Короткий опис програми

Освітньо-професійна програма розроблена проєктною групою кафедри професійної освіти та технологій за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини  (відповідно  до  затвердженого  Стандарту  вищої  освіти  за  спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) для другого (магістерського) рівня вищої освіти).

2024-2025 навчальні роки

Освітній ступінь:Магістр
Тип освітньої програми:освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність:015 Професійна освіта
Предметна спеціальність/спеціалізація:015.39 Професійна освіта. Цифрові технології
ФакультетФакультет інженерно-педагогічної освіти

Мета освітньої програми: Підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних, мобільних фахівців, здатних розв’язувати складні професійні задачі і проблеми теорії і практики професійної освіти, що передбачає використання певних інноваційних методів наукового дослідження й застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

Придатність до працевлаштування: Сферою працевлаштування для магістрів спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» можуть бути навчальні заклади системи професійної освіти, освітні й науково-методичні установи різного підпорядкування, державні та приватні підприємства та організації.

Випускники можуть обіймати посади відповідно до Національного класифікатора України (Класифікатор професій ДК 003:2010 зі змінами, внесеними 29.12.2022 р.):

2Професіонали
23Професіонали в галузі освіти та навчання
2310.2 Інші викладачі закладів вищої освіти
2322Викладачі закладів фахової передвищої освіти
235Інші професіонали в галузі освіти та навчання
2351Професіонали в галузі методів навчання
2351.2Інші професіонали в галузі методів навчання
2359Інші професіонали в галузі освіти та навчання
2359.2Інші професіонали в галузі навчання

Подальше навчання: Випускник-магістр спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» має право продовжувати навчання:

  • на другому освітньо-науковому рівні вищої освіти за іншими спеціальностями: НРК – 7 рівень; FQ-EHEA – другий цикл; EQF LLL – 7 рівень;
  • на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти: НРК – 8 рівень; FQ-EHEA – третій цикл; EQF LLL – 8 рівень.
Громадське обговорення

Проєкти освітніх програм

Зміни та пропозиції до освітніх програм

Група забезпечення
2024 рік вступу
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Освітня програма

Завантажити
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Навчальні плани

Перелік освітніх компонент

Ділова іноземна мова

Вдосконалення і подальший розвиток знань, навичок та вмінь здобувачів освіти у різних видах мовленнєвої діяльності, оволодіння нормами ділового спілкування, розширення знань про особливості офіційно-ділового стилю, класифікацію та структуру документів різного рівня, вимоги щодо оформлення та укладання ділових паперів, засвоєння етикету ділової кореспонденції.

Інноваційні технології у галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями та вміннями з основ сучасних інновацій у галузі цифрових технологій та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Інтелектуальні інформаційні системи

Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.

Інформаційна логістика

Здатністю мотивувати людей та рухатися до спільної мети; здатністью діяти соціально відповідально та свідомо; здатністю до міжособистісної взаємодії; аналізувати, прогнозувати, критично осмислювати проблеми у професійній освіті, приймати ефективні рішення щодо їх розв’язання;

Менеджмент у професійній освіті

Надання майбутнім фахівцям усіх фахових спрямувань ґрунтовні знання та необхідні практичні навики з основних розділів менеджменту професійної діяльності і, зокрема, з управління професійною діяльністю керівника організації.

Методика викладання спецдисциплін у галузі цифрових технологій

Формування і розвиток компетентностей в галузі дидактики професійного навчання на основі сучасних освітніх технологій, а також засвоєння методики викладання спеціальних дисциплін спеціалізації «комп’ютерні технології» та підготовка здобувачів до освітньої діяльності в її межах.

Методологія наукового дослідження в галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями з методологічних основ наукового дослідження та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Нейронні мережі

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність використовувати іноземну мову для здійснення науковотехнічної діяльності. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями. Здатність виявляти та оцінювати ризики. Здатність працювати автономно та в команді.

Охорона праці у галузі та цивільний захист

Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів і спеціалізованого програмного забезпечення. Уміти доносити результати діяльності до професійної аудиторії та широкого загалу, робити презентації та повідомлення. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за прийняття рішень. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері цивільного захисту та охорони праці в галузі. Розв’язувати проблеми у сфері цивільного захисту та охорони праці в галузі із застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та міжнародного і вітчизняного досвіду. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних проблем цивільного захисту та охорони праці в галузі і обдуманого вибору шляхів їх вирішення. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо цивільного захисту та охорони праці в галузі.

Патентознавство

Знати основні поняття системи правової охорони інтелектуальної власності; знати складові системи інтелектуальної власності в Україні; знати систему інтелектуальної власності в нормах загального законодавства України; знати об’єкти права інтелектуальної власності; знати суб’єкти права інтелектуальної власності; вміти визначати алгоритм правової охорони об’єктів патентного права (винаходів, корисних моделей, промислових зразків); вміти визначати алгоритм правової охорони засобів індивідуалізації учасників цивільного обороту (знаків для товарів і послуг, зазначень походження товарів); вміти визначати алгоритм правової охорони нетрадиційних об’єктів інтелектуальної власності (топографій інтегральних мікросхем та сортів рослин)

Педагогічний коучинг

Навички орієнтації в сучасних джерелах інформації та вміння використовувати бази даних, програмні ресурси, глобальні комп’ютерні мережі та ін.; знання психологічних теорій і фактів для вирішення прикладних проблем психологічного супроводу професійного становлення особистості; здатність поширювати комплексний професійний вплив на особистість для гармонізації її становлення; уміння оптимізувати процеси кар’єрного планування та самоздійснення, здатність керувати професійним та особистісним зростанням фахівця

Прикладне програмування

Ефективно використовувати сучасні цифрові інструменти, інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або дослідницькій діяльності. Здійснювати у науковій та професійній літературі, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з професійної освіти і дотичних питань, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації упродовж життя.

Вибіркові компоненти

Вибіркові компоненти

Каталог дисциплін вільного вибору

Переглянути

Практична підготовка

Наскрізна програма практики

Виробнича (педагогічна)

Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.

Виробнича (педагогічна) ІІІ семестр

Набуття здобувачами освіти знань про організацію навчальновиховного процесу ЗВО, досвіду викладання педагогічних дисциплін, проведення виховної роботи зі студентами та формування навичок організації і проведення науково-дослідної роботи.

Атестація

АТЕСТАЦІЯ

Випускні кваліфікаційні роботи

Комісія: Малишевський О.В., Ткачук С.І., Мельник О.С., Сажієнко О.П.

АТЕСТАЦІЯ

Комплексний іспит

Комісія: Малишевський О.В., Ткачук С.І., Мельник О.С., Сажієнко О.П.

2023 рік вступу
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Освітня програма

Завантажити
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Навчальні плани

Перелік освітніх компонент

Ділова іноземна мова

Вдосконалення і подальший розвиток знань, навичок та вмінь здобувачів освіти у різних видах мовленнєвої діяльності, оволодіння нормами ділового спілкування, розширення знань про особливості офіційно-ділового стилю, класифікацію та структуру документів різного рівня, вимоги щодо оформлення та укладання ділових паперів, засвоєння етикету ділової кореспонденції.

Інноваційні технології у галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями та вміннями з основ сучасних інновацій у галузі цифрових технологій та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Інтелектуальні інформаційні системи

Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.

Інформаційна логістика

Здатністю мотивувати людей та рухатися до спільної мети; здатністью діяти соціально відповідально та свідомо; здатністю до міжособистісної взаємодії; аналізувати, прогнозувати, критично осмислювати проблеми у професійній освіті, приймати ефективні рішення щодо їх розв’язання;

Менеджмент у професійній освіті

Надання майбутнім фахівцям усіх фахових спрямувань ґрунтовні знання та необхідні практичні навики з основних розділів менеджменту професійної діяльності і, зокрема, з управління професійною діяльністю керівника організації.

Методика викладання спецдисциплін у галузі цифрових технологій

Формування і розвиток компетентностей в галузі дидактики професійного навчання на основі сучасних освітніх технологій, а також засвоєння методики викладання спеціальних дисциплін спеціалізації «комп’ютерні технології» та підготовка здобувачів до освітньої діяльності в її межах.

Методологія наукового дослідження в галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями з методологічних основ наукового дослідження та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Нейронні мережі

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність використовувати іноземну мову для здійснення науковотехнічної діяльності. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями. Здатність виявляти та оцінювати ризики. Здатність працювати автономно та в команді.

Охорона праці у галузі та цивільний захист

Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів і спеціалізованого програмного забезпечення. Уміти доносити результати діяльності до професійної аудиторії та широкого загалу, робити презентації та повідомлення. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за прийняття рішень. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері цивільного захисту та охорони праці в галузі. Розв’язувати проблеми у сфері цивільного захисту та охорони праці в галузі із застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та міжнародного і вітчизняного досвіду. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних проблем цивільного захисту та охорони праці в галузі і обдуманого вибору шляхів їх вирішення. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо цивільного захисту та охорони праці в галузі.

Патентознавство

Знати основні поняття системи правової охорони інтелектуальної власності; знати складові системи інтелектуальної власності в Україні; знати систему інтелектуальної власності в нормах загального законодавства України; знати об’єкти права інтелектуальної власності; знати суб’єкти права інтелектуальної власності; вміти визначати алгоритм правової охорони об’єктів патентного права (винаходів, корисних моделей, промислових зразків); вміти визначати алгоритм правової охорони засобів індивідуалізації учасників цивільного обороту (знаків для товарів і послуг, зазначень походження товарів); вміти визначати алгоритм правової охорони нетрадиційних об’єктів інтелектуальної власності (топографій інтегральних мікросхем та сортів рослин)

Педагогічний коучинг

Навички орієнтації в сучасних джерелах інформації та вміння використовувати бази даних, програмні ресурси, глобальні комп’ютерні мережі та ін.; знання психологічних теорій і фактів для вирішення прикладних проблем психологічного супроводу професійного становлення особистості; здатність поширювати комплексний професійний вплив на особистість для гармонізації її становлення; уміння оптимізувати процеси кар’єрного планування та самоздійснення, здатність керувати професійним та особистісним зростанням фахівця

Прикладне програмування

Ефективно використовувати сучасні цифрові інструменти, інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або дослідницькій діяльності. Здійснювати у науковій та професійній літературі, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з професійної освіти і дотичних питань, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації упродовж життя.

Вибіркові компоненти

Вибіркові компоненти

Каталог дисциплін вільного вибору

Переглянути

Практична підготовка

Наскрізна програма практики

Виробнича (педагогічна)

Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.

Виробнича (педагогічна) ІІІ семестр

Набуття здобувачами освіти знань про організацію навчальновиховного процесу ЗВО, досвіду викладання педагогічних дисциплін, проведення виховної роботи зі студентами та формування навичок організації і проведення науково-дослідної роботи.

Атестація

АТЕСТАЦІЯ

Випускні кваліфікаційні роботи

Комісія: Малишевський О.В., Ткачук С.І., Мельник О.С., Сажієнко О.П.

АТЕСТАЦІЯ

Комплексний іспит

Комісія: Малишевський О.В., Ткачук С.І., Мельник О.С., Сажієнко О.П.