Старший викладач, канд.пед.наук

ORCID

Google scholar

Scopus

Web of science

DSpace

Сусла Наталія Миколаївна народилася 29 липня 1977 року в с. Горячківка Крижопільського р-ну Вінницької обл. Вищу освіту (магістр) за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» (2003 р.) отримала в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

З 1999 року по 2012 рік працювала на посаді лаборанта кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З вересня 2012 року працює викладачем кафедри технологічної освіти факультету інженерно-педагогічної освіти.

У жовтні 2016 року зарахована до аспірантури Уманського державного педагогічного університету за спеціальністю 015 Професійна освіта.

Досліджує теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до формування графічної культури школярів в процесі технологічної та професійної підготовки, приймає участь у всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій. Результати наукових досліджень опубліковані в ряді фахових видань України.

Диплом спеціаліста
Уманський державний педагогічний університет
імені Павла Тичини,
1999 р.
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (обслуговуюча праця)
Спеціалізація: основи підприємництва
Кваліфікація: вчитель трудового навчання та основ підприємництва

Диплом магістра
Уманський державний педагогічний університет
імені Павла Тичини, 2003 р.
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання
Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач трудового навчання

Диплом кандидата педагогічних наук
ДК № 061461
виданий 29.06.2021 р.
Спеціальність: 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисциплни)
Тема дисертації: «Формування графічної культури майбутніх учителів технологій у процесі вивчення технічних дисциплін»

  1. Гедзик А. М., Сусла Н. М. Особливості використання творчих завдань у процесі графічної підготовки майбутніх викладачів практичного навчання в галузі компʼютерних технологій. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи:зб. наук. праць / МОН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ: Гельветика, 2020. Вип. 75. С. 40–43. https://cutt.ly/x7nARYM
  2. Kononenko А., Khyshchenko О., Susla N., Nazarenko V. Electronic Educational Resource As a Means of Intensification of the Educational Process. International Journal of Latest Research in Engineering and Managemen 2020.  No. 11, Vol. 04. Р. 36–41. https://cutt.ly/t7nFP5S
  3. Гедзик А. М., Сусла Н. М. Методичні особливості підготовки майбутніх педагогів професійного навчання до читання креслень. Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн. № 3-4(201-202) березень-квітень. Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2022. С. 6–9 https://cutt.ly/g7nAKKD
  4. Гедзик А. М., Сусла Н. М. Дидактичні особливості вивчення майбутніми педагогами професійного навчання теми «Розрізи та перерізи». Наука і техніка сьогодні. 2023. Випуск № 2 (16). С. 198–208. https://cutt.ly/i7nSQ7U
  5. Гедзик А. М., Сусла Н. М. Дидактичні особливості перевірки графічних робіт у процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Наука і техніка сьогодні. 2023. Випуск № 10 (24). С. 231–239. https://surl.li/kntry
  6. Natalia Susla, Anzhelika Lesyk , Olha Popova , Nataliia Mykhalchenko , Svitlana Koroliuk , Andriy Tsyna. Methodological approaches to stimulating innovative activity. Conhecimento & Diversidade. 2024. Vol. 16, no. 42. P. 483–499. https://doi.org/10.18316/rcd.v16i42.11718

Членкиня громадської організації “Всеукраїнська асоціація наукових і практичних працівників технологічної освіти”

Створення графічних документів з використання САПР