Освітній ступінь «Магістр»
Тематика випускних кваліфікаційних робіт кафедри
2025-2026 н.р.
- Розвиток творчого мислення учнів профільного ліцею у процесі вивчення основ дизайну
- Формування умінь сталого розвитку учнів профільного ліцею у процесі вивчення спеціалізації «Деревообробка»
- Розвиток математичної компетентності учнів 10-11 класів засобами інтеграції в освітньому процесі профільного ліцею
- Методика проведення занять варіативного модуля «Дизайн предметів інтер’єру» на заняттях технологій у профільному ліцеї
- Розвиток критичного мислення у ліцеїстів у процесі самостійної навчальної діяльності на заняттях технологій
- Організаційно-методичні умови організації професійного самовизначення старшокласників у процесі вивчення розділу «Проектування професійного успіху» на уроках технологій
- Розвиток дослідницької компетентності учнів ліцею у процесі вивчення технологій
- Формування навичок творчої проєктно-технологічної діяльності здобувачів профільної середньої освіти на заняттях технологій
- Методика розвитку громадянської та соціальної компетентності у ліцеїстів на заняттях технологій
- Організаційно-методичні умови самостійної пізнавальної діяльності у процесі вивчення навчального модуля «Дизайн сучасного одягу»
- Формування в учнів навичок самоосвітньої навчальної діяльності 10-11 класів у процесі вивчення варіативного профілю «Дизайн одягу»
- Використання міжпредметних зв’язків у процесі графічної підготовки учнів ліцею.
- Використання завдань на просторові перетворення в процесі графічної підготовки учнів ліцею
- Методика вивчення екологічних і техногенних проблем перетворювальній діяльності людини на заняттях технологій у 10-11 класах ліцею засобами проектно-технологічного підходу.
Освітній ступінь «Бакалавр»
Тематика випускних кваліфікаційних робіт кафедри
2024-2025 н.р.
- Розвиток компетентностей у галузі природничих наук техніки і технологій учнів гімназії в процесі моделювання інтегрованого курсу
- Розвиток творчого мислення учнів гімназії на заняттях з технологій засобами ситуаційних завдань
- Розвиток критичного мислення учнів 5-9 класів засобами ІКТ на заняттях з технологій у процесі проєктно-технологічної діяльності
- Методика застосування народних традицій писанкарства на уроках технологій у 5-6 класах
- Формування естетичних смаків учнів 5-9 класів на уроках технології засобами декоративно-ужиткового мистецтва
- Застосування ігрових форм навчання у гуртковій роботі як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів
- Педагогічні умови національного виховання учнів на уроках технологій засобами символіки українського рушника
- Методика використання наочних методів навчання у процесі вивчення учнями 5 класів теми «Побутові електроприлади в моєму житті»
- Дидактичні умови розвитку інтелектуальних здібностей учнів базової середньої школи на уроках технологій
- Методика формування здоров’язберігаючої компетентності в учнів 5-9 класів у процесі вивчення розділу «Мій побут» на уроках технологій
- Удосконалення методики трудового виховання учнів 5-9 класів у процесі вивчення модуля «Мій побут»
- Методика формування екологічної компетентності в учнів 5-6 класів на уроках технологій
- Дидактичні умови формування інформаційної культури в учнів 5-6 класів на уроках технологій
- Дидактичні умови розвитку логічного мислення учнів 5-9 класів у процесі вивчення модуля «Основи технологій та конструкційних матеріалів» на уроках технологій
- Удосконалення навичок пошукової навчальної діяльності учнів 5-6 класів на уроках технологій
- Дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення модуля «Мій побут» учнями
- Дидактичні умови використання диференційованого підходу у процесі вивчення креслення учнями 8-9 класів.
- Методика застосування тестового контролю у графічній підготовці учнів 8-9 класів.
- Розвиток творчих здібностей учнів на уроках технології
- Проектна діяльність на уроках технологій в 6-7 класах
- Формування технологічної культури в учнів на уроках технологій в 5-7 класах.