Освітньо-професійна програма розроблена проєктною групою кафедри професійної освіти та технологій за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини  (відповідно  до  затвердженого  Стандарту  вищої  освіти  за  спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) для другого (магістерського) рівня вищої освіти).

2024-2025 навчальні роки

Освітній ступінь:Магістр
Тип освітньої програми:освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність:015 Професійна освіта
Предметна спеціальність/спеціалізація:015.39 Професійна освіта. Цифрові технології
ФакультетФакультет інженерно-педагогічної освіти

Мета освітньої програми: Підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних, мобільних фахівців, здатних розв’язувати складні професійні задачі і проблеми теорії і практики професійної освіти, що передбачає використання певних інноваційних методів наукового дослідження й застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

Придатність до працевлаштування: Сферою працевлаштування для магістрів спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» можуть бути навчальні заклади системи професійної освіти, освітні й науково-методичні установи різного підпорядкування, державні та приватні підприємства та організації.

Випускники можуть обіймати посади відповідно до Національного класифікатора України (Класифікатор професій ДК 003:2010 зі змінами, внесеними 29.12.2022 р.):

2Професіонали
23Професіонали в галузі освіти та навчання
2310.2 Інші викладачі закладів вищої освіти
2322Викладачі закладів фахової передвищої освіти
235Інші професіонали в галузі освіти та навчання
2351Професіонали в галузі методів навчання
2351.2Інші професіонали в галузі методів навчання
2359Інші професіонали в галузі освіти та навчання
2359.2Інші професіонали в галузі навчання

Подальше навчання: Випускник-магістр спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» має право продовжувати навчання:

  • на другому освітньо-науковому рівні вищої освіти за іншими спеціальностями: НРК – 7 рівень; FQ-EHEA – другий цикл; EQF LLL – 7 рівень;
  • на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти: НРК – 8 рівень; FQ-EHEA – третій цикл; EQF LLL – 8 рівень.

Керівник проектної групи (гарант освітньої програми)

Олег МАЛИШЕВСЬКИЙ

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Детальніше
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Проєкт освітньої програми

Детальніше
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Освітня програма

Завантажити
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Член проектної групи

Олексій МЕЛЬНИК

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Детальніше

Член проектної групи

Вадим ЧИЧУК

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Детальніше

Член проектної групи

Віталій ДЕНИСЮК

завідувач відділення комп’ютерних систем Уманського фахового коледжу технологій та бізнесу Уманського національного університету садівництва

Детальніше

Член проектної групи

Сергій ШЕСТАК

здобувач другого рівня вищої освіти (магістр) за спеціальністю 015.39 Професійна освіта. Цифрові технології

Детальніше
Рецензії-відгуки зовнішніх стейкхолдерів
РЕЦЕНЗЕНТ

Роман ГОРБАТЮК

доктор педагогічних наук, професор, академік академії соціального управління (АСУ), завідувач кафедри машинознавства і транспорту Теорнопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Завантажити
РЕЦЕНЗЕНТ

Сергій ЯШАНОВ

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

Завантажити
Перелік освітніх компонент освітньої програми
OK 1

Ділова іноземна мова

3 ECTS / залік

OK 2

Проєктно-грантова діяльність

3 ECTS / залік

OK 3

Управління ІТ-проєктами

4 ECTS / екзамен

Accordion title

Перелік освітніх компонент освітньої програми

OK 4

Методологія наукового дослідження

3 ECTS / залік

OK 5

Технології дистанційного навчання у професійній освіті

3 ECTS / екзамен

OK 6

Менеджмент у професійній освіті

4 ECTS / екзамен

OK 7

Методика викладання спецдисциплін

4 ECTS / екзамен

OK 8

Професійна мобільність

3 ECTS / залік

OK 9

Інноваціїні технології у галузі професійної освіти

3 ECTS / залік

OK 10

Інтелектуальні інформаційні
системи

4 ECTS / екзамен

OK 11 – практична підготовка

Виробнича (педагогічна) (у закладах фахової предвищої
освіти)

9 ECTS / екзамен

OK 12 – практична підготовка

Виробнича (педагогічна) (у закладах вищої освіти)

12 ECTS / екзамен

Вибіркові компоненти ОП

Вибіркові компоненти ОП

Положення про порядок вільного вибору навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти

Вибіркові компоненти ОП

Заява на вибіркову дисципліну

Вибіркові компоненти ОП

Загальний перелік дисциплін вільного вибору

Атестація

Розклад атестації

Захист (демонстрація) кваліфікаційної роботи

Комісія: Малишевський О.В., Ткачук С.І., Мельник О.С., Сажієнко О.П.

Якість освіти

Опитування здобувачів вищої освіти щодо «Проходження практики»

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування щодо вивчення думки здобувачів вищої освіти про вибір дисциплін вільного вибору

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування здобувачів вищої освіти щодо рівня задоволеності освітньою, організаційною, інформаційною, консультативною та соціальною підтримкою

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування роботодавців щодо потреб ринку праці та співпраці

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування здобувачів вищої освіти щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування здобувачів вищої освіти щодо рівня задоволеності освітнім середовищем та матеріально-технічними ресурсами ЗВО

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування здобувачів вищої освіти, щодо «Формування Soft skills»

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування здобувачів вищої освіти щодо критеріїв оцінювання результатів навчання

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування здобувачів вищої освіти щодо ступеня відповідності форм, методів навчання та викладання принципом студентоцентрованого підходу

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування для здобувачів вищої освіти щодо дотримання норм та принципів академічної доброчесності

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Опитування щодо самостійної роботи студентів

Поділіться своєю думкою!

Результати моніторингу

Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)

Середня освіта (Захист України. Фізична культура)

Професійна освіта (Комп’ютерні технології)

Професійна освіта (Харчові технології)

Міжнародна академічна мобільність науково-педагогічних працівників

Поділіться своєю думкою!Результати моніторингу

Опитування випускників факультету інженерно-педагогічної освіти

Поділіться своєю думкою!Результати моніторингу

Зауваження та пропозиції

Поділіться своєю думкою!

Угоди про співпрацю

Білоцерківський механіко-енергетичний фаховий коледж, 2023

Володимир-Волинський педагогічний фаховий коледж ім. А.Ю. Кримського Волинської обласної ради, 2023