доктор пед. наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями

+380

o.v.malyshevsyi@udpu.edu.ua

google scholar

ORCID

DSpace

1) наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України;

  1. Vasiuk, O., Vygovska, S., Malyshevskyi, O., Nychkalo, N., Malyshevska, I., & Zorochkina, T. Motivation Discourse of Student’s Personality in Educational Activity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. 14(1). 196–214. (Web of Science) https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4156
  2. Yemelyanova D., Tadeush O., Dushechkina N., Masliuk K., Malyshevskyi O., Demchenko I. Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. 14(1). 305–321. (Web of Science) https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4327
  3. Малишевський О. В. Аналіз мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2019. Ч. 4. С. 114–119.
  4. Малишевський О. В. Розвиток професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. Рідна школа. 2019. № 3–4. С. 71–75.
  5. Малишевський О. В. Педагогічні умови формування готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Педагогіка та психологія : збірник наукових праць / за заг. ред. акад. І. Ф. Прокопенка, проф. С. Т. Золотухіної. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019. Вип. 61. С. 104–112.
  6. Малишевський О. В. Синергетичні засади формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки / за ред. проф. Т. Степанової. Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2020. № 1(68). С. 156–160.
  7. Малишевський О. В. Дослідження генезису поняття «професійна мобільність». Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Бердянськ: БДПУ, 2020. Вип. 1. С. 60–69.
  8. Малишевський О. В. Суб’єктно-діяльнісний підхід у формуванні професійної мобільності. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. Вип. 186. С. 133–136.
  9. Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Дослідження сутності дефініції «готовність до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю». Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Випуск 55 / редкол. Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2020. С. 148–156.
  10. Малишевський О. В. Дослідження проблеми формування професійної мобільності у контексті системного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Візаві, 2020. № 1(21). Ч. 1. С. 106–111.
  11. Малишевський О. В. Міжпредметна інтеграція як дидактична умова розвитку у майбутніх інженерів-педагогів готовності до професійної мобільності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Сбруюва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. № 3–4(97–98). С. 107–117.
  12. Малишевський О. В. Практичний аспект формування готовності до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. № 5–6(99–100). С. 106–117.
  13. Малишевський О. В. Дослідження потенціалу проєктної технології навчання як засобу формування професійної мобільності інженерів-педагогів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. Вип. 2(22). С. 95–100.
  14. Малишевський О. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. / [редкол. Л. Б. Лук’янова (голова), О. В. Аніщенко (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ, 2020. Вип. 1(17). С. 52–62.
  15. Malyshevskyi O. Future engineering educators’ professional mobility: challenges and opportunities. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: Візаві, 2021. Вип. 1(5). С. 143–150. http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/235971
  16. Malyshevskyi O. Information and communication technology application in engineering educators’ future professional activities. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. № 4(108). С. 165–178. https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/11/18-1.pdf
  17. Малишевський О., Філімонова І. Реалізація інноваційних технологій навчання у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка / [ред./-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 49. Том 2. С. 77–82. http://aphn-journal.in.ua/archive/49_2022/part_2/13.pdf
  18. Малишевський О., Гвоздецька Ю. Дослідження окремих аспектів генезису поняття «професійна культура». Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка / [ред./-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 51. С. 598–603. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/51_2022/91.pdf
  19. Малишевський О., Філімонова І. Реалізація інноваційних технологій навчання у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2022. № 6(11). С. 254–263. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1545/1543
  20. Малишевський О. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів: досвід педагогічних університетів. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)». 2022. Вип. 5(5). С. 336–352. http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1616/1614

2) наявність виданого підручника чи навчального посібника або монографії:

  1. Малишевський О. В. Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади : монографія. Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 486 с.
  2. Малишевський О. В. Професійна мобільність інженера-педагога : навч.-мет. пос. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. 193 с.

3) організаційна робота у закладах освіти на посадах керівника (заступника керівника) закладу освіти/інституту/факультету/відділення (наукової установи)/ філії/кафедри або іншого відповідального за підготовку здобувачів вищої освіти підрозділу/відділу (наукової установи)/навчально-методичного управління (відділу)/лабораторії/іншого навчально-наукового (інноваційного) структурного підрозділу/вченого секретаря закладу освіти (факультету, інституту)/відповідального секретаря приймальної комісії та його заступника;

  • В. о. завідувача кафедри професійної освіти та технологій за профілями (2016–2018 рр.).

4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій загальною кількістю три найменування;

  1. Малишевський О. Професійна мобільність інженера-педагога : навч.-мет. пос. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. 193 с.
  2. Малишевський О. Методичні рекомендації щодо організації та проведення педагогічної (виробничої) практики (для студентів спеціальності 015.10 Професійна освіта (комп’ютерні технології) : навч.-мет. пос. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 104 с.

5) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком/проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів; керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу;

  • Керівництво студентським науковим гуртком «Методика навчання інформатики».

6) досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років;

  • 30 років педагогічний стаж.

7) наукове консультування установ, підприємств, організацій протягом не менше двох років.

Під час визначення рівня наукової та професійної активності науково-педагогічного (наукового) працівника можуть зараховуватися здобутки за попередніми місцями роботи, п’ятирічний строк може продовжуватися на час перерви в роботі з об’єктивних причин (соціальна відпустка, призов/мобілізація на військову службу чи військова служба за контрактом, тривала хвороба тощо). Для підтвердження кваліфікації науково-педагогічного працівника закладів вищої освіти, в яких здійснюється підготовка фахівців за мистецькими спеціальностями галузі знань 02 “Культура і мистецтво”, замість наукових публікацій можуть зараховуватися такі здобутки: літературні твори, переклади літературних творів, твори живопису, декоративного мистецтва, архітектури, архітектурні проекти, скульптурні, графічні, фотографічні твори, твори дизайну, музичні твори, аудіо- та відео твори, передачі (програми) організації мовлення, медіатвори, сценічні постановки, концертні програми (сольні та ансамблеві) кінотвори, анімаційні твори, аранжування творів, рекламні твори.