Новини

Урок технологій у Новій українській школі – виклики сучасності

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини спільно із Всеукраїнською асоціацією наукових і практичних працівників технологічної освіти на базі науково-дослідної лабораторії «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти» факультету інженерно-педагогічної освіти провели черговий науково-методичний семінар «Урок технологій у Новій українській школі: традиції та інновації». Захід зібрав близько 100 учасників – науковців, викладачів закладів вищої та фахової передвищої освіти України, вчителів технологій закладів загальної середньої освіти. На початку семінару з вітальним словом виступив декан факультету інженерно педагогічної освіти Станіслав Ткачук.

З доповідями виступили:

  • Коберник Олександр Миколайович – доктор педагогічних наук, професор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Голова Всеукраїнської асоціації наукових і практичних працівників технологічної освіти;
  • Терещук Андрій Іванович – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технологічної освіти факультет інженерно-педагогічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
  • Андрощук Ірина Василівна – доктор педагогічних наук, професор Хмельницького національного університету.

В ході семінару професор Олександр Коберник  розкрив питання сучасної методики підготовки, проведення та аналізу уроку технологій у Новій українській школі; професор Андрій Терещук поділився баченням стосовно моделювання сучасного уроку технологій у контексті реалізації Державного стандарту базової середньої освіти; професор Ірина Андрощук ознайомила з навчально-методичним комплексом для підготовки майбутніх учителів технологій, який використовується у Хмельницькому національному університеті.

Учасникам заходу було презентовано базову навчальну програму дисципліни «Теорія і методика навчання технологій», розроблену провідними науковцями в галузі технологічної освіти, професорами Олександром Коберником, Андрієм Терещуком, Іриною Андрощук, запропоновано проаналізувати її зміст та внести пропозиції щодо модернізації.

Жвавий обмін думками сприяв виробленню спільного бачення вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів технологій до організації, проведення та аналізу сучасного уроку технологій у Новій українській школі.

Організатори семінару висловлюють подяку всім учасникам і спікерам за активну участь та конструктивний діалог. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

АВТОР ДОПИСУ

Харитонова Валентина Василівна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної освіти