- Про факультет
- Безпека життєдіяльності
- Новини
- Керівництво
- Структура
- Вчена рада факультету
- Курси підвищення кваліфікації
- Випускники
- Контакти
- Скринька довіри
Семінар про цифровізацію процесу навчання та порівняння освітніх компонентів в системах вищої освіти Європи та України
Відбулось обговорення імплементації зарубіжного досвіду цифровізації процесу навчання здобувачів вищої освіти Європи та України. Викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями Катерина КРАВЧЕНКО поділилась досвідом оволодіння освітніми компонентами магістерських освітніх програм в університеті
Ерлангена—Нюрнберга та познайомила присутніх з основними ідеями колоквіуму – лекції на тему «Цифровий суверенітет. Штучний інтелект, який викликає довіру», проведеного у межах літнього семестру попереднього навчального року спільно університетом Ерлангена – Нюрнберга та Саарладським університетом за головування професорів Йоганеса Гелбіга, кафедра науки про дані університету Ерлангена – Нюрнберга та Філіпа Слюсалека, Німецький дослідницький центр штучного інтелекту, а саме: поглядами на актуальність теми заходу, суть штучного інтелекту, небезпеки використання штучного інтелекту, штучний інтелект поза межами інженерії, інноваційні підходи до вартого довіри штучного інтелекту та прийняття викликів, пов’язаних із штучним інтелектом. Також було наголошено на обов’язковому набутті цифрових компетентностей здобувачами освітніх програм Професійна освіта. Цифрові технології та Професійна освіта. Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології; здійснено огляд передумов набуття цифрових компетентностей, онлайн засобів для самооцінювання рівня цифровізації закладів освіти, цифрових компетентностей педагогів та здобувачів вищої освіти; порівняння видів та змісту освітніх компонентів обов’язкових дисциплін для вивчення; кількості кредитів на їх вивченння та форм підсумкового контролю.
Особливу увагу викликало питання умов здійснення практичної підготовки. Було розглянуто умови здійснення дуальної освіти в Німеччині та проведено порівняння можливостей її реалізації згідно університетського положення про дуальну освіту.
Своїм досвідом та науковим обгрунтуванням реалізації професійної мобільності здобувачів освіти поділився гарант однієї з освітніх програм професор Олег Малишевський.
У результаті роботи семінару були висловлені пропозиції до нового навчального плану та запропонований перелік нових дисциплін вільного вибору.