Показано 1–12 із 16

Показати 9 24 36

Виробнича (педагогічна)

Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.

Виробнича (педагогічна) ІІІ семестр

Набуття здобувачами освіти знань про організацію навчальновиховного процесу ЗВО, досвіду викладання педагогічних дисциплін, проведення виховної роботи зі студентами та формування навичок організації і проведення науково-дослідної роботи.

Інноваційні технології у галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями та вміннями з основ сучасних інновацій у галузі цифрових технологій та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Інтелектуальні інформаційні системи

Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.

Менеджмент у професійній освіті

Надання майбутнім фахівцям усіх фахових спрямувань ґрунтовні знання та необхідні практичні навики з основних розділів менеджменту професійної діяльності і, зокрема, з управління професійною діяльністю керівника організації.

Методика викладання спецдисциплін у галузі цифрових технологій

Формування і розвиток компетентностей в галузі дидактики професійного навчання на основі сучасних освітніх технологій, а також засвоєння методики викладання спеціальних дисциплін спеціалізації «комп’ютерні технології» та підготовка здобувачів до освітньої діяльності в її межах.

Нейронні мережі

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність використовувати іноземну мову для здійснення науковотехнічної діяльності. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями. Здатність виявляти та оцінювати ризики. Здатність працювати автономно та в команді.

Прикладне програмування

Ефективно використовувати сучасні цифрові інструменти, інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або дослідницькій діяльності. Здійснювати у науковій та професійній літературі, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з професійної освіти і дотичних питань, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації упродовж життя.

Проєктно-грантова діяльність

Метою курсу є формування проєктно-грантової компетентності здобувачів вищої освіти щодо розробки і реалізації проєктів відповідно до норм європейської проєктної культури; забезпечення їх необхідним методологічним та методичним інструментарієм для ефективного виконання дослідницько-інноваційних завдань у майбутній професійній діяльності

Професійна мобільність

Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти до оволодіння знаннями у необхідному обсязі для розуміння найважливіших положень сучасних теорій формування професійної мобільності, а також формування компетентностей, що сприяють підвищенню рівня готовності до професійної мобільності.

Розробка мобільних додатків

Розробка програмних моделей предметних середовищ, вибір парадигми програмування з позицій зручності та якості застосування для реалізації методів та алгоритмів розв’язання задач в галузі комп’ютерних технологій; застосовання знання методології та CASE-засобів проектування складних систем, методів структурного аналізу систем, об'єктно-орієнтованої методології проектування при розробці і дослідженні функціональних моделей організаційно-економічних і виробничотехнічних систем.

Системи штучного інтелекту

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.