доктор філософії, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями

sazhiienko.o@udpu.edu.ua

google scholar

ORCID

DSpace

Диплом спеціаліста:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2008 р.
Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця та основи інформатики)
Кваліфікація: вчитель трудового навчання (технічної праці), основ інформатики, креслення і безпеки життєдіяльності

Диплом доктора філософії:
ДР № 000581
виданий 24.11.2020 р.
Спеціальність:
015 Професійна освіта
Тема дисертації: «Формування фахової компетентності
бакалаврів сфери комп’ютерних технологій у процесі професійної підготовки»

Сажієнко Олександр Петрович народився 23 травня 1986 р. в с. Ладижинка Уманського району Черкаської обл.

З 2003 р. по 2008 р. здобував вищу освіту на технолого-педагогічному факультеті  Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця) та основи інформатики».

У 2009 р. закінчив магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за спеціальністю  «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобув кваліфікацію магістр педагогічної освіти, викладач методики трудового навчання, викладач технічних дисциплін.

З 2016 р. – по даний час – аспірант Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2006 по 2008 рік працював навчальним майстром кафедри техніко-технологічних дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2008 по 2012 рік працював інженером-програмістом кафедри техніко-технологічних дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2012 по 2016 рік працював викладачем кафедри професійної освіти та технологій за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2017 р. – по даний час – викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Працює над написанням дисертаційного дослідження «Формування фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій у процесі професійної підготовки», спеціальність 015 Професійна освіта.

наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:

  1. Piatnytska-Pozdnyakova I., Kolomoiets H., Furdychko A., Sazhiienko O., Rebryna A., Dykyi O. DISTANCE EDUCATION: THE INTRODUCTION OF NEW COMPUTER TECHNOLOGIES IN THE LEARNING PROCESS LAPLAGE EM REVIST SEP-DEC 2021, 7(3A), С. 156-162.
  2. Oleksandr Sazhiienko, Olena Haidamaka, Oleksandra Kozak, Liudmila Boiko, Nelia Boichuk, Olena Solodka. The Role Of New Information Technology Tools In Education. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.1, January 2022, pp. 665-671 Режим доступу до ресурсу: http://paper.ijcsns.org/07_book/html/202201/202201087.html
  3. Сажієнко Олександр Діагностика сформованості фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. Збірник наукових праць: Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 1(23), 2021. с. 116-125
  4. Сажієнко О.П., Філімонова І.А. Історико-педагогічні аспекти вітчизняного досвіду підготовки майбутніх фахівців професійної (професійно-технічної) освіти. Наукові записки: збірник наукових статей Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. Серія педагогічні науки. Київ, 2021. Вип. СLІ (151). С. 86–93.
  5. Андрій Гедзик, Олександр Сажієнко Роль «м’яких навичок» у процесі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з комп’ютерних технологій. Збірник наукових праць: Уманського державного педагогічного університету. Вип. 4, 2021. с. 14-20.
  6. Сажієнко О. П., Чичук В. М., Величко В. Є. Рівні наступності професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних технологій. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. Черкаси, 2021. Випуск 4. С. 43–50.
  7. Олександр Сажієнко Застосування цифрових технологій в процесі організації змішаного навчання у педагогічних закладах вищої освіти. Збірник наукових праць: Уманського державного педагогічного університету. Вип. 2, 2023. с. 173-180.

наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір:

  • Пат. 153265 UA МПК G02B3/08 Спосіб виготовлення лінз френзеля для концентраторів фотоелектричних модулів способом термічного формування акрилового скла; Мелентьєв, Т. М. Бербец,  В.В. Бербец,  О.П.Сажієнко; заявник Уманський державний педагогічний університет  ім. П.Тичини;   №u202201592; заявл. 05.2022 https://sis.ukrpatent.org/uk/search/detail/1689076/

наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше
5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

  • Формування фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій у процесі професійної підготовки : монографія / О. П. Сажієнко; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2021. – 195 с. (монографія)

наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:

  • Мережеві цифрові технології : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: О. П. Сажієнко, А. А. Гедзик. – Умань : Візаві, 2022. – 245 с. (Посібник)

захист дисертації на здобуття наукового ступеня:

Доктор філософії Спеціальність: 015 Професійна освіта

Тема дисертації: «Формування фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій у процесі професійної підготовки»

ДР № 000581 виданий 24.11.2020 р. У спеціалізованій вченій раді ДФ 74.053.003 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу:

  • Керівництво студентським науковим гуртком «Soft skills (м’які навички)»

діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:

  • член Всеукраїнської асоціації наукових та практичних працівників технологічної освіти

досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності).

  • Інженер-програміст кафедри техніко-технологічних дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – 2008-2011 рр.
  • Інженер-програміст кафедри професійної освіти та комп’ютерних технологій  Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – 2011-2014 рр.