2022 - 2023 навчальний рік
-
- Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування технологічного світогляду в учнів закладів професійно-технічної освіти
- Методика розвитку цифрової компетентності здобувачів професійної освіти в освітньому середовищі коледжу
- Оптимізація самостійної діяльності з інформатики студентів агроколеджу засобами електронного посібника
- Формування готовності майбутніх фахівців цифрових технологій до професійного саморозвитку в освітньому середовищі коледжу
- Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців комп’ютерного профілю
- Методика формування навичок розробки ІТ-проектів здобувачами освіти в закладах професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
- Методика формування інноваційної культури майбутніх фахівців цифрових технологій в освітньому середовищі коледжу
- Методика формування професійної компетентності майбутніх фахівців цифрових технологій засобами інформаційно-педагогічного моделювання
- Методика формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців цифрових технологій засобами комп’ютерно-орієнтованої методичної системи
- Методика використання систем e-Learning у фаховій підготовці учнів закладів професійно-технічної освіти
- Методика впровадження електронного навчально-методичного комплексу для вивчення дисципліни «Бази даних» студентами комп’ютерних спеціальностей
- Педагогічні умови контролю успішності учнів закладів професійно-технічної освіти засобами мережевих технологій
- Методика формування інформаційної культури у студентів комп’ютерних спеціальностей на основі алгоритмічного підходу
- Методика формування професійних компетенцій учнів закладів професійно-технічної освіти засобами електронного навчання
- Методика підготовки бакалаврів комп’ютерних наук з використанням технологій дистанційного навчання
- Педагогічні умови використання пізнавальних задач у процесі вивчення інформатики у закладах професійно-технічної освіти
- Педагогічні умови фахової підготовки майбутніх техніків-програмістів засобами комп’ютерного моделювання
- Методика формування освітнього процесу закладів професійної освіти засобами міжнародної співпраці
- Дидактичні особливості європейської інтеграції студентів технічних коледжів
- Методика впровадження електронного навчання в системі закладів професійно-технічної освіти
- Методика формування професійних компетенцій випускників закладів професійно-технічної освіти в процесі самостійної роботи
- Методика професійного навчання студентів комп’ютерних спеціальностей
- Методика організації диференційованого контролю навчальних досягнень здобувачів професійно-технічної освіти в процесі фахової практичної підготовки
- Методика формування професійної грамотності молодших бакалаврів засобами прикладної інформатики
- Дидактична основи підготовки молодших бакалаврів в процесі інтеграції педагогічних та технічних знань
- Дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
- Дидактичні умови формування практичних умінь та навичок в учнів закладів професійної освіти комп’ютерного профілю
- Методика формування графічних понять тривимірного простору в учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
- Дидактичні умови використання цифрових технологій відкритих систем у процесі професійної підготовки учнів закладів професійної освіти комп’ютерного профілю
- Методика формування проєктної компетентності учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю засобами мережевих технологій
- Методологічні основи підготовки молодших бакалаврів цифрових технологій на основі європейського досвіду
- Методика використання технологій дистанційного навчання в професійній підготовці учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
- Методика вивчення розділу «архітектура та конфігурація комп’ютера та мікропроцесорної системи» учнями закладів професійно-технічної освіти
- Методика впровадження цифрових засобів освітнього середовища закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану
- Методичні засади формування іншомовної компетентності в учнів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі інтегрованого навчання
- Методика впровадження інформаційно-медійного простору засобами інфографіки у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Методика формування професійної спрямованості учнів засобами цифрових технологій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Педагогічні умови формування фахової компетентності бакалаврів з професійної освіти (цифрові технології) засобами цифрових технологій
- Методика формування інформаційної культури в учнів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі проектної діяльності в умовах воєнного стану
- Методика формування готовності бакалаврів з професійної освіти (цифрові технології) до професійної діяльності на основі цифрової трансформації освітнього процесу
- Методика формування понять, засвоєння яких пов’язане з розумовими діями і побудовами на площині, в учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
- Педагогічні умови контролю знань молодших бакалаврів з професійної освіти на основі використання інформаційно-освітнього середовища
- Дидактичні умови використання комп’ютерного моделювання в освітньому процесі при підготовці майбутніх бакалаврів з професійної освіти (цифрові технології)
- Методика організації самостійної роботи учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на основі використання мережевих технологій
- Педагогічні умови удосконалення професійних компетентностей молодших бакалаврів з професійної освіти засобами цифрових технологій
- Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів у галузі професійної освіти в умовах змішаного навчання
- Методика навчання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій в процесі підготовки молодших бакалаврів професійної освіти
- Методика інформаційної компетентності майбутніх викладачів в галузі професійної освіти засобами хмарних сервісів
- Методологічні основи підготовки майбутніх педагогів комп’ютерного профілю до застосування інтелектуальних технологій у своїй професійній діяльності
2021- 2022навчальний рік
-
- Педагогічні умови формування професійної компетентності учнів ЗПТО засобами комп’ютерних технологій
- Формування професійної компетентності майбутніх фахівців засобами веб-технологій
- Методика застосування Flesh-технологій у процесі навчання інформатики учнів закладів професійно-технічної освіти
- Ергодизайнерська підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі виробничого навчання
- Дидактичні умови активізації мислительної діяльності в учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю в процесі вивчення інженерної графіки
- Формування професійної компетентності майбутніх фахівців засобами електронного навчання
- Методичні засади використання комп’ютерної техніки у підготовці фахівців у закладах професійно-технічної освіти сільськогосподарського профілю
- Методика використання мультимедійних технологій у процесі вивчення розділу «Архітектура та конфігурація комп’ютера та мікропроцесорної системи» учнями ЗПТО
- Психолого-педагогічні умови використання комп’ютерних технологій в процесі організації самостійної роботи учнів у ЗПТО
- Методика використання вільного програмного забезпечення у закладах професійної освіти
- Операційна система LINUX як засіб вивчення інформаційних технологій у закладах професійної освіти
- Методика підготовки фахівців комп’ютерного профілю в освітньому середовищі закладу професійної освіти
- Розвиток педагогічних цінностей випускників закладів професійної освіти
- Методика підготовки майбутніх викладачів спецтехнологій засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання
- Педагогічні умови формування інформаційної компетентності учнів закладів професійно технічної освіти
- Методика формування професійних умінь та навичок учнів ЗПТО засобами інформаційних технологій
- Формування професійної спрямованості учнів засобами комп’ютерних технологій у закладах професійно-технічної освіти
- Імплементація досвіду тьюторства системи вищої освіти Німеччини у професійній підготовці інформатиків
- Підвищення кваліфікації інженерів-фахівців комп’ютерних технологій із застосуванням засобів дистанційної освіти
- Інформаційне забезпечення вступної кампанії вступників закладів вищої освіти
- Інформаційні системи підготовки фахівців комп’ютерного профілю у закладах професійної освіти
- Впровадження майбутніми фахівцями у галузі комп’ютерних технологій знань з основ дизайну у процесі поліграфічної діяльності
- Автоматизація педагогічного контролю з теми «Електронні таблиці» у системі професійно-технічної освіти
- Розробка і використання інформаційно-методичного забезпечення студентами закладів професійної освіти