доктор пед. наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями

hritchenko.a@udpu.edu.ua

google scholar

ORCID

DSpace

наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection;

  1. Грітченко А.Г. Адаптація підходу CDIO у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх інженерів. Colloquium-journal: Pedagogical sciences. Warszawa, Polska, 2020. №27(79). С. 11-15 .
  2. Грітченко А.Г.,Мартинюк М.Т.,Шут М.І. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип.29 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. 452 c.
  3. Грітченко А., Курок В. Формування готовності майбутнього педагога до самопроєктування інформаційної компетентності в освітньому середовищі ЗВО. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2021. № 2(24). С.104-112
  4. Kurok R., Hritchenko A., Shevel B., Мarchenkо S., Deshchenko O. Digital Technologies As A Constituent of the Methodical System of Developing Legal Competence of Economic Colleges Pedagogical Staff. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.6, June 2022.
  5. Kurok V., Hritchenko A. The innovative and activity environment of higher education institution as a leading factor in the formation of a student’s innovative culture. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. серія: «Педагогічні науки». Глухів, 2020. Вип 3 (50). С. 26-34.
  6. Малишевський О. В., Грітченко А. Г. Проблеми та перспективи професійної (професійно-технічної) освіти у воєнний та повоєнний часи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023. № 1. С. 118–128.
  7. Грітченко А. Г., Малишевський О. В. Smart-технології в інтелектуальному середовищі сучасної професійної освіти у ЗВО. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. 2023. № 1(9). С. 31–37.
  8. Грітченко А.Г. Хмарні технології як засіб професійної підготовки майбутнього фахівця у вищій школі. Наукові інновації та передові технології. № 3(31). 2024. С. 937-950

наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше
5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
:

  1. Грітченко А. Г., Ткачук С. І., Малишевський О. В., Мельник О.С. Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти у галузі цифрових технологій в умовах євроінтеграції та глобалізації освітніх процесів : колективна монографія / за наук. ред. А. Г. Грітченка. Умань: Візаві, 2023. 265 с.

наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування;

  1. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Анатолій Грітченко. Умань: УДПУ, 2021. 122 с.
  2. Інноваційні технології у галузі професійної освіти: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Анатолій Грітченко. Умань: УДПУ, 2022. 229 с.
  3. Методологія наукового дослідження: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Грітченко А.Г. Умань: УДПУ, 2022. 232 с.

участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад:

  1. Член спеціалізованої вченої ради Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
  2. 00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки; спеціалізованої вченої ради Д 56.146.01 в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. Спеціальності: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах:

  1. Керівник науково-дослідної лабораторії «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини»

наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:

1.Hritchenko A. Formation of the future specialist in the intellectual smart educational environment of hee. The X International Scientific and Practical Conference “Trends and prospects for the development of modern education”, November 20-22, 2023, Munich, Germany. 225-229 р.

2.Грітченко А. Інформаційні програмні ресурси як засіб формування цифрової компетентності майбутнього фахівця у закладах вищої освіти. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. № 11(30) 2023. str. 109-122.

3.Hritchenko А. Multimedia textbooks as a means of forming cognitive independence of students. XI International scientific and practical conference «Innovative Solutions to Modern Scientific Challenges» (February 21-23, 2024) Zagreb, Croatia, International Scientific Unity. 2024. P.180-184.

4.Hritchenko А. Conditions for the future specialist’s digital competence development in the educational environment of a modern higher educational institution. VІ International scientific and practical conference «The aspects of contemporary scientific research that encompass both theoretical and practical components»(January 10-12, 2024) Venice, Italy, International Scientific Unity. 2024. Р. 242-245.