З 1995 по 2000 рік навчався в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за напрямом «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та отримав повну вищу освіту. У 2001 році отримав диплом магістра Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за напрямом «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання».
З 2000 року працював на посаді навчального майстра кафедри теорії та методики трудової підготовки фізико-технічного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
З 2003 по 2005 навчальні роки працював на посаді вчителя трудового навчання Ропотуської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня Уманської районної ради в Черкаської області за сумісництвом.
З 2003 по 2005 роки навчався в аспірантура Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, спеціальність 13.00.02 – теорія і методика навчання трудового навчання;
З грудня 2004 року переведений на посаду асистента кафедри теорії та методики трудової підготовки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
У 2005 році захистив кандидатську дисертацію, у цьому ж році був переведений на посаду старшого викладача кафедри художньої і технічної творчості. У 2006 році призначений на посаду доцента кафедри теорії і методики трудової підготовки. У 2008 році отримав атестат доцента кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання.
У 2018 році закінчив навчання за спеціальністю «Менеджмент», освітньо-професійною програмою «Бізнес-адміністрування» в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини та отримав диплом магістра.
- Sarancha, I., Maksymchuk, B., Gordiichuk, G., Berbets, T., Berbets, V., Chepurna, L., Golub, V., Chernichenko, L., Behas, L., Roienko, S., Bezliudna, N., Rassskazova, O., & Maksymchuk, I. (2021). Neuroscientific Principles in Labour Adaptation of People with Musculoskeletal Disorders. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 206-223. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.18662/brain/12.4/245
- Berbets, T., Berbets, V., Babii, I., Chyrva, O., Malykhin, A., Sushentseva, L., Medynskii, S., Riaboshapka, O., Matviichuk, T., Solovyov, V., Maksymchuk, I., & Maksymchuk, B. (2021). Developing Independent Creativity in Pupils: Neuroscientific Discourse and Ukraine’s Experience. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 314-328. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.18662/brain/12.4/252
- Бербец В.В. Роль етичних принципів та норм у процесі професійного самовизначення учнівської молоді на уроках технологій. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. С.202-208. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213
- Berbets, T.M., & Berbets, V.V. (2022). The use of scientific organisation methods of labour in the system of work of design and technology teachers. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”, 8(1), 71-77. https://doi.org/10.52534/msu-pp.8(1).2022.71-77
- Syladii I., Babaian Y., Kanishevska L., Shakhrai V., Berbets V. Innovative development of the higher education institution: management mechanisms. Eduweb-Revista de Tecnologia de Informacion y Comunicacion en Educacion. 17(3), pp. 257-269. (Web of Science Core Collection)
https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.22
- Бербец В.В. (2023) Особистісна та професійна самовизначеність учнів як необхідна складова формування майбутнього фахівця. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Випуск 211. С. 83-88.
https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-211
- Бербец В.В., Василевська Т.І. (2024) Професійне самовизначення школярів: підходи та освітні технології в умовах профільного навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. Випуск 215. С. 105-110.
https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1926/1903
- керівництво переможцем (диплом І ступеня) ІІ етапу Всеукраїнської конкурсу студентських наукових робіт з спеціальності Середня освіта (Трудового навчання та технології) – Покладова Вікторія Ігорівна (2019 рік)
- участь членом журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з трудового навчання (2016 р., 2017 р., 2018 р., 2019 р.)
- керівництво студентським науковим гуртком «Актуальні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді»
Член громадської організації “Всеукраїнська асоціація наукових і практичних працівників технологічної освіти”
Актуальні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді