Мета проведення – це моніторинг працевлаштування й кар’єрного зростання випускників, визначення основних тенденцій розвитку ринку праці сьогодні, запиту стейкхолдерів та прогнозовані потреби у фахівцях, а також вивчення якості наданої освіти випускникам.
В опитуванні взяли участь 24 випусника освітнього ступеня магістр ОП Професійна освіта. Комп’ютерні технології.
Висновки: Підсумовуючи результати опитування, у якому взяли участь 24 випускники факультету інженерно-педагогічної освіти освітньої програми: Професійна освіта. Комп’ютерні технології, можемо відзначити, що оцінюючи рівень задоволеності різними елементами освітнього процесу, випускники факультету оцінюють так (сума цілком задоволених складає 75 % та радше задоволених 16,7 %). Загалом, більше 70,8 % тією чи іншою мірою вважають спеціальність, яку отримали, престижною на ринку праці. 60 % з усіх опитаних при повторному вступі знову обрали б її. На момент опитування 66,7% випускників відзначили, що працюють, 29,2 не працють на момент опитування, але раніше працювали і лише 4,2% ніколи не працювали. Серед змін умов праці, пов’язаних із війною, респонденти відзначають переїзд в інше місце (4,2%), зміну формату роботи (29,2%) та графіку роботи (20,8%), нічого не змінилося вказали 25%. Серед труднощів при пошуку роботи респонденти відзначають відсутність досвіду роботи (54,2%). Водночас 37,5% опитаних з жодними труднощами не стикалися. Зі слів респондентів, для їхніх роботодавців диплом про вищу освіту та здобутий фах був однаково цінним (по 83,3% відповідно).