Оголошення

Програма кандидата на посаду декана факультету інженерно-педагогічної освіти Ткачука Станіслава Івановича

Виходячи зі «Стратегії розвитку Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на період 2021 – 2025 рр.», вважаємо за потрібне запропонувати колективу факультету власну програму розвитку.
Основними засадами програми є:
  1. Визначення стратегічних напрямів розвитку, підтримка та розвиток потенціалу факультету, необхідного для забезпечення його основних функцій.

Підготовка фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, через налагоджування тісної взаємодії зі стейкхолдерами; пошук, розширення, розвиток і вдосконалення баз практик, стажування, а також системи практичної фахової підготовки.

  1. Забезпечення демократичних принципів управління факультетом.

Прийняття управлінських рішень на факультеті має проводитися на засадах прозорості, послідовності, демократичності, відповідати інтересам колективу працівників та здобувачів вищої освіти факультету, прийматись з урахуванням колективної думки співробітників факультету. Управління факультетом має здійснюватися відповідно до загально прийнятих у системі вищої освіти морально-етичних норм. Зокрема, принципові питання мають проходити обов’язкове обговорення на вченій раді факультету або на нараді завідувачів кафедр і заступників декана, чи конференції трудового колективу факультету.

  1. Створення більш сприятливих умов роботи для співробітників факультету з метою повного розкриття їх потенціалу, заохочення до належного виконання посадових обов’язків, стимулювання наполегливості, працьовитості та ініціативності.

Політика розвитку факультету має базуватись на збереженні та посиленні існуючого кадрового потенціалу факультету з одночасним омолодженням колективу за рахунок прийняття на роботу молодих фахівців, створення більш комфортних умов роботи. Інтелектуальний потенціал факультету має нарощуватись за рахунок більш активного процесу захисту дисертацій та отримання вчених звань; впровадження нових форм системи управління якістю освітніх послуг факультету; вдосконалення системи підготовки здобувачів вищої освіти на  факультеті.

  1. Активізація співпраці зі студентами та аспірантами, мотивація їх до навчання та виконання наукової роботи.

Апробація результатів науково-дослідницької діяльності студентів, аспірантів, докторантів та викладачів, проведення на базі факультету різного рівня форумів, конференцій, семінарів; участь у держбюджетних, господарчих, міжнародних проектах з метою залучення коштів для забезпечення потреб розвитку факультету.

Посилення внутрішніх зв’язків між структурними підрозділами факультету з метою пошуку і реалізації взаємовигідних, більш ефективних шляхів вирішення проблем, які стоять перед факультетом.

Освітня діяльність

Головне завдання:  забезпечення якості освітньої діяльності.

 Аналіз освітніх програм на предмет відповідності тенденціям розвитку спеціальностей факультету, ринку праці, галузевого та регіонального контексту, а також досвіду аналогічних вітчизняних та іноземних освітніх програм, відмова від тих, що не користуються достатньою популярністю серед здобувачів вищої освіти. Вивчення думки стейкхолдерів, потенційних роботодавців, випускників факультету щодо відкриття затребуваних ринком праці нових освітніх програм

  1. Забезпечення реалізації принципу студентоцентрованості навчання, внесення з цією метою необхідних коректив в організацію освітнього процесу, розвиток освітнього середовища, побудованого на засадах партнерства між учасниками освітнього процесу, надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії, дотримання академічної доброчесності, залучення молоді до творчої, науково-дослідницької діяльності на факультеті.
  2. Модернізація освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу, удосконалення інструментів і критеріїв оцінювання ключових компетентностей у здобувачів вищої освіти за освітніми програмами факультету.
  3. Реалізація заходів для посилення мотивації студентів до навчання (виконання курсових та кваліфікаційних робіт в умовах реального працевлаштування за фахом, залучення студентів/аспірантів до наукової роботи з оплатою праці та інш.).
  4. Дотримання на факультеті принципів і правил академічної доброчесності учасниками освітнього процесу як складової внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності.
  5. Вивчення питання щодо запровадження дуальної освіти на тих освітніх програмах, де це можливо і необхідно. Укладення з потенційними замовниками-роботодавцями відповідних угод.
  6. Систематичне оновлення змісту освітніх програм. Вони мають бути узгодженими з роботодавцями, чітко відповідати пріоритетам відповідної спеціальності.
  7. Залучення зовнішніх фахівців,    представників роботодавців, до читання фахових дисциплін на факультеті. Розширення переліку баз практик.
  8. Забезпечення рівномірного розподілу навантаження між викладачами факультету, створення умов для наукової, навчально-методичної, профорієнтаційної та інших видів робіт.
  9. Вивчення питання щодо присвоєння робітничих кваліфікацій здобувачам освітніх програм бакалаврату.
  10. Вивчення питання щодо співпраці із зарубіжними партнерами в контексті реалізації завдань практичної підготовки здобувачів вищої освіти.
  11. Оновлення матеріально-технічної бази, необхідної для проведення занять, впровадження нових форм і методів організації освітнього процесу.
  12. Запровадження нових форм профорієнтаційної роботи (навчальні web-сайти для вчителів і учнів, конкурси талантів, наукова робота (творчі студії,  наукові гуртки, тощо)).
  13. Створення Ради роботодавців на факультеті. Проведення щорічних круглих столів з роботодавцями та підприємцями на рівні факультету, кафедр, студентського самоврядування на предмет покращення якості навчання та реального працевлаштування.
  14. Запровадження днів кар’єри із запрошенням представників роботодавців та здобувачів освіти різних освітніх програм.
  15. 16. Організація факультетської системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів, аспірантів.
Наукова та інноваційна діяльність

Головні завдання:  забезпечення єдності науки і освіти, упровадження наукових результатів в освітній процес, формування змісту освіти на основі новітніх наукових і технологічних досягнень.

  1. Активізація роботи науково-педагогічних працівників факультету щодо госпдоговірних проєктів, пошук госпрозрахункових замовлень на науково-дослідні розробки, що сприятиме налагодженню взаємодії науки з загальною середньою освітою та виробництвом, бізнесом.
  2. Проведення тренінгів і семінарів з питань грантової та проєктної діяльності науково-педагогічних працівників.
  3. Активізація публікаційної активності співробітників факультету на рівні високорейтингових фахових виданнь, запровадження принципу «якість може бути важливіша за кількість».
  4. Сприяння залученню співробітників, студентів, аспірантів та докторантів факультету до більш активної участі у міжнародних фахових наукових конференціях.
  5. Вивчення питання щодо об’єднання зусиль декількох наукових груп, що належать різним підрозділам факультету, для роботи над однією пріоритетною науковою тематикою.
  6. Забезпечення більш якісного рівня наукових конференцій, семінарів, круглих столів та інших заходів, які проводяться на факультеті.
  7. Створення більш сприятливих умов для підготовки та захисту співробітниками факультету дисертацій (освітній ступінь доктор філософії, доктор наук).
Міжнародна діяльність

Головні завдання: розвиток міжнародних відносин з навчальними закладами зарубіжних країн в рамках міжнародних освітніх та наукових програм та на підставі угод про співпрацю з університетами-партнерами та іноземними науковими та освітніми організаціями.

  1. Поширення практики викладання фахових дисциплін англійською мовою. Активізація роботи щодо сприяння процесу підвищення рівня володіння іноземними мовами науково-педагогічними працівниками факультету.
  2. Розробка спільних освітніх програм з іноземними університетами – партнерами університету, в тому числі програм подвійного диплому.
  3. Підготовка методичних вказівок і посібників, орієнтованих на іноземців.
  4. Створення системи заохочення співробітників факультету, які беруть участь у роботі з іноземними студентами.
  5. Стимулювання участі науково-педагогічних працівників та студентів факультету у міжнародних вебінарах, конференціях, фестивалях, конкурсах, змаганнях, дослідженнях тощо.
  6. Вивчення питання про можливість членства науково-педагогічних працівників у міжнародних наукових, освітніх, асоціаціях, товариствах.
  7. Сприяння вирішенню питань щодо стажувань та відряджень науково-педагогічних працівників у навчальні заклади зарубіжних країн для підвищення рівня освітньої та наукової кваліфікації.
  8. Активізація процесу організації навчання студентів факультету за кордоном в рамках кредитної та ступеневої академічної мобільності.
  9. Активізація профорієнтаційної роботи з метою збільшення кількості на факультеті іноземних студентів.
  10. Вивчення питання про можливість стажування іноземних фахівців на базі факультету.
Виховна робота

Головне завдання: розвиток особистості майбутнього фахівця, якому притаманні такі його якості, як: патріотизм; високий професіоналізм, громадянська зрілість, політична культура, усвідомлення своїх прав і свобод, мобільність, відповідальність та самостійність у прийнятті рішень, працелюбство, прагнення до самоосвіти та самовдосконалення, комунікативність, емпатійність тощо.

  1. Створення бази даних випускників факультету, забезпечення функціонування Асоціації випускників факултету та розширення співпраці з випускниками факультету інженерно-педагогічної освіти (директорами шкіл, підприємцями, науковцями тощо) для сприяння профорієнтації школярів та працевлаштування бакалаврів та магістрів.
  2. Сприяння фізичному розвитку, творчому та художньо-естетичному, патріотичному вихованню студентів шляхом запровадження нових форм та методів роботи.
  3. Посилення співпраці з органами студентського самоврядування факультету, залучення їх до обговорення питань, що стосуються розвитку факультету.
  4. Вдосконалення співпраці з органами студентського самоврядування та студентського профспілкового бюро у плануванні та проведенні виховних заходів, круглих столів, організації студентського дозвілля, спортивних і культурно-масових заходів.
  5. Сприяння розвитку інституту кураторства. Організація, координація та стимулювання роботи кураторів студентських груп.
  6. Організація заходів з адаптації студентів першого курсу до навчально-виховного процесу на факультеті.
  7. Залучення студентів до участі в доброчинних акціях і розвитку волонтерського руху в університеті.
Розвиток матеріально-технічної бази факультету

Головне завдання: зміцнення матеріально-технічної бази факультету відповідно до потреб освітнього, наукового, виховного та соціально-культурного розвитку згідно з ліцензійними умовами.

  1. Підтримання та оновлення існуючого науково-технічного обладнання, зокрема за рахунок як базового фінансування, так і коштів договірних з НДР і закордонних грантів, благодійних внесків від фахових підприємств і фірм, випускників факультету, вітчизняних і міжнародних громадських організацій.
  2. Розробка стратегії придбання й модернізації комп’ютерної техніки та іншого обладнання, а також ліцензійного програмного забезпечення.
  3. Продовження роботи по інформатизації факультетських структур: кафедр та деканату, враховуючи стандарти інформаційних систем, які прийняті в університеті, технічне та програмне забезпечення дистанційного, змішаного та дуального навчання.
  4. Розробка напрямів економічної діяльності факультету та пошук грантових програм на предмет грантів для покращення матеріально-технічного забезпечення навчального процесу та наукової діяльності.
  5. Оновлення матеріально-технічного забезпечення навчальних майстерень, лабораторій, спеціалізованих кабінетів інших аудиторій.
Формування позитивної  іміджевої та інформаційної політики факультету

Головне завдання: розвиток престижу та створення бренду факультету

  1. Вдосконалення web-сайту факультету та кафедр. Забезпечення своєчасного належного оновлення інформації на цих web-сайтів.
  2. Активізація участі факультету в соціальних проектах, благодійних акціях тощо.
  3. Просування іміджевої та профагітаційної інформації факультету в засобах масової інформації.
  4. Посилення роботи студентського самоврядування в популярних серед потенційних вступників та їхніх батьків соціальних мережах (Instagram, Telegram, Facebook).
  5. Розробка нових та оновлення існуючих відеороликів та рекламно-інформаційних матеріалів про діяльність та перспективи факультету інженерно-педагогічної освіти

Залишити відповідь