Новини

Співпраця з практиками-вчителями на ОПП Середня освіта (Технології. Інформатика).

17 квітня відбулося відкрите бінарне заняття для здобувачів вищої освіти (магістерський рівень), яке провели Олег МАЛИШЕВСЬКИЙ (професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями) та Владислав КРАСОВСЬКИЙ (вчитель інформатики Уманського ліцею №1 Уманської міської ради Черкаської області). На відкритому занятті були присутні Андрій ТЕРЕЩУК, завідувач кафедри технологічної освіти, у якості організатора заходу та гаранта ОП Середня освіта (Технології. Інформатика) магістерського рівня, Наталя БАЛИЧЕВА (куратор студентів групи 51 М, кандидат пед. наук, доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності).

А. Терещук у своєму виступі повідомив про участь здобувачів освіти в освітньому процесі на ОП, нагадав про суб’єктність студентів, необхідність вносити власні пропозиції та зауваження до освітнього процесу.

О. Малишевський розкрив загальні питання методики викладання інформатики у Новій українській школі, вказав на важливість практичного використання набутих здобувачами знань з цифрових технологій та методики у практиці сучасної школи тощо.

В. Красовський у своєму виступі розкрив сучасні реалії вчителя інформатики в освітньому закладі освіти. Владислав є випускником Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, має досвід успішної праці в IT-сфері, володіє фаховими компетентностями з інформаційно-комунікаційних технологій. Понад десятирічний досвід шкільної практики поєднаний з фаховими навичками, дозволив Владиславу організувати для своїх вихованців цікаве освітнє середовище, яке враховує усі виклики та ризики, з якими сьогодні має справу кожен громадянин України. Фахова інформація розкрита перед магістрантами як майбутніми вчителями інформатики виявилась цікавою, що викликало жваве обговорення серед студентів, і, на занятті попри онлайн-режим утворилася атмосфера продуктивної співпраці.

АВТОР ДОПИСУ

Терещук Андрій Іванович

Завідувач кафедри технологічної освіти, доктор педагогічних наук