Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта
Предметна спеціальність/спеціалізація: 014.10 Трудове навчання та технології
Факультет/Інститут: Факультет інженерно-педагогічної освіти
Освітня програма впроваджена в дію з 2016 року.
Мета освітньої програми – забезпечити освіту в технологічній освітній галузі, профільного навчання на рівні середньої освіти, креслення та інформатики із широким доступом до працевлаштування, підготувати студентів до викладацької, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-керівницької діяльності у середній профільній школі. Використовуючи інноваційну модель підготовки фахівця, надати студентам ґрунтовні знання з методики профільного навчання, методики навчання креслення та інформатики, основних положень концепції профільної школи та навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних комп’ютерних технологій, формувати у магістрантів критичний підхід до розуміння особливостей технологічної освіти та її специфіки на сучасному етапі.
Придатність випускників до працевлаштування:
Магістр зі спеціальності 014.10 «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)» може залучатись до таких видів економічної діяльності (за «Державним класифікатором видів економічної діяльності ДК 009:2010»):
85.31 Загальна середня освіта
- Сфера працевлаштування – заклади загальної середньої освіти; заклади позашкільної освіти учнівської молоді; заклади спеціалізованої освіти.
- Вчитель навчальних предметів і курсів за вибором освітньої галузі «Технології», «Інформатика» в базовій середній школі.
- Надання освітніх послуг.
62.01 Комп’ютерне програмування
- Розробка стандартного програмного забезпечення: створення, випуск і реалізація (продаж, прокат та (або) надання ліцензій) системних пакетів програм, службових та ігрових програм.
- Розробка індивідуального програмного забезпечення (на замовлення) та адаптування пакетів програм до специфічних потреб користувачів.
- Розробка програмного забезпечення та надання відповідних консультацій.
62.02 Консультування з питань інформатизації
- Надання послуг з системного аналізу, програмування і супроводу, а також спеціалізованих послуг у сфері інформатизації, що не належать до інших груп.
62.03 Діяльність із керування комп’ютерним устаткуванням
- Надання консультацій стосовно типу і конфігурації комп’ютерних технічних засобів та використання програмного забезпечення: аналіз інформаційних потреб користувачів і пошук найоптимальніших рішень.
62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем
- Надання консультацій з питань створення програмного забезпечення та надання допомоги щодо технічних аспектів комп’ютерних систем.
63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на web-вузлах і пов’язана з ними діяльність
- Розробка web-сторінок.
- Обробка даних із застосуванням програмного забезпечення користувача або власного програмного забезпечення.
- Повна обробка, підготовка та введення даних.
- Експлуатація на довготривалій основі комп’ютерної техніки, що належить іншим користувачам; надання місця у web-мережі.
- Надання даних у певному порядку чи послідовності шляхом їх вибирання чи прямого доступу до даних (автоматизоване ведення даних).
- Публікація будь-якої інформації в Інтернеті.
- Створення баз даних в оперативному режимі оn-line.
- Створення в оперативному режимі каталогів, адресних списків тощо.
- Пошук у web-мережі.
63.12 Web-портали
- діяльність, пов’язана з порталами.
Магістр зі спеціальності 014.10 «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)» може обіймати такі посади (згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010):
- 2131 Технік з адміністрування комп’ютерних систем
- 2 Адміністратор бази даних
- 2 Адміністратор системи
- 2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів
- 2 Асистент. Викладач вищого навчального закладу
- 2320 Вчитель середнього навчально-виховного закладу
- 2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти;
- 2331 Вчитель закладу загальної середньої освіти.
- 234 Вчителі спеціалізованих навчальних закладів
- 235 Інші професіонали в галузі навчання
- 2351 Професіонали в галузі методів навчання
- 1 Науковий співробітник (методи навчання);
- 2 Викладач (методи навчання),
- 2352 Інспектори навчальних закладів. Інспектор методист
- 2359 Інші професіонали в галузі навчання
- 2 Фахівець з інформаційних технологій
- 2 Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення
- 2 Фахівець з розроблення комп’ютерних програм
- 3340 Викладач стажист
Подальше навчання: можливість навчатися за програмою на третьому рівні вищої освіти за цією галуззю знань (що узгоджується з отриманим дипломом магістра), суміжною чи перехресною.
Керівник проєктної групи (гарант освітньої програми):
Авраменко Олег Борисович, доктор педагогічних наук, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
E-mail: aaaooobbb3@gmail.com
Правила прийому та нормативні документи
Документи для вступу
- документ державного зразка про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього;
- екзаменаційного листка єдиного фахового вступного випробування (для вступників при вступі на ОС «Магістр»);
- документ, що посвідчує особу;
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток або посвідчення про приписку – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством);
- документи, які підтверджують право вступника на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 або квотою-3 на основі повної загальної середньої освіти;
- чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
- два конверта з марками (Україна).
Відповідно до Правил прийому до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини особам, яків ступають з іншої галузі знань (спеціальності) можуть бути призначені додаткові вступні випробування.
Розклад вступних іспитів і консультацій
Рейтингові списки
Накази про зарахування
Освітні програми
Рецензії
Навчальні плани
Графік освітнього процесу
Індивідуальні навчальні плани студентів
Практика
Робочі програми практики
Методичні рекомендації
Накази про практику здобувачів вищої освіти
Обов'язкові освітні компоненти
Робочі програми та силабуси
Робочі програми та силабуси за 2021 рік
Робочі програми
- Іноземна мова
- Українська мова за професійним спрямуванням
- Інформатика та інформаційно-комунікаційні технології
- Історія культури України та світу
- Вища математика
- Загальна фізика
- Нарисна геометрія
- Креслення
- Загальна та вікова психологія
- Загальні основи педагогіки
- Теорія і методика позашкільної освіти
- Основи виробництва та матеріалознавства
- Технологічний практикум
- Електротехніка
- Основи соціальної безпеки
- Технічна творчість
- Народні ремесла
- Основи художнього конструювання
Вибіркові освітні компоненти 2024р.
Силабуси дисциплін вільного вибору 2024р.
Вища школа менеджменту і охорони праці, м. Катовіце, Польща, https://www.navchannya-v-yevropi.studies-in-europe.eu/s/3561/74969-Universiteti/124-Visa-Skola-Menedzmentu-Ohoroni-Praci-v-Katovicah.htm
Педагогічний університет ім. Комісії Національної Освіти м. Краків, Польща https://proekt-obk.com/university/pedagogichnij-universitet-u-krakovi
Higher School of Social and Economic, м. Пшеворськ, Польща, https://www.studies-in-europe.eu/s/3303/68671-Studies-in-Europe/3598-Higher-Social-Economics-School-in-Przeworsk.htm
Університет «HUMANITAS», м. Сосновець, Польща, https://www.humanitas.edu.pl/