дистанційна освіта:
інноваційні методи та цифрові технології»
(180 годин, 6 кредитів ECTS)
8 лютого – 26 березня 2021 р.
м. Новий Сонч, Польща
Проходження стажування відбувається в дистанційній формі на базі інноваційної цифрової платформи CloudA – унікальній інноваційній розробці Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University.
ПРОГРАМА СТАЖУВАННЯ
Модуль 1. Дистанційна освіта: досвід та перспективи. (30 год/1 кредит ECTS)
1.1 Підготовка висококваліфікованих фахівців в ХХІ столітті: роль та можливості дистанційної освіти.
1.2 Інноваційне лідерство Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University в дистанційній освіті: унікальні можливості інтегрованої ІТ-системи CloudA.
1.3 Дистанційна освіта в цифрову епоху: погляд в майбутнє.
Модуль 2. Дистанційне навчання в дії. ІТ-система CloudA: комплексне обслуговування студента. (60 год/2 кредити ECTS)
2.1 Розклад, навчальні плани та віртуальний журнал.
2.2 Навчальні матеріали, завдання, тести, оцінка.
2.3 Участь в інтерактивних заняттях і контакт з лекторами.
2.4 Обробка платежів.
2.5 Обробка дипломних робіт.
2.6 Мобільний додаток для дистанційного навчання.
Модуль 3. Мультитрансляція. Використання передових досягнень цифрових технологій в дистанційній освіті. (30 год/1 кредит ECTS)
3.1 Відмінність мультитрансляціі від класичних форм дистанційного електронного навчання.
3.2. Мультипередача класів (одночасна передача потоків даних, видимих учасникам в окремих вікнах).
3.3 Участь у заняттях з будь-якої точки світу за допомогою будь-якого мобільного пристрою.
Модуль 4. Особливості роботи викладача на сучасній цифровій дистанційній платформі. (30 год/1 кредит ECTS)
4.1 Розвиток техніко-інформаційних компетентностей, необхідних для роботи в цифрову епоху.
4.2 Соціокультурні та мовні компетентності сучасного викладача.
4.3 Набуття компетентностей та розвиток професійних здібностей педагогічних працівників за допомогою цифрових технологій.
Модуль 5. Дистанційна процедура вступу абітурієнта до університету. (30 год/1 кредит ECTS)
5.1 Документи, необхідні для вступу в університет.
5.2 Формування та подача заявок на вступ в дистанційній формі.
5.3 Обробка заявок на вступ.
Заняття проходять в дистанційній формі.
Всім, хто успішно пройде програму стажування, надається відповідний сертифікат про проходження стажування (180 годин, 6 кредитів ECTS).
Деталі щодо умов участі на сайті університету за посиланням:
Реєстрація на сайті університету за посиланням:
Термін подання заявок (реєстрації на програму) до 30 січня 2021 року.
Вартість проходження стажування: 135 євро.
Вартість пересилки сертифіката з Польщі в інші країни оплачується додатково, сума додається до рахунку, в залежності з міжнародними пересилками.
Комісія за транзакцію банку в вартість не входить і оплачується окремо у відповідний банк.
Термін подачі заявок  (реєстрація на програму) до 30 січня 2021 року.
Після реєстрації від університету Вам надійде рахунок на оплату. Термін оплати: до 3 лютого 2021 року.
Контакти та консультації:

Надаються стипендії на навчання та стажування громадян України в закладах вищої освіти Словацької Республіки. Зокрема, у 2021‒2022 році для українців передбачено такі квоти:

– до 5 квот для студентів на часткове навчання в закладах вищої освіти терміном до 10 місяців;

– до 5 квот для стажистів та докторантів/аспірантів (з метою викладання лекцій або науково-дослідницьких робіт для викладачів ЗВО або дослідників) із загальним терміном перебування до 10 місяців;

– 5 квот для участі у літній школі з метою вивчення словацької мови та культури у серпні 2021 року (Studia Academica Slovaca).

Подача заявок триває до 01 квітня 2021 року

У рамках стипендійної програми на навчання та стажування громадян України в закладах вищої освіти Словацької Республіки у 2021‒2022 навчальному році сторона, що приймає, забезпечить українським громадянам:

1. безкоштовне навчання;

2. виплату стипендій у розмірах, встановлених для іноземних студентів та докторантів/аспірантів у Словацькій Республіці;

3. проживання у студентських гуртожитках.

Крім того, у разі необхідності можлива мовна підготовка як складова частина навчання.

Зауважимо, що через коронавірусну хворобу COVID-19 запроваджено нові заходи, що стосуються виплат стипендій у рамках надзвичайної ситуації. У разі зміни очної (стаціонарної) форми навчання на дистанційну протягом академічного року, у випадку надзвичайної ситуації стипендія надається у розмірі 50 % від загальної місячної виплати.

Інформацію про перелік необхідних документів та умови участі у стипендійній програмі можна дізнатися, звернувшись у відділ науково-технічного розвитку та європейської інтеграції.

Сума щомісячної стипендії на навчальний 2020/2021 рік, якщо в двосторонній угоді не зазначено інше:

· для студентів (рівень бакалавра / магістра): 280 € на місяць;

· для аспірантів: 330 € на місяць;

· для викладачів університету або дослідників: 550 € на місяць.

До заяви варто додати такі документи:

– структурована біографія;

– мотиваційний лист (із зазначенням особистої та професійної мотивації заявника на перебування у Словаччині);

– детальна пропозиція щодо вивчення, викладання чи дослідження;

– запрошувальний лист або лист-підтвердження від установи, що приймає (якщо застосовується);

– копія паспорта для студентів із третіх країн.

Рекомендації:

– студенти (рівень бакалавра / магістра): 2 рекомендації викладачів університету, які видали виписку оцінок;

– аспіранти: 1 рекомендація керівника дисертації;

– викладачі та дослідники університету: 1 рекомендація від домашньої установи (завідувач кафедри, керівник дослідницької групи тощо);

– для студентів (рівень бакалавра / магістра): виписка оцінок, які на момент подачі заявки є дійсними в рідному закладі;

– у випадку кандидатів наук, викладачів університету та дослідників: перелік власних публікацій, пов’язаних з науковою програмою перебування;

– фотографія розміром 3,5 см х 4 см (фотографія у паспортному стилі), що додається до кожного оригіналу та копії форми заявки.

Мовою спілкування у словацьких закладах є словацька або англійська. Якщо аплікант не володіє словацькою мовою на задовільному рівні, необхідно вказати рівень англійської мови в заявці (і, якщо можливо, надати також офіційне підтвердження знань мови / сертифікат).

Заява повинна бути підписана заявником особисто, і заявник повинен погодитись з обробкою персональних даних у всіх випадках, інакше заявку не можна буде прийняти та обробити.

Заявки на літню школу словацької мови та культури (Studia Academica Slovaca) у серпні 2021 року слід подавати лише в інтернет-системі університету Коменського.

Подання заявки стане доступним у лютому 2021 року.

2020 рік

Для нагородження талантів, інновацій та креативності, орієнтованих на Дизайн, Університет IED Barcelona пропонує щорічну наукову стипендію з присудженням для переможців 100% покриття вартості курсу навчання.
Початок подачі заявок: 13 січня 2020 р
Тема конкурсу – «Повага». Ця тема буде актуальною для усіх курсів та напрямків.
Конкурс розповсюджується на наступні спеціальності та рівні бакалаврату:

  • Графічний дизайн, моушн графіка та відео
    (навчання – англійською)
  • Графічний дизайн, реклама (навчання – англійською)
  • Бакалавр (з відзнакою) з дизайну моди (навчання – англійською)
  • Бакалавр (з відзнакою) з модного маркетингу та комунікації
    (навчання – англійською)
  • Бакалавр (з відзнакою) з бізнес-дизайну (навчання – англійською)
  • Глобальний дизайн (навчання – англійською)

Вивчайте дизайн в університеті IED Barcelona та діліться досвідом зі студентами з усього світу.

Українських студентів, аспірантів та викладачів вишів запрошують на навчання або стажування до закладів вищої освіти Словацької Республіки. Вони зможуть безкоштовно навчатися, отримувати стипендію у розмірах, встановлених для іноземних студентів і докторантів/аспірантів, а також проживати у гуртожитках.
Заявки прийматимуться до 10 квітня 2020 року.
У 2020-2021 навчальному році словацька сторона зможе прийняти:

  • до 5 студентів на часткове навчання терміном до 10 місяців;
  •  до 3 студентів 5 курсу за спеціальністю “Словацька мова” терміном до 5 місяців;
  • до 5 стажистів і докторантів/аспірантів (з метою викладання лекцій або науково-дослідницьких робіт для викладачів ЗВО або дослідників) із загальним терміном перебування до 10 місяців;
  • 5 осіб на літню школу з вивчення словацької мови та культури (Stadia Academeca Slovaca).

За потреби складником навчання буде мовна підготовка.
Міністерство освіти і науки України прийматиме заявки (заповнену аплікаційну форму та інші документи) в електронному та паперовому форматах у 2-х примірниках.
Поштова адреса: проспект Перемоги, 10, 01135, Київ, Україна
Міністерство освіти і науки України
Головне управління міжнародного співробітництва
В електронному форматі скановані PDF документи необхідно надіслати на електронну адресу scholarshipsmon@gmail.com, зазначивши у темі листа “Стипендії на навчання в Словацькій Республіці 2020”.
Перелік необхідних документів вказаний на останній сторінці анкети-заяви, яка є за посиланням, де також розміщена докладна інформація про умови участі у стипендійній програмі.

Почався конкурс спільних українсько-австрійських науково-дослідних проєктів на 2021-2022 роки. Його оголосили 2 березня 2020 року МОН України, Федеральне Міністерство науки, досліджень і економіки Республіки Австрія та Австрійське Агентство міжнародного співробітництва в галузі освіти та досліджень.
Проєкти приймають до 27 квітня 2020 року. Подати їх можна за всіма науковими дисциплінами та тематичними напрямами.
Конкурс відкритий для будь-яких науково-дослідних груп закладів вищої освіти, наукових установ та підприємств обох країн.
Подання заявки
Для участі в конкурсі потрібно подати:
• супровідний лист на бланку установи-заявника на ім’я першого заступника Міністра освіти і науки Полюховича Ю. Ю. (1 примірник). У листі обов’язково треба зазначити назву спільного проєкту та ПІБ наукового керівника в межах конкурсу;
• заповнену форму заявки на участь у конкурсі українською та англійською мовами (2 паперових примірники із підписами та печатками обох сторін);
• заповнити Google-анкету, до якої обов’язково додається заповнена заявка в форматі Word;
• лист-підтвердження від австрійського партнера (керівника проєкту), на бланку установи-партнера (1 примірник);
• акт експертизи на відкриту публікацію результатів досліджень за темою проєкту (1 примірник);
• анотацію проєкту українською та англійською мовами з підписом керівника проєкту (1 примірник);
• CV українською та англійською мовами українського та австрійського наукових керівників проєкту (по 1 примірнику).
Усі паперові матеріали мають бути зібрані в одну папку.
Організатори розглядатимуть тільки ті заявки, що оформлені відповідно до зазначених вимог та були надіслані вчасно.
Документи приймаються за адресою: Україна, 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16, Міністерство освіти і науки України. Їх можна подати двома способами:
• надіслати поштою (дата визначається за штампом на конверті поштового відправлення);
• передати особисто – залишити у скриньці для листувань, яка розташована у холі МОН за вказаною вище адресою.
Керівники та основні учасники проєктів можуть подавати кілька заявок. Однак керівники не зможуть отримати фінансування більш ніж за одним проєктом.
Етапи відбору
• перевірка документів на відповідність вимогам;
• передача заявок на наукову експертизу;
• проведення експертиз паралельно в обох країнах;
• розгляд результатів експертизи Спільною українсько-австрійською Комісією;
• затвердження Комісією результатів конкурсу та переліку проєктів, що отримають фінансування.
Критерії відбору
• наукова відповідність;
• наукова якість та інноваційний характер проєкту;
• здатність та компетентність тимчасових наукових колективів втілити проєкт у життя;
• можливість спільних досліджень і адекватність наукового методу;
• досвід участі у міжнародних проєктах і майбутній розвиток міжнародного співробітництва;
• якість інфраструктури установ, що беруть участь у проєкті;
• участь у проєкті молодих науковців та жінок-вчених;
• можливості практичного використання результатів проєкту;
• обґрунтування орієнтовної вартості проєкту.
Фінансування
Фінансування виділяється на 2 роки – на кожен рік окремо. З виконавцями щороку укладають відповідні договори на виконання проєктів. Рішення про продовження фінансування наступного року приймається після розгляду звіту за попередній рік роботи.
Для короткотривалого перебування в Австрії (до 14 діб) в межах затверджених проєктів австрійська сторона сплачує українським дослідникам 100 євро на добу (проживання та добові). Для довготривалого перебування (від 15 діб до 3 місяців максимум) – 1500 євро на місяць. Українська сторона оплачує українським дослідникам проїзд Україна-Австрія-Україна та медичне страхування.
Для запрошених австрійських вчених українська сторона бере на себе витрати, пов’язані з їхнім перебуванням в Україні.
Інтелектуальна власність
Науковці з українського боку, зокрема, керівники проєктів, мають вжити усіх необхідних заходів для захисту науково-технічних та промислових цінностей, які їм належать, а також прав інтелектуальної власності. Головна увага приділятиметься тому, щоб у межах співробітництва не відбулося незапланованої передачі українських технологій іншим країнам.
Контакти
З української сторони:
Міністерство освіти і науки України
Відділ міжнародного співробітництва у сфері науки та інновацій головного управління із реалізації політик у сфері науки та інновацій директорату науки та інновацій
Олена Савіна
Адреса: Київ, 01601, бул. Т.Шевченка, 16
Тел. (044) 287 82 35
Електронна пошта:
a_savina@mon.gov.ua
Сайт
З австрійської сторони:
OeAD GmbH (Austrian Agency for International Cooperation in Education and Research)
ICM – Centre for International Cooperation & Mobility
Mrs. Monika Wiederseder-Staltner
Ebendorferstraße 7
A-1010 Vienna
Tel. +43 (0)1/53408-445
Email: wtz@oead.at
Website
Нагадуємо, що в травні українські винахідники зможуть представити кращі проєкти та позмагатися за їхню підтримку – відкрито реєстрацію на «Innovation Fest».
Зимова Школа Україна відбувається в рамках кооперації Українського Вільного Університету (УВУ) Мюнхен, Iнституту слов’янської філології Університету Людвіга-Максиміліана (ЛМУ) Мюнхен, і Ляйбніц-Інституту Східної та Південно-Східної Європи Реґенсбурґ.
Вона спрямована на студентів, молодих дослідників і дослідниць, а також на зацікавлених осіб з громадських інституцій і ЗМІ, які бажають ознайомитись з основними історичними, культурними, економічними і екологічними взаємозв’язками України та сусідніх держав.
В рамках Зимової Школи відбудуться чотири курси впродовж п’яти днів, на яких вивчатимуть історію, економіку і екологію, літературу і політику України.
Курси проходитимуть з понеділка по п’ятницю з 9:30 до 14:30 один за одним. Під час занять будуть вивчатись і обговорюватись підгрунтя і взаємозв’язки історичних, політичних, культурних і економічних питань. Програму доповнять доповіді й дискусії на актуальні теми.
В якості культурної програми додатково до відповідних курсів пройде вечір літератури і кіно, а також пропонується доповідь про “український Мюнхен”.
На перервах буде буфет.
За успішну участь можна отримати 3 чи 4 кредити ECTS. (Зацікавленість в кредитах ECTS просимо зазначити при реєстрації.)
Програма Зимової Школи
ДЕ: Український Вільний Університет, Barellistr. 9a, 80638 München
КОЛИ: 09 – 13 березня 2020
ЩО: Зимова Школа Україна “П’ять днів Історії – Економіки – Літератури – Політики”
З понеділка по п’ятницю по дві години історії, економіки, літератури і політики для всіх учасників (курси не перетинаються в часі)
ПЛЮС вечірня програма
МОВИ КУРСІВ німецька і англійська
Кількість учасників обмежена, вартість 75€
Допоможемо знайти недороге проживання

Питання просимо надсилати Александру Кратохвілю на texty@hotmail.de
Реєстрація (до 5 березня 2020) електронним листом на: sekretariat@ufu-muenchen.de

СТУДЕНТІВ ЗАПРОШУЮТЬ НА СТАЖУВАННЯ, ЯКЕ ДОПОМОЖЕ
У ПРОФОРІЄНТАЦІЇ

KLITSCHKO FOUNDATION

Студенти 2-4 курсів зможуть пройти стажування у Klitschko Foundation та отримати досвід роботи над справжніми проєктами.
Набір на спеціальну програму триватиме до 16 лютого 2020 року.
Учасники стажування зможуть відчути на собі усі етапи працевлаштування – від співбесіди до отримання рекомендацій. Під час програми вони працюватимуть над напрямами роботи фонду, які стосуватимуться проєктного менеджменту, графічного дизайну та комунікацій.
Стажування також передбачає реалізацію власного проєкту під керівництвом досвідчених менеджерів та тренінги для розвитку особистісних і професійних навичок.
Етапи проєкту:
I – відбір: заповнення анкети, тренінг на тімбілдинг та співбесіда.
II – стажування.
III – реалізація власного проєкту.
Анкету необхідно подати до 16 лютого 2020 року за посиланням.
Детальніше про проєкт можна дізнатись на сайті організаторів.

2019 рік

Науково-педагогічне стажування для викладачів в
Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University
за програмою
«Організація навчального процесу, програми підготовки, інноваційні технології та наукова робота в Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University»
https://www.wsb-nlu.edu.pl/en/internship
(180 годин, 6 кредитів ECTS)
28 січня – 28 лютого 2020 р.
(з 28 січня по 25 лютого – дистанційна форма,
з 26 по 28 лютого – очна)
м. Новий Сонч, Польща

На стажування запрошуються науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів.

ПРОГРАМА СТАЖУВАННЯ

Програма розрахована на 6 кредитів ECTS (180 год) та включає 5 модулів:

Mодуль 1. Організація навчального процесу та підготовка студентів в Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University (30 год/1 кредит ECTS).
1.1 Факультети та програми підготовки студентів в Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University.
1.2 Організація навчального процесу у Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University.
1.3 Лекції, практика та семінари за напрямами підготовки.

Модуль 2. Інноваційні технології та інформаційне забезпечення освітнього процесу (60 год/2 кредита ECTS).
2.1 Використання інноваційних технологій в освітньому процесі.
2.2 Електронний університет. Система CloudA.
2.3 Репозиторій університету та робота з електронним бібліотечним фондом.

Модуль 3. Наука як основа освітнього процесу (30 год/1 кредит ECTS).
3.1 Досвід наукової діяльності Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University.
3.2 Наукові проекти та наукові видання Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University.
3.3 Наукова робота та пріоритети наукових досліджень студентів.

Модуль 4. Академічна мобільність та інтернаціоналізація навчального процесу (30 год/1 кредит ECTS).
4.1 Інтернаціоналізація навчального процесу та можливості отримання освіти в Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University для студентів з інших країн.
4.2 Академічна мобільність студентів як органічна частина навчального процесу в університеті.
4.3 Поведінкова культура викладача в умовах мультинаціонального студентського колективу.

Модуль 5. Інтеграція теорії і практики в освітньому процесі (30 год/1 кредити ECTS).
5.1 Поєднання теорії та практики в освітньому процесі.
5.2 Співробітництво університету з підприємствами та організаціями Польщі.
5.3 Практична цінність освіти, кар’єрні можливості та перспективи випускників університету.

Дистанційна частина стажування (з 28 січня по 25 лютого) містить у собі: вивчення організаційної структури університету та програм підготовки через доступ до офіційного сайту університету; ознайомлення з примірниками навчально-методичного забезпечення навчального процесу; вивчення досвіду дистанційної освіти та проходження дистанційного курсу з предмету за вибором (перелік предметів та код доступу надається); робота з репозиторієм університету та електронним бібліотечним фондом (електронний код доступу надається); ознайомлення з примірниками віртуальних лекційних курсів викладачів університету з різних дисциплін.
Очна частина стажування (з 26 по 28 лютого) містить у собі презентацію університету, безпосереднє ознайомлення з матеріально-технічною частиною університету, аудиторну та позааудиторну роботу у відповідності до змісту програми стажування, консультації, професійні дискусії, роботу з бібліотечним фондом університету.
Мова стажування: англійська, частково з перекладачем на українську.

УМОВИ УЧАСТІ
Вартість проходження стажування складає 150 євро. Термін реєстрації до 23 грудня 2019 р. Учасники організованого трансферу з України мають можливість сплатити за участь у стажуванні по прибуттю в університет.

ТРАНСФЕР ТА ПРОЖИВАННЯ
Організований виїзд з України на очну сесію 26-29 лютого 2020 р. Орієнтовна вартість організованого трансферу та проживання на очну сесію – 168 євро, куди входить проїзд комфортабельним автобусом за маршрутом Львів – Новий Сонч – Львів, трансфер від готелю до університету та зворотно, проживання в готелі 3-4 зірки (три ночі) зі сніданками у двомісних номерах, можливе проживання в одномісному номері за додаткову плату.

ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК
Всі, хто планує взяти участь у стажуванні, повинні зареєструватися на сайті університету https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Index та відправити скан (фото) свого закордонного паспорту на електронну адресу bwz@wsb-nlu.edu.pl до 23 грудня 2019 року!
Контакти: Recruitment office: rekrutacja@wsb-nlu.edu.pl
Інформаційна підтримка учасників з України:
pl.eu.study@gmail.com
+38 096 83 177 94
Др., професор Катерина Ягельська

Українських студентів, які вивчають словацьку мову і культуру, запрошують на односеместрове навчання до словацького вишу. Воно проходитиме за навчальною програмою “Словакістика” під час літнього семестру в 2019-2020 академічному році.
Навчання відбуватиметься на філософському факультеті Братиславського Університету ім. Коменського.
Для участі у навчальній програмі кандидати мають подати заповнену форму заявки з мотиваційним листом, а також дозвіл на обробку персональних даних на електронну адресу sas@fphil.uniba.sk
Термін подачі заявок до 27 грудня 2019 року.
Контактна особа: Зузана Врабцова zuzana.vrabcova@uniba.sk
Відповідно до Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти Китайської Народної Республіки про співробітництво в галузі освіти від 05.12.2017, Уряд Китайської Народної Республіки надає 45 стипендій для українських громадян на 2020/2021 навчальний рік. Навчання проходитиме на рівнях: бакалавр, магістр, аспірант та стажер (мовне стажування).
Термін подачі заявок – 27 грудня 2019 року.
МОН прийматиме заявки в електронному та паперовому форматі (необхідно надіслати документи в обох зазначених форматах).
Перелік необхідних документів додається.
Усі документи мають бути скріплені у верхньому лівому куті (у паперовому форматі має бути 2 примірники – перший пакет документів – оригінал, другий – копія).
Формування двох пакетів документів відбувається згідно з вищезазначеним переліком та у відповідному порядку.
Документи поверненню не підлягають.
Поштова адреса: Проспект Перемоги, 10, 01135, Київ, Україна;
Міністерство освіти і науки України,
Головне управління міжнародного співробітництва.
Примітка: Стипендії на навчання в КНР 2020
Документи залишати у скриньці для кореспонденції.
У електронному форматі скановані PDF документи необхідно надіслати на електронну адресу МОН scholarshipsmon@gmail.com, зазначивши у темі листа «Стипендії на навчання в КНР 2020».
Детальна інформація щодо отримання стипендій знаходиться на сайтах www.csc.edu.cn/laihua або www.campuschina.org