Новина

Кафедра технологічної освіти взяла участь у семінарі «Якість освіти через комунікацію зі стейкхолдерами»

Кафедра технологічної освіти взяла участь у семінарі «Якість освіти через комунікацію зі стейкхолдерами», який відбувся 25-го лютого  на факультеті інженерно-педагогічної освіти.

Робочу нараду з роботодавцями було продовжено на кафедрі технологічної освіти.

Завідувач кафедри технологічної освіти Андрій Терещук у своєму виступі відзначив актуальність співпраці зі стейкхолдерами у підготовці сучасного учителя з огляду на реформування шкільної освіти, розкрив основні напрями підготовки учителя трудового навчання та технологій на кафедрі.

Під час зустрічі обговорювалися питання вдосконалення змісту освітніх програм початкового рівня вищої освіти (молодший бакалавр) та першого рівня (бакалавр) спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Зокрема, директор Дмитрушківського ліцею Ніна Мовчан висловила пропозицію розширити перелік основних посад, які можуть обіймати випускники, зокрема додати посаду 3340 Викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін).

Гаранти освітніх програм доценти Віталій Бербец та Валентина Харитонова зауважили на важливості практичної компоненти. Метою практики має стати закріплення та вдосконалення студентами фахових вмінь та навичок зі спеціальності із використанням досвіду роботи викладачів, вчителів, керівників гуртків. Вдала організація практик також допоможе розв’язати більш пріоритетні та стратегічні завдання – оволодіння здобувачами вищої освіти комплексом професійних компетенцій, які відповідають вимогам сучасного ринку праці та сприятиме вирішенню питання із майбутнім працевлаштуванням студентів.

З метою удосконалення практичної підготовки здобувачів вищої освіти, зміцнення зв’язку теоретичної підготовки з практичною діяльністю було прийнято рішення про продовження співпраці із закладами загальної середньої та позашкільної освіти, яка при максимальному узгодженні й реалізації взаємних інтересів сприятиме навчальному закладу у підготовці фахівців, а закладам освіти у забезпеченні своїх кадрових потреб.