- Про факультет
- Безпека життєдіяльності
- Новини
- Керівництво
- Структура
- Вчена рада факультету
- Курси підвищення кваліфікації
- Випускники
- Психолог університету
- Контакти
- Скринька довіри
КРУГЛИЙ СТІЛ ДО ДНЯ НАУКИ

У рамках відзначення Днів науки 24 квітня на факультеті інженерно-педагогічної освіти відбувся круглий стіл на тему «Академічне письмо: основи підготовки якісних тез наукових доповідей», який був організований доцентом Тетяною Бербец для здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня усіх освітніх програм факультету.
Метою заходу стало підвищення рівня академічної грамотності здобувачів освіти, розвиток їхніх навичок наукового письма та ознайомлення з основними вимогами до написання тез для участі у науково-практичних конференціях.
З вступним словом виступили доцент Тетяна Бербец та заступник декана з наукової роботи Наталія Дубова. Далі надали слово координатору з питань редакційної та видавничої діяльності університету Любові Тітовій.
Учасники круглого столу обговорили актуальні питання:
- значення академічного письма в освітньому та науковому середовищі;
- вимоги до змісту, логіки викладу та структури тез;
- правильне оформлення джерел, посилань і списку використаної літератури;
- особливості подання матеріалів до збірників тез та участі в наукових форумах.
Під час заходу було наведено приклади якісно оформлених тез, проаналізовано типові помилки та надано практичні поради щодо їх уникнення. Здобувачі освіти поділилися власним досвідом участі в конференціях, а також обговорили виклики, що виникають під час підготовки наукових матеріалів, задавали питання, обговорили приклади успішних тез, а також отримали поради щодо підготовки матеріалів до майбутніх наукових заходів.
Захід пройшов у конструктивній атмосфері співпраці та наукового обміну, ставши важливим кроком на шляху формування у здобувачів освіти відповідального ставлення до наукової діяльності та академічної доброчесності.
Сподіваємось, що сьогоднішній захід стане для здобувачів освіти не лише джерелом нових знань, а й поштовхом до активнішої участі у науковому житті факультету й університету загалом.