Новина

Анкетування серед здобувачів вищої освіти щодо враження від вибіркових дисциплін на ОПП другого (магістерського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)»

На засіданні кафедри технологічної освіти, яке відбулося 28 грудня 2021 року, було презентовано та обговорено результати проведеного опитування дисциплін вільного вибору серед магістрантів другого року навчання. Опитування проводилося у формі анкетування, у дистанційному режимі через використання Google Forms.

Коротко проаналізуємо  основні питання анкети. З повним  її змістом та результатами опитування у вигляді діаграм,  можна ознайомитися за відповідними посиланнями:

Загальна кількість здобувачів вищої освіти на ОП складає 24 особи, з них взяли участь в опитуванні 14 студентів.

Аналіз результатів проведеного опитування щодо враження здобувачів освіти від вибіркових курсів, дозволяє стверджувати, що в цілому з обраних студентами дисциплін для вивчення, виявилися цілком  цікавими і корисними для більшої кількості опитуваних. Так, на запитання анкети «Оцініть курс» (від 1 до 5 балів, див. Діаграму 6) більшість студентів обрали відповідь «Все сподобалось, зауважень немає» (75,4 %). Решта респондентів (28,6 % ) обрали відповідь «в цілому курс задовольнив очікування». Решту балів від 1 до 3, студенти не обрали для оцінювання.

На запитання анкети «Що Вам сподобалося у ставленні викладачів до студентів?» учасники опитування, схвально відгукнулися на толерантне ставлення викладачів  до студентів  (42,9 %). Достатньо високому відсотку студентів сподобалося надана можливість вільно висловлювати власну думку (21,4 %). Разом з тим, менше уваги відводиться на індивідуальну роботу з кожним студентом.  Так серед опитаних лише 14,3 %,  схвально відгукнулися на можливість проконсультуватися з викладачем. Також студенти, які брали участь в опитуванні, обійшли увагою і не обирали у своїй більшості, наступні відповіді у змісті анкети: «заохочення до дискусії» (7,1 % ), «об’єктивне оцінювання» (7,1 %)  (див. Діаграма 2).

Окремо слід відзначити й поради, у вигляді критичних зауважень. Так анкетою для опитування було передбачено запитанням «Що Вам не сподобалося у ставленні викладача до студентів?», відповіді на яке розподілилися наступним чином: майже 29 % опитуваних відзначили незадовільну організацію заняття, що очевидно пов’язано з особливостями їх проведення у дистанційному режимі; 14.3 % відзначили «незрозумілі вимоги, завдання, критерії», а також «викладач допускає недоречні жарти» (також 14,3 %).

На основі проведеного анкетування можна зробити висновки про необхідність звернути увагу викладачів на  організацію дистанційного навчання і, зокрема, на такі питання, як: розроблення відповідних завдань для самостійного опрацювання студентами,  особливості проведення лекцій у дистанційному режимі тощо. Більш ретельно добирати навчальний матеріал не лише вербального змісту, але й наочності, відео контенту тощо.

Звернути увагу на проведення консультацій для кожного студента під час дистанційного навчання, згідно графіку визначеного кафедрою.

На основі детального аналізу результатів проведеного анкетування, викладачам які читають вибіркові дисципліни, рекомендується внести зміни до змісту робочих програм та силабусів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *