Відповідальний секретар приймальної комісії університету, канд. пед. наук, доцент кафедри технологічної освіти

vitaliy.berbets@udpu.edu.ua

Scopus

Google scholar

WoS

ORCID

DSpace

Бербец Віталій Васильович народився 22 травня 1977 року в с. Великі Мошківці, Андрушівського району Житомирської області. У 1995 році закінчив Уманське СПТУ № 36 Черкаської області та отримав атестат про загальну середню освіту і диплом кваліфікованого робітника, кваліфікація: кравець верхнього одягу. Свою трудову діяльність розпочав у 1995 році з посади кравця в АТЗТ «Виробничо-торгова фірма «Роксолана»».

З 1995 по 2000 рік навчався в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за напрямом «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та отримав повну вищу освіту. У 2001 році отримав диплом магістра Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за напрямом «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання».

З 2000 року працював на посаді навчального майстра кафедри теорії та методики трудової підготовки фізико-технічного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2003 по 2005 навчальні роки працював на посаді вчителя трудового навчання Ропотуської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня Уманської районної ради Черкаської області за сумісництвом.

З 2003 по 2005 роки навчався в аспірантура Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, спеціальність 13.00.02 – теорія і методика навчання трудового навчання;

З 1 грудня 2004 року переведений на посаду асистента кафедри теорії та методики трудової підготовки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

У 2005 році захистив кандидатську дисертацію, у цьому ж році був переведений на посаду старшого викладача кафедри художньої і технічної творчості. У 2006 році призначений на посаду доцента кафедри теорії і методики трудової підготовки. У 2008 році отримав атестат доцента кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання.

З 2014 до 2016 року та з 2019 до 2021 року виконував обов’язки відповідального секретаря приймальної комісії Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 2017 року виконує обов’язки заступника декана з профорієнтаційної роботи факультету інженерно-педагогічної освіти.

У 2018 році закінчив навчання за освітньо-професійною програмою «Бізнес-адміністрування» спеціальності «Менеджмент», в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини та отримав диплом магістра.

З 2020 року є експертом з акредитації освітніх програм в системі вищої освіти Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

З 2022 року є експертом з акредитації освітніх програм в системі фахової передвищої освіти Державної служби якості освіти України.

Автор понад 80 наукових праць серед яких: 2 підручника, 2 монографії, 6 навчально-методичних посібників, 4 статті у наукових виданнях, що індексуються у Scopus та Web of Science Core Collection, 4 методичних рекомендацій для самостійної роботи здобувачів вищої освіти.

Фахові публікації:

  1. Sarancha, I., Maksymchuk, B., Gordiichuk, G., Berbets, T., Berbets, V., Chepurna, L., Golub, V., Chernichenko, L., Behas, L., Roienko, S., Bezliudna, N., Rassskazova, O., & Maksymchuk, I. (2021). Neuroscientific Principles in Labour Adaptation of People with Musculoskeletal Disorders. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 206-223. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.18662/brain/12.4/245
  2. Berbets, T., Berbets, V., Babii, I., Chyrva, O., Malykhin, A., Sushentseva, L., Medynskii, S., Riaboshapka, O., Matviichuk, T., Solovyov, V., Maksymchuk, I., & Maksymchuk, B. (2021). Developing Independent Creativity in Pupils: Neuroscientific Discourse and Ukraine’s Experience. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 314-328. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.18662/brain/12.4/252
  3. Бербец В.В. (2021). Роль етичних принципів та норм у процесі професійного самовизначення учнівської молоді на уроках технологій. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, С.202-208. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213
  4. Berbets, T.M., & Berbets, V.V. (2022). The use of scientific organisation methods of labour in the system of work of design and technology teachers. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”, 8(1), 71-77. https://doi.org/10.52534/msu-pp.8(1).2022.71-77
  5. BerbetsV., Vasylevska T.I. (2022). The place and role of key competence “entrepreneurship and financial literacy” in the content of technologies of basic secondary education. ScientificWorldJournal. Issue №13. Part 3. May, р.37-42. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2022-13-03
  6. Mulyk, Mochan T., Nikonenko T., Alekseeva O., Terenko O., Berbets V., Bida O. (2022). New Technologies for Training Future Specialists in the Context of Competence-Oriented Mentoring. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 616-622. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.11.87
  7. Syladii I., Babaian Y., Kanishevska L., Shakhrai V., Berbets V. (2023). Innovative development of the higher education institution: management mechanisms. Eduweb-Revista de Tecnologia de Informacion y Comunicacion en Educacion.17(3), pp. 257-269. (Web of Science Core Collection) https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.22
  8. Бербец В.В. (2023) Особистісна та професійна самовизначеність учнів як необхідна складова формування майбутнього фахівця. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Випуск 211. С. 83-88. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-211
  9. Бербец В.В., Василевська Т.І. (2024) Професійне самовизначення школярів: підходи та освітні технології в умовах профільного навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. Випуск 215. С. 105-110. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-215-105-110
  10. Berbets V.V., Yasinska T.M. (2024) Factors And Risks In The Formation Of Professional Self-Determination In High School Students. Modern engineering and innovative technologies. Issue No34. Part 3 (August). 66-73. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-03
  11. Бербец В.В., Кожевніков Р.П. (2024). Сутність та значення дослідницької компетентності в особистісному та освітньому розвитку учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 3, С 58-65. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312959
  12. Grynyov, R., Boiarynova, I., Tsarova, Y., Storozhuk, V., & Berbets, V. (2024). Consulting activities in the modern educational space: necessity or a fad?. Amazonia Investiga, 13(84), 97-117. https://doi.org/10.34069/AI/2024.84.12.6
  13. Бербец В.В. Вплив інформаційного освітнього простору на модернізацію педагогічного менеджменту. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)». 2025. № 1(41) 2025. С. 496-505. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-1(42)-496-505
  14. Бербец В.В., Бербец Т.М. Вплив і взаємодія у педагогічному менеджменті: пошук оптимального підходу. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2025. № 1(31) 2025. С. 801-812. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-801-812

Навчальні та навчально-методичні посібники:

    1. Основи економічної діяльності та підприємництва: навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.:В. В Бербец, Т. М. Бербец. Умань : Візаві, 2021. 133 с.
    2. Інноваційні технології та наукова організація освітнього процесу : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: Віталій Васильович Бербец, Тетяна Миколаївна Бербец. – 2-ге вид., допов. Умань : Візаві, 2022. 168 с.

Патенти:

1. Пат. 148905 UA МПК G02B3/14 «Адаптивна силіконова рідинна лінза з п’єзоелектричним управлінням та адаптивною діафрагмою»; / Мелентьев Олег Борисович, Бербец Віталій Васильович, Бербец Тетяна Миколаївна.; заявник та власник Уманський державний педагогічний університет ім. П.Тичини. – № u 20202309 ; заявл. 30.04.2021. опубл., 29.09.2021,. Бюл. № 39
2. Пат. 153265 UA МПК G02B3/08 Спосіб виготовлення лінз френзеля для концентраторів фотоелектричних модулів способом термічного формування акрилового скла; О. Б. Мелентьєв, Т. М. Бербец, В.В. Бербец, О.П.Сажієнко; заявник Уманський державний педагогічний університет ім. П.Тичини; №u202201592; заявл. 17.05.2022

Інші публікації:

1. Бербец В.В. Професійне самовизначення школярів як важлива ланка у життєвому самовизначенні. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Д. О. Тхоржевського «Трудове навчання та технології: сучасні реалії та перспективи розвитку» (28 травня 2021 р.) / за заг. ред. Д. Е. Кільдерова. Київ, 2021. С. 34-37.
2. Berbets V.V., Vasylevska T.I. The place and role of key competence “entrepreneurship and financial literacy” in the content of technologies of basic secondary education. ScientificWorldJournal. Issue №13. Part 3. May, 2022. р.37-42. DOI: 10.30888/2663-5712.2022-13-03
3. Бербец В. Василевська Т. Концептуальні рівні допомоги старшокласникам у професійному та особистісному самовизначенні на уроках технологій. Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Д. О. Тхоржевського «Трудове навчання та технології: сучасні реалії та перспективи розвитку» (27 травня 2022 р.) / за заг. ред. Д. Е. Кільдерова. Київ, 2022. С 45-49.
4. Бербец В., Чаплоуцький В. Чинники та принципи формування екологічної грамотності учнів 5–9 класів на уроках технологій в закладах загальної середньої освіти. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – С 31-34.
5. Mulyk K., Mochan T., Nikonenko T., Alekseeva O., Terenko O., Berbets V., Bida O. (2022). New Technologies for Training Future Specialists in the Context of Competence-Oriented Mentoring. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 616-622. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.87
6. Бербец В.В. Екологічна компетентність як критерій сформованості екологічної культури учнів. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти / Матеріали VIІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 20-21 квітня 2023 р. С. 206-207.
7. Бербец В.В., Василевська Т.І. (2023) Експеримент в системі науково-пошукової діяльності здобувачів вищої освіти. Modern engineering and innovative technologies (Germany). Issue №29. Part 3. С. 106-111.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-03-036
8. Berbets V.V., Yasinska T.M. (2024) Factors And Risks In The Formation Of Professional Self-Determination In High School Students. Modern engineering and innovative technologies. Issue No34. Part 3 (August). 66-73. DOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-03
9. Berbets V.V., Yasinska T.M. (2024) The Role Of Labor Education In Students’ Professional Self-Determination In The Process Of Technological Training. Reviewed and recommended for publication The decision of the Organizing Committee of the conference “Future in the results of modern scientific research ‘2024” No 34 on August 20, 2024 (Karlsruhe, Germany)

  1. керівництво переможцем (диплом І ступеня) ІІ етапу Всеукраїнської конкурсу студентських наукових робіт з спеціальності Середня освіта (Трудового навчання та технології) – Покладова Вікторія Ігорівна (2019 рік)
  2. участь членом журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з трудового навчання (2016 р., 2017 р., 2018 р., 2019 р.)
  3. керівництво студентським науковим гуртком «Актуальні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді»

Член громадської організації “Всеукраїнська асоціація наукових і практичних працівників технологічної освіти”

Актуальні проблеми професійного самовизначення учнівської молоді

Підвищення кваліфікації

Свідоцтва

Подяки і грамоти