наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection;
- Грітченко А.Г. Адаптація підходу CDIO у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх інженерів. Colloquium-journal: Pedagogical sciences. Warszawa, Polska, 2020. №27(79). С. 11-15 .
- Грітченко А.Г.,Мартинюк М.Т.,Шут М.І. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип.29 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. 452 c.
- Грітченко А., Курок В. Формування готовності майбутнього педагога до самопроєктування інформаційної компетентності в освітньому середовищі ЗВО. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2021. № 2(24). С.104-112
- Kurok R., Hritchenko A., Shevel B., Мarchenkо S., Deshchenko O. Digital Technologies As A Constituent of the Methodical System of Developing Legal Competence of Economic Colleges Pedagogical Staff. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.6, June 2022.
- Kurok V., Hritchenko A. The innovative and activity environment of higher education institution as a leading factor in the formation of a student’s innovative culture. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. серія: «Педагогічні науки». Глухів, 2020. Вип 3 (50). С. 26-34.
- Малишевський О. В., Грітченко А. Г. Проблеми та перспективи професійної (професійно-технічної) освіти у воєнний та повоєнний часи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023. № 1. С. 118–128.
- Грітченко А. Г., Малишевський О. В. Smart-технології в інтелектуальному середовищі сучасної професійної освіти у ЗВО. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. 2023. № 1(9). С. 31–37.
- Грітченко А.Г. Хмарні технології як засіб професійної підготовки майбутнього фахівця у вищій школі. Наукові інновації та передові технології. № 3(31). 2024. С. 937-950
наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше
5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора):
- Грітченко А. Г., Ткачук С. І., Малишевський О. В., Мельник О.С. Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти у галузі цифрових технологій в умовах євроінтеграції та глобалізації освітніх процесів : колективна монографія / за наук. ред. А. Г. Грітченка. Умань: Візаві, 2023. 265 с.
наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування;
- Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Анатолій Грітченко. Умань: УДПУ, 2021. 122 с.
- Інноваційні технології у галузі професійної освіти: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Анатолій Грітченко. Умань: УДПУ, 2022. 229 с.
- Методологія наукового дослідження: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Грітченко А.Г. Умань: УДПУ, 2022. 232 с.
участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад:
- Член спеціалізованої вченої ради Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
- 00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки; спеціалізованої вченої ради Д 56.146.01 в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. Спеціальності: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах:
- Керівник науково-дослідної лабораторії «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини»
наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:
1.Hritchenko A. Formation of the future specialist in the intellectual smart educational environment of hee. The X International Scientific and Practical Conference “Trends and prospects for the development of modern education”, November 20-22, 2023, Munich, Germany. 225-229 р.
2.Грітченко А. Інформаційні програмні ресурси як засіб формування цифрової компетентності майбутнього фахівця у закладах вищої освіти. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. № 11(30) 2023. str. 109-122.
3.Hritchenko А. Multimedia textbooks as a means of forming cognitive independence of students. XI International scientific and practical conference «Innovative Solutions to Modern Scientific Challenges» (February 21-23, 2024) Zagreb, Croatia, International Scientific Unity. 2024. P.180-184.
4.Hritchenko А. Conditions for the future specialist’s digital competence development in the educational environment of a modern higher educational institution. VІ International scientific and practical conference «The aspects of contemporary scientific research that encompass both theoretical and practical components»(January 10-12, 2024) Venice, Italy, International Scientific Unity. 2024. Р. 242-245.