Відповідальний секретар приймальної комісії університету, канд. пед. наук, доцент кафедри технологічної освіти

vitaliy.berbets@udpu.edu.ua

Scopus

Google scholar

WoS

ORCID

DSpace

Бербец Віталій Васильович народився 22 травня 1977 року в с. Великі Мошківці, Андрушівського району Житомирської області. У 1995 році закінчив Уманське СПТУ № 36 Черкаської області та отримав атестат про загальну середню освіту і диплом кваліфікованого робітника, кваліфікація: кравець верхнього одягу. Свою трудову діяльність розпочав у 1995 році з посади кравця в АТЗТ «Виробничо-торгова фірма «Роксолана»».

З 1995 по 2000 рік навчався в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за напрямом «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та отримав повну вищу освіту. У 2001 році отримав диплом магістра Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за напрямом «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання».

З 2000 року працював на посаді навчального майстра кафедри теорії та методики трудової підготовки фізико-технічного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2003 по 2005 навчальні роки працював на посаді вчителя трудового навчання Ропотуської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня Уманської районної ради Черкаської області за сумісництвом.

З 2003 по 2005 роки навчався в аспірантура Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, спеціальність 13.00.02 – теорія і методика навчання трудового навчання;

З 1 грудня 2004 року переведений на посаду асистента кафедри теорії та методики трудової підготовки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

У 2005 році захистив кандидатську дисертацію, у цьому ж році був переведений на посаду старшого викладача кафедри художньої і технічної творчості. У 2006 році призначений на посаду доцента кафедри теорії і методики трудової підготовки. У 2008 році отримав атестат доцента кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання.

З 2014 до 2016 року та з 2019 до 2021 року виконував обов’язки відповідального секретаря приймальної комісії Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2017 року виконує обов’язки заступника декана з профорієнтаційної роботи факультету інженерно-педагогічної освіти.

У 2018 році закінчив навчання за освітньо-професійною програмою «Бізнес-адміністрування» спеціальності «Менеджмент», в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини та отримав диплом магістра.

З 2020 року є експертом з акредитації освітніх програм в системі вищої освіти Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

З 2022 року є експертом з акредитації освітніх програм в системі фахової передвищої освіти Державної служби якості освіти України.

Автор понад 80 наукових праць серед яких: 2 підручника, 2 монографії, 6 навчально-методичних посібників, 4 статті у наукових виданнях, що індексуються у Scopus та Web of Science Core Collection, 4 методичних рекомендацій для самостійної роботи здобувачів вищої освіти.

  1. Статті:
    1. Melnychuk, Yu., Chyrva, O.H., Chvertko, L. A., Chyrva, H.M., Berbets, V.V., (2019). The Role of Management in the Financial Independence of the Region. TEM Journal. Volume 8, Issue 2, Pages 584-590, ISSN 2217-8309. (Scopus)

    https://doi.org/10.18421/TEM82-35

    1. Sarancha, I., Maksymchuk, B., Gordiichuk, G., Berbets, T., Berbets, V., Chepurna, L., Golub, V., Chernichenko, L., Behas, L., Roienko, S., Bezliudna, N., Rassskazova, O., & Maksymchuk, I. (2021). Neuroscientific Principles in Labour Adaptation of People with Musculoskeletal Disorders. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 206-223. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.18662/brain/12.4/245
    2. Berbets, T., Berbets, V., Babii, I., Chyrva, O., Malykhin, A., Sushentseva, L., Medynskii, S., Riaboshapka, O., Matviichuk, T., Solovyov, V., Maksymchuk, I., & Maksymchuk, B. (2021). Developing Independent Creativity in Pupils: Neuroscientific Discourse and Ukraine’s Experience. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 314-328. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.18662/brain/12.4/252
    3. Бербец В.В. (2021). Роль етичних принципів та норм у процесі професійного самовизначення учнівської молоді на уроках технологій. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, С.202-208. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213
    4. Berbets, T.M., & Berbets, V.V. (2022). The use of scientific organisation methods of labour in the system of work of design and technology teachers. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”, 8(1), 71-77. https://doi.org/10.52534/msu-pp.8(1).2022.71-77
    5. BerbetsV., Vasylevska T.I. (2022). The place and role of key competence “entrepreneurship and financial literacy” in the content of technologies of basic secondary education. ScientificWorldJournal. Issue №13. Part 3. May, р.37-42. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2022-13-03
    6. Mulyk, Mochan T., Nikonenko T., Alekseeva O., Terenko O., Berbets V., Bida O. (2022). New Technologies for Training Future Specialists in the Context of Competence-Oriented Mentoring. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 616-622. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.11.87
    7. Syladii I., Babaian Y., Kanishevska L., Shakhrai V., Berbets V. (2023). Innovative development of the higher education institution: management mechanisms. Eduweb-Revista de Tecnologia de Informacion y Comunicacion en Educacion.17(3), pp. 257-269. (Web of Science Core Collection)

    https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.22

    1. Бербец В.В. (2023) Особистісна та професійна самовизначеність учнів як необхідна складова формування майбутнього фахівця. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Випуск 211. С. 83-88.

    https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-211

    1. Бербец В.В., Василевська Т.І. (2024) Професійне самовизначення школярів: підходи та освітні технології в умовах профільного навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. Випуск 215. С. 105-110.

    https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-215-105-110

    1. Berbets V.V., Yasinska T.M. (2024) Factors And Risks In The Formation Of Professional Self-Determination In High School Students. Modern engineering and innovative technologies. Issue No34. Part 3 (August). 66-73.

    https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-03

    1. Бербец В.В., Кожевніков Р.П. (2024). Сутність та значення дослідницької компетентності в особистісному та освітньому розвитку учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 3, С 58-65.

    https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312959

    Навчальні та навчально-методичні посібники:

    1. Теорія і практика експерименту: навчальний посібник / уклад. Бербец Віталій Васильович. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – 121 с.
    2. Наукова організація праці в професійній освіті: навчальний посібник / уклад. Віталій Васильович Бербец, Тетяна Миколаївна Бербец. Умань: ВПЦ Візаві, 2020. 163 с.
    3. Основи економічної діяльності та підприємництва: навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.:В. В Бербец, Т. М. Бербец. Умань : Візаві, 2021. 133 с.
    4. Інноваційні технології та наукова організація освітнього процесу : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: Віталій Васильович Бербец, Тетяна Миколаївна Бербец. – 2-ге вид., допов. Умань : Візаві, 2022. 168 с.
  1. керівництво переможцем (диплом І ступеня) ІІ етапу Всеукраїнської конкурсу студентських наукових робіт з спеціальності Середня освіта (Трудового навчання та технології) – Покладова Вікторія Ігорівна (2019 рік)
  2. участь членом журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з трудового навчання (2016 р., 2017 р., 2018 р., 2019 р.)
  3. керівництво студентським науковим гуртком «Актуальні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді»

Член громадської організації “Всеукраїнська асоціація наукових і практичних працівників технологічної освіти”

Актуальні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді

Підвищення кваліфікації

Свідоцтва

Подяки і грамоти