доктор пед. наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями

o.v.malyshevsyi@udpu.edu.ua

google scholar

ORCID

наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:

  1. Малишевський О. В. Синергетичні засади формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки/ за ред. проф. Т. Степанової. Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2020. № 1(68). С. 156–160. URL : http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-68-2020.pdf.
  2. Малишевський О. В. Дослідження генезису поняття «професійна мобільність». Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Бердянськ: БДПУ, 2020. Вип. 1. С. 60–69. URL : https://pedagogy.bdpu.org.ua/wp-content/uploads/2020/05/8.pdf.
  3. Малишевський О. В. Суб’єктно-діяльнісний підхід у формуванні професійної мобільності. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. Вип. 186. С. 133–136. URL : https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/arti cle/view/541/483
  4. Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Дослідження сутності дефініції «готовність до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю». Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Випуск 55 / редкол. Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2020. С. 148–156. URL : https://drive.google.com/file/d/1kFuw91s1dZ5EKbxtOXO0useBX43D23TS/view
  5. Малишевський О. В. Дослідження проблеми формування професійної мобільності у контексті системного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Візаві, 2020. № 1(21). Ч. 1. С. 106–111. URL : http://psv.udpu.edu.ua/article/view/210231
  6. Малишевський О. В. Міжпредметна інтеграція як дидактична умова розвитку у майбутніх інженерів-педагогів готовності до професійної мобільності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології/ голов. ред. А. А. Сбруюва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. № 3–4(97–98). С. 107–117.
    URL : https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/10/12.pdf
  7. Малишевський О. В. Практичний аспект формування готовності до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології/ голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. № 5–6(99–100). С. 106–117. URL : https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/12/12.pdf
  8. Малишевський О. В. Дослідження потенціалу проєктної технології навчання як засобу формування професійної мобільності інженерів-педагогів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. Вип. 2(22). С. 95–100. URL : http://psv.udpu.edu.ua/article/view/219427
  9. Малишевський О. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. / [редкол. Л. Б. Лук’янова (голова), О. В. Аніщенко (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ, 2020. Вип. 1(17). С. 52–62. URL : http://adult-education-journal.com.ua/index.php/aej/article/view/130
  10. Malyshevskyi O. Future engineering educators’ professional mobility: challenges and opportunities. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: Візаві, 2021. Вип. 1(5). С. 143–150. URL : http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/235971
  11. Malyshevskyi O. Information and communication technology application in engineering educators’ future professional activities. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології/ голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. № 4(108). С. 165–178. URL : https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/11/18-1.pdf
  12. МалишевськийО., Філімонова І. Реалізація інноваційних технологій навчання у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка / [ред./-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип.  Том 2. С. 77–82.  URL : http://aphn-journal.in.ua/archive/49_2022/part_2/13.pdf
  13. Vasiuk, O., Vygovska, S., Malyshevskyi, O., Nychkalo, N., Malyshevska, I., & Zorochkina, T. Motivation Discourse of Student’s Personality in Educational Activity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. 14(1). 196–214. (Web of Science) URL : https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4156
  14. Yemelyanova D., Tadeush O., Dushechkina N., Masliuk K., Malyshevskyi O., Demchenko I. Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. 14(1). 305–321. (Web of Science) URL : https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4327
  15. Малишевський О., Гвоздецька Ю. Дослідження окремих аспектів генезису поняття «професійна культура». Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка / [ред./-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип.  С. 598–603. URL : http://www.aphn-journal.in.ua/archive/51_2022/91.pdf
  16. Малишевський О., Філімонова І. Реалізація інноваційних технологій навчання у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 6(11). С. 254–263. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1545/1543
  17. Малишевський О. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів: досвід педагогічних університетів. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)». 2022. Вип. 5(5). С. 336–352. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1616/1614
  18. Малишевський О. В., Грітченко А. Г. Проблеми та перспективи професійної (професійно-технічної) освіти у воєнний та повоєнний часи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023. № 1. С. 118–128. URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/276952
  19. Грітченко А. Г., Малишевський О. В. Smart-технології в інтелектуальному середовищі сучасної професійної освіти у ЗВО. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. 2023. № 1(9). С. 31–37. URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/279333.
  20. Малишевська І. А., Малишевський О. В. Проблеми організації інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Наукові інновації та передові технології (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2024. № 9(37). С. 954–966. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-9(37)-954-966 http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/14769/14839
  21. Grynyov,, Malyshevskyi, O., Boychuk, W., Voronenko, O., & Budanova, O. (2024). The impact of online resources on students’ digital competence: an empirical study. Amazonia Investiga, 13(79), 92–106. https://doi.org/10.34069/AI/2024.79.07.8.

наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше
5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора):

  1. Малишевський О. Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади : монографія. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 486 с.
  2. Грітченко А. Г., Ткачук С. І., Малишевський О. В., Мельник О. С. Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти у галузі цифрових технологій в умовах євроінтеграції та глобалізації освітніх процесів : кол. моногр. / за наук. ред. А. Г. Грітченка. Умань: Візаві, 2023. 265 с.

наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:

  1. Малишевський О. Методичні рекомендації щодо організації та проведення педагогічної (виробничої) практики (для студентів спеціальності 015.10 Професійна освіта (комп’ютерні технології) : навч.-мет. пос. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 104 с.
  2. Методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (Освітня програма 015.39 «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)», Спеціальність 015.39 «Професійна освіта. Цифрові технології») : навчально-методичний посібник / упорядн. О. В. Малишевський. Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. 32 с.
  3. Малишевський О. Професійна мобільність інженера-педагога : навч.-мет. пос. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. 193 с.
  4. Малишевський О. В. Професійна мобільність здобувача вищої освіти : навчально-методичний посібник. Умань : Візаві, 2022. 204 с.

захист дисертації на здобуття наукового ступеня:

У 2021 р. в Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна захищено дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Науковий консультант: доктор педагогічних наук, професор член-кореспондент НАПН України Лук’янова Л. Б.

  1. Система формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю : автореф. … д-ра. пед. наук: 13.00.04. Умань, 2020. 39 с.
  2. Система формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю : дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2021. 570 с.

наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:

  1. Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Revistă Ştiinţifică Progresivă. 2020. Vol. 3. № 1(3). C. 13–17.
  2. MalyshevskyiО. The impact of education informatization on the process of engineering educators’ professional becoming. Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. 2020. Vol. XXXIII, 2. Sectio J. S. 95–102.
  3. Malyshevskyi O. Motivational and value-based component as one of the structural elements of engineering educators’ readiness for professional mobility. Labor et Edukatio. № 8/2020. S. 27–36.
  4. МалишевськийО. Модернізація інженерно-педагогічної підготовки у закладах вищої освіти. Педагогічні читання з нагоди 90-річчя Криворізького державного педагогічного університету та вшанування пам’яті професорів Шевченка П. І та Пікельної В. С. : матеріали Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конф. (Кривий Ріг, 29 квіт. 2020 р.). Кривий Ріг. 2020. С. 29–32. URL : http://surl.li/tqodg
  5. Використання системного підходу при розв’язанні проблеми формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. Авіація, промисловість, суспільство: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 60-річчю КЛК ХНУВС (м. Кременчук, 14 трав. 2020 р.) : у 2 ч. / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж. Харків : ХНУВС, 2020. Ч. 1. С. 247–250. URL : http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10496
  6. Малишевський О. Методологія синергетики інженерно-педагогічної підготовки. Проблеми та перспективи сучасної науки та освіти : II Міжнародна науково-практична конференція (м. Львів, 15–16 cерпня 2020 р.). Львів: Львівський науковий форум, 2020. С. 33–34. URL : http://surl.li/tqoel
  7. Малишевський О. Інформаційна підготовка майбутніх інженерів-педагогів в умовах сучасного освітнього середовища. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: Матеріали Шостої Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 8–9 жовтня 2020 р.). Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. І. І. Осадченко. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 94–98.
  8. Malyshevskyi Kształtowanie mobilności zawodowej jako aktualny problem edukacji zawodowej. Edukacja zawodowa i ustawiczna: (red. naukowa) N. Nyczkało, A. Sоlak. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. 2022. № 7. S. 347–357.
  9. Malyshevskyi O. Vocational Education: The Current Problems and Post-War Prospects. Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. 2023. Vol. XXXVI, 3. Sectio J. S. 41–51.
    https://journals.umcs.pl/j/article/view/15776
  10. Малишевський О., Гвоздецька Ю. Професійна культура в аспекті підготовки фахівців професійної освіти. Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи: зб. Матеріалів ХІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Умань, 10 жовтня 2024 р.) / за ред. С. І. Ткачука. Умань, 2024. С. 193–196. URL : https://tpf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/10/collection-aktualni-problemy-profesijnoyi-ta-tehnologichnoyi-osvity-dosvid-ta-perspektyvy-2024.pdf

керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу:

Керівництво науковим гуртком «Методика навчання інформатики»

досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності).

Інженер-програміст лабораторії обчислювальної техніки та інформатики УДПІ ім. П. Г. Тичини з 15.08.1091 до 30.09.1996.