доктор пед. наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями

+380

hritchenko.a@udpu.edu.ua

google scholar

ORCID

DSpace

1) наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

1.Грітченко А.Г. Адаптація підходу CDIO у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх інженерів.  Colloquium-journal: Pedagogical sciences. Warszawa, Polska, 2020.  №27 (79). 11-15 р.

2.Грітченко А. Г., Мартинюк М. Т., Шут М. І. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип.29 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. 452 c.

3.Грітченко А., Курок В. Формування готовності майбутного педагога до самопроєктування інформаційної компетентності в освітньому середовищі ЗВО. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: УДПУ, 2021. № 2(24). С.104-112.

4.Kurok R., Hritchenko A., Shevel B., Мarchenkо S., Deshchenko O. Digital Technologies As A Constituent of the Methodical System of Developing Legal Competence of Economic Colleges Pedagogical Staff. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.6, June 2022.

5.Kurok V., Hritchenko A. Іnnovative and activity environment of higher education institution as a leading factor in the formation of a student’s innovative culture. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. серія: «Педагогічні науки». Глухів, 2022. Вип 3 (50). С. 10-17.

2) наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

1.Грітченко А.Г. Адаптація підходу CDIO у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх інженерів.  Colloquium-journal: Pedagogical sciences. Warszawa, Polska, 2020.  №27 (79). 11-15 р.

2.Грітченко А. Г., Мартинюк М. Т., Шут М. І. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип.29 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. 452 c.

3.Грітченко А., Курок В. Формування готовності майбутного педагога до самопроєктування інформаційної компетентності в освітньому середовищі ЗВО. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: УДПУ, 2021. № 2(24). С.104-112.

4.Kurok R., Hritchenko A., Shevel B., Мarchenkо S., Deshchenko O. Digital Technologies As A Constituent of the Methodical System of Developing Legal Competence of Economic Colleges Pedagogical Staff. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.6, June 2022.

5.Kurok V., Hritchenko A. Іnnovative and activity environment of higher education institution as a leading factor in the formation of a student’s innovative culture. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. серія: «Педагогічні науки». Глухів, 2022. Вип 3 (50). С. 10-17.

3) наявність виданого підручника чи навчального посібника або монографії;

1.Грітченко А.Г. Комп’ютерні технології у навчальному процесі. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018 р. 168c.

2.Грітченко А.Г. Математична статистика: електр. посіб. для пед. вузів ІІІ – ІV рівнів акредитації. Умань, УДПУ, 2018. 112 с.

3.Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Анатолій Грітченко. Умань: УДПУ, 2021. 122 с. (pdf).

4.Інноваційні технології у галузі професійної освіти: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Анатолій Грітченко. Умань: УДПУ, 2022. 229 с. (pdf).

5.Методологія наукового дослідження: електронний навчальний посібник / розробник – укладач Грітченко А.Г. Умань: УДПУ, 2022. 232 с. (pdf).

4) наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня;

  • Захаревич М.А. (к.п.н., 2014 р.)
  • Кириленко К.М. В. (д.п.н., 2015 р.)
  • Іщенко Л. В. (д.п.н., 2016 р.)

5) участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради (не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад);

Докторські дисертації:

  • Кошук О.Б. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців із агроінженерії» ( спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 015- професійна освіта, (2019р.));
  • Тітова О.А. Система розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів аграрного профілю. На здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти», (015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями) -11.12.2020 р.

Кандидатські дисертації:

  • Литвинова Н.В. «Формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання будівельного профілю в процесі виробничої практики» ( спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, (2018 р.));
  • Кондратенко Т.В. «Формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки» ( спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, (2019 р.));

Член спеціалізованих вчених рад:

  • 1.Член спеціалізованої вченої ради Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. (2017-2022 рр.)2.Член спеціалізованої вченої ради Д 56.146.01 в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. Спеціальності: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. (2017-2022 рр.)

6) наявність не менше п’яти авторських свідоцтв та/або патентів загальною кількістю два досягнення;

  • Авторське свідоцтво на посібник Історія інформатики / Укладач. А.Г. Грітченко. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019 р. – 175с.

7) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій загальною кількістю три найменування;

  • Грітченко А.Г. Комп’ютерні технології у навчальному процесі / А.Г. Грітченко. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018 р. – 168c.
  • Історія інформатики / Укладач. А.Г. Грітченко. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019 р. – 175с.
  • Курс «Інноваційні технології у галузі професійної освіти», лінк https://moodle.dls.udpu.edu.ua/course/view.php?id=12382
  • Курс « Методологія наукового дослідження», лінк https://moodle.dls.udpu.edu.ua/course/view.php?id=11641

8) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком/проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів; керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу;

9) наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій;

 

10) досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років;

  • 33 роки

11) наукове консультування установ, підприємств, організацій протягом не менше двох років.

Під час визначення рівня наукової та професійної активності науково-педагогічного (наукового) працівника можуть зараховуватися здобутки за попередніми місцями роботи, п’ятирічний строк може продовжуватися на час перерви в роботі з об’єктивних причин (соціальна відпустка, призов/мобілізація на військову службу чи військова служба за контрактом, тривала хвороба тощо). Для підтвердження кваліфікації науково-педагогічного працівника закладів вищої освіти, в яких здійснюється підготовка фахівців за мистецькими спеціальностями галузі знань 02 “Культура і мистецтво”, замість наукових публікацій можуть зараховуватися такі здобутки: літературні твори, переклади літературних творів, твори живопису, декоративного мистецтва, архітектури, архітектурні проекти, скульптурні, графічні, фотографічні твори, твори дизайну, музичні твори, аудіо- та відео твори, передачі (програми) організації мовлення, медіатвори, сценічні постановки, концертні програми (сольні та ансамблеві) кінотвори, анімаційні твори, аранжування творів, рекламні твори.