- Про факультет
- Безпека життєдіяльності
- Новини
- Керівництво
- Структура
- Вчена рада факультету
- Курси підвищення кваліфікації
- Випускники
- Контакти
- Скринька довіри
Обговорено особливості освітніх програм на кафедрі професійної освіти та технологій за профілями
Традиційно на кафедрі професійної освіти та технологій за профілями щосеместрово відбувається обговорення освітніх програм за спеціальностями «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» ОС «бакалавр» і «магістр»: «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)», «Професійна освіта (Харчові технології)» та ОС «бакалавр» ОП «Середня освіта (Захист України та фізична культура)».
Враховуючи сьогоденні важкі умови агресії проти України, засідання роботодавців, випускників, здобувачів вищої освіти та робочої проектної групи освітньо-професійних програм відбулося у змішаному режимі.
У засіданні взяли участь гаранти освітніх програм – к.п.н. Юлія Гвоздецька, к.т.н., доцент Олексій Мельник, к.п.н., доцент Тамара Кравченко, д.п.н., професор Олег Малишевський, к.п.н., доц. Микола Захаревич. А також роботодавці, стейкхолдери, випускники, студенти:
Щербак Леонід – директор ДНЗ; Уманський професійний ліцей; Володимир Гергун – директор, Швець Людмила – заступник директора ДНЗ «Уманський професійний аграрний ліцей»; Віталій Денисюк – завідувач відділенням програмування, викладач комп’ютерних дисциплін Уманського фахового коледжу технологій та бізнесу; Олена Сасько, Ольга Лебідь – ДНЗ «Буцький політехнічний професійний ліцей»; Богдан Драченко – викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесу Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Олександр Васенко – завідувач кафедри цифрових технологій навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі; Сергій Полтавець – студент І курсу ОС «магістр» ОП «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)»; Юлія Мармалюк – вчитель інформатики Кропивницького фахового коледжу харчування та торгівлі.
На засіданні заслухано інформацію про особливості та необхідність удосконалення освітніх програм на відповідних освітніх рівнях, а також відмічено необхідність врахування поданих представниками роботодавців та здобувачами вищої освіти змін до них.
Обговорено особливості освітніх програм та велику увагу приділено нормативним та вибірковим дисциплінам, проведенням виробничих та навчальних практик. Окремо було обговорено результати анкетування серед студентів.