- Про факультет
- Безпека життєдіяльності
- Новини
- Керівництво
- Структура
- Вчена рада факультету
- Курси підвищення кваліфікації
- Випускники
- Психолог університету
- Контакти
- Скринька довіри
Кафедра професійної освіти та технологій за профілями
Показано 1–12 із 16
Виробнича (педагогічна)
Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.
Інтелектуальні інформаційні системи
Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.
Нейронні мережі
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність використовувати іноземну мову для здійснення науковотехнічної діяльності. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями. Здатність виявляти та оцінювати ризики. Здатність працювати автономно та в команді.
Прикладне програмування
Ефективно використовувати сучасні цифрові інструменти, інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або дослідницькій діяльності. Здійснювати у науковій та професійній літературі, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з професійної освіти і дотичних питань, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації упродовж життя.
Проєктно-грантова діяльність
Метою курсу є формування проєктно-грантової компетентності здобувачів вищої освіти щодо розробки і реалізації проєктів відповідно до норм європейської проєктної культури; забезпечення їх необхідним методологічним та методичним інструментарієм для ефективного виконання дослідницько-інноваційних завдань у майбутній професійній діяльності
Розробка мобільних додатків
Розробка програмних моделей предметних середовищ, вибір парадигми програмування з позицій зручності та якості застосування для реалізації методів та алгоритмів розв’язання задач в галузі комп’ютерних технологій; застосовання знання методології та CASE-засобів проектування складних систем, методів структурного аналізу систем, об'єктно-орієнтованої методології проектування при розробці і дослідженні функціональних моделей організаційно-економічних і виробничотехнічних систем.
Системи штучного інтелекту
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.