2022 - 2023 навчальний рік
    1. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування технологічного світогляду в учнів закладів професійно-технічної освіти
    2. Методика розвитку цифрової компетентності здобувачів професійної освіти в освітньому середовищі коледжу
    3. Оптимізація самостійної діяльності з інформатики студентів агроколеджу засобами електронного посібника
    4. Формування готовності майбутніх фахівців цифрових технологій до професійного саморозвитку в освітньому середовищі коледжу
    5. Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців комп’ютерного профілю
    6. Методика формування навичок розробки ІТ-проектів здобувачами освіти в закладах професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
    7. Методика формування інноваційної культури майбутніх фахівців цифрових технологій в освітньому середовищі коледжу
    8. Методика формування професійної компетентності майбутніх фахівців цифрових технологій засобами інформаційно-педагогічного моделювання
    9. Методика формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців цифрових технологій засобами комп’ютерно-орієнтованої методичної системи
    10. Методика використання систем e-Learning у фаховій підготовці учнів закладів професійно-технічної освіти
    11. Методика впровадження електронного навчально-методичного комплексу для вивчення дисципліни «Бази даних» студентами комп’ютерних спеціальностей
    12. Педагогічні умови контролю успішності учнів закладів професійно-технічної освіти засобами мережевих технологій
    13. Методика формування інформаційної культури у студентів комп’ютерних спеціальностей на основі алгоритмічного підходу
    14. Методика формування професійних компетенцій учнів закладів професійно-технічної освіти засобами електронного навчання
    15. Методика підготовки бакалаврів комп’ютерних наук з використанням технологій дистанційного навчання
    16. Педагогічні умови використання пізнавальних задач у процесі вивчення інформатики у закладах професійно-технічної освіти
    17. Педагогічні умови фахової підготовки майбутніх техніків-програмістів засобами комп’ютерного моделювання
    18. Методика формування освітнього процесу закладів професійної освіти засобами міжнародної співпраці
    19. Дидактичні особливості європейської інтеграції студентів технічних коледжів
    20. Методика впровадження електронного навчання в системі закладів професійно-технічної освіти
    21. Методика формування професійних компетенцій випускників закладів професійно-технічної освіти в процесі самостійної роботи
    22. Методика професійного навчання студентів комп’ютерних спеціальностей
    23. Методика організації диференційованого контролю навчальних досягнень здобувачів професійно-технічної освіти в процесі фахової практичної підготовки
    24. Методика формування професійної грамотності молодших бакалаврів засобами прикладної інформатики
    25. Дидактична основи підготовки молодших бакалаврів в процесі інтеграції педагогічних та технічних знань
    26. Дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
    27. Дидактичні умови формування практичних умінь та навичок в учнів закладів професійної освіти комп’ютерного профілю
    28. Методика формування графічних понять тривимірного простору в учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
    29. Дидактичні умови використання цифрових технологій відкритих систем у процесі професійної підготовки учнів закладів професійної освіти комп’ютерного профілю
    30. Методика формування проєктної компетентності учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю засобами мережевих технологій
    31. Методологічні основи підготовки молодших бакалаврів цифрових технологій на основі європейського досвіду
    32. Методика використання технологій дистанційного навчання в професійній підготовці учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
    33. Методика вивчення розділу «архітектура та конфігурація комп’ютера та мікропроцесорної системи» учнями закладів професійно-технічної освіти
    34. Методика впровадження цифрових засобів освітнього середовища закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану
    35. Методичні засади формування іншомовної компетентності в учнів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі інтегрованого навчання
    36. Методика впровадження інформаційно-медійного простору засобами інфографіки у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    37. Методика формування професійної спрямованості учнів засобами цифрових технологій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    38. Педагогічні умови формування фахової компетентності бакалаврів з професійної освіти (цифрові технології)  засобами цифрових технологій
    39. Методика формування інформаційної культури в учнів професійної (професійно-технічної) освіти у процесі проектної діяльності в умовах воєнного стану
    40. Методика формування готовності бакалаврів з професійної освіти (цифрові технології) до професійної діяльності на основі цифрової трансформації освітнього процесу
    41. Методика формування понять, засвоєння яких  пов’язане з розумовими діями і побудовами на площині, в учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
    42. Педагогічні умови контролю знань молодших бакалаврів з професійної освіти на основі використання інформаційно-освітнього середовища
    43. Дидактичні умови використання комп’ютерного моделювання в освітньому процесі при підготовці майбутніх бакалаврів з професійної освіти (цифрові технології)
    44. Методика організації самостійної роботи учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на основі використання мережевих технологій
    45. Педагогічні умови удосконалення професійних компетентностей молодших бакалаврів з професійної освіти засобами цифрових технологій
    46. Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів у галузі професійної освіти в умовах змішаного навчання
    47. Методика навчання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій в процесі підготовки молодших бакалаврів професійної освіти
    48. Методика інформаційної компетентності майбутніх викладачів в галузі професійної освіти засобами хмарних сервісів
    49. Методологічні основи підготовки майбутніх педагогів комп’ютерного профілю до застосування інтелектуальних технологій у своїй професійній діяльності
2021- 2022навчальний рік
    1. Педагогічні умови формування професійної компетентності учнів ЗПТО засобами комп’ютерних технологій
    2. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців засобами веб-технологій
    3. Методика застосування Flesh-технологій у процесі навчання інформатики учнів закладів професійно-технічної освіти
    4. Ергодизайнерська підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі виробничого навчання
    5. Дидактичні умови активізації мислительної діяльності в учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю в процесі вивчення інженерної графіки
    6. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців засобами електронного навчання
    7. Методичні засади використання комп’ютерної техніки у підготовці фахівців у закладах професійно-технічної освіти сільськогосподарського профілю
    8. Методика використання мультимедійних технологій у процесі вивчення розділу «Архітектура та конфігурація комп’ютера та мікропроцесорної системи» учнями ЗПТО
    9. Психолого-педагогічні умови використання комп’ютерних технологій в процесі організації самостійної роботи учнів у ЗПТО
    10. Методика використання вільного програмного забезпечення у закладах професійної освіти
    11. Операційна система LINUX як засіб вивчення інформаційних технологій у закладах професійної освіти
    12. Методика підготовки фахівців комп’ютерного профілю в освітньому середовищі закладу професійної освіти
    13. Розвиток педагогічних цінностей випускників закладів професійної освіти
    14. Методика підготовки майбутніх викладачів спецтехнологій засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання
    15. Педагогічні умови формування інформаційної компетентності учнів закладів професійно технічної освіти
    16. Методика формування професійних умінь та навичок учнів ЗПТО засобами інформаційних технологій
    17. Формування професійної спрямованості учнів засобами комп’ютерних технологій у закладах професійно-технічної освіти
    18. Імплементація досвіду тьюторства системи вищої освіти Німеччини у професійній підготовці інформатиків
    19. Підвищення кваліфікації інженерів-фахівців комп’ютерних технологій із застосуванням засобів дистанційної освіти 
    20. Інформаційне забезпечення вступної кампанії вступників закладів вищої освіти
    21. Інформаційні системи підготовки фахівців комп’ютерного профілю у закладах професійної освіти
    22. Впровадження майбутніми фахівцями у галузі комп’ютерних технологій знань з основ дизайну у процесі поліграфічної діяльності
    23. Автоматизація педагогічного контролю з теми «Електронні таблиці» у системі професійно-технічної освіти
    24. Розробка і використання інформаційно-методичного забезпечення студентами закладів професійної освіти