Завідувач кафедри технологічної освіти, доктор пед. наук

ORCID

Google scholar

Scopus

Web of Science

DSpace

tereshandrey@udpu.edu.ua

Співрозробник Державного стандарту початкової освіти,  Державного стандарту базової середньої освіти  та Державного стандарту профільної освіти Нової української школи.

   Автор шкільних підручників з трудового навчання і технологій, автор та співавтор навчальних програм з трудового навчання, технологій для старшої школи, методичних посібників тощо.

Керівник авторських колективів та співавтор Модельних навчальних програм для 5-9 класів Нової української школи:

   Коло наукових інтересів: проектна технологія навчання, зміст технологічної освіти на засадах компетентнісного навчання, технології навчання у практиці роботи учителя.

   У 1995 році завершив навчання в Уманському педагогічному інституті ім.  П. Г. Тичини, у тому ж році працює у Дмитрушківській загальноосвітній школі на посаді учителя фізики, трудового навчання.

У 2001 році захистив кандидатську дисертацію за темою «Позакласна робота як засіб виховання національної самосвідомості учнів 7-9 класів (на прикладі трудового навчання)» (науковий керівник, проф. Д. О. Тхоржевський).

З 2001 року працює в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

У 2013 році захистив докторську дисертацію за темою «Теорія та методика технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи» (науковий консультант, проф.. В. К. Сидоренко)

З 2014 року завідувач кафедри технологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Фахові публікації:

Терещук А. Метод проєктів як провідний концепт технологічної освіти учнів Нової української школи.  Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2024. Вип. 1. С. 130–137

URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/302220

DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302220

Терещук А.   Реалізація компетентнісного потенціалу технологічної освітньої галузі у змісті навчальної літератури. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2023. Вип. (2(10). С. 91–98.

URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/290575

DOI: https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290575

Tereshchuk S., Sharov S., Tereshchuk A., Kolmakova V., Sharova T. Critical thinking and hypothetic-deductive scheme for studying the elements of quantum theory. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE). 2023, 12(3), pp. 1497-1506

URL:https://ijere.iaescore.com/index.php/IJERE/article/view/25249

DOI: http://doi.org/10.11591/ijere.v12i3.25249

Sharov S., Tereshchuk S., Tereshchuk A., Kolmakova V., Yankova N.(2023) Using MOOC to Learn the Python Programming Language. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET),Vol. 18, No. 02, P. 17-32.

URL:https://cutt.ly/69kRRr5

DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v18i02.36431

Терещук, А. І., Абрамова, О. В., Пуляк, О. В. (2022). Наскрізні уміння притаманні ключовим компетентностям: умови та шляхи формування на уроках технологій. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (205), 64-69.

URL: https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1265

DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-205-64-69

Терещук А. І. Модельна програма «Технології. 5-6 класи» як один із засобів створення навчального середовища нової української школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. Вип. 2 (24). С. 111-115.

URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/244224

DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244224

Терещук А., Савченко В. Розвиток математичної компетентності учнів гімназії в процесі вивчення технології обробки металу на уроках трудового навчання. Збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. Вип. 4. С. 190-196.

URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/250293

DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250293

Підручники та посібники:

1. Andriy Tereshchuk, Oksana Abramova, Nataliya Doroshenko Schoolchildren project activities organization in technology lessons Contemporary technologies in the educational process. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. 2020. 40. р.131-141. ISBN 978-83- 957298-7-4 Monograph.

2. Терещук А. І., Кліщ О. М.. Мороз О. О. Технології : підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. Чернівці : МПП «Букрек», 2025. 128 с. : іл.

3. Терещук А.І., Гащак В.М., Абрамова О.В., Павич Н.М. Технології 5-6 клас. Методика організації освітнього середовища: Навчально-методичний посібник. Чернівці: Букрек, 2021.168с.

Інші публікації:

1. Терещук Андрій, Терещук Сергій, Колмакова Віра Застосування технології мобільного навчання для розвитку STEM-освіти у вимірі нової української школи // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука : пам’ятаючи про минуле, творимо майбутнє» – Київ-2020 – С. 261-263.

2. Терещук А., Абрамова О., Гащак В., Павич Н. Модельна навчальна програма «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Трудова підготовка в рідній школі. №1 (153). 2022. С.2-19. 2 д.а.

3. Терещук А. Сучасні реалії технологічної освіти в Україні: виклики та перспективи розвитку у вимірі наукової спадщини академіка Д. О. Тхоржевського. Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку: матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського (23 лютого 2024 р.). Київ. 2024. С. 269-273.

4. Терещук А., Кліщ О. Підготовка вчителя технологій до реалізації компетентнісного підходу: основні терміни та шляхи реалізації. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: матеріали VIІІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (25-26 квітня 2024 р.) Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 208-213.

5. Терещук А. Особливості застосування нестандартних уроків у освітньому процесі. Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Інформаційні технології в освіті та науці”. Мелітополь.2021. (у співавторстві).

6. Терещук А.І. Модельна навчальна програма як засіб створення освітнього середовища нової української школи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи». Тернопіль, 2021. (у співавторстві)

7. Терещук Андрій, Терещук Сергій, Колмакова Віра Застосування технології мобільного навчання для розвитку STEM-освіти у вимірі нової української школи// Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука: пам’ятаючи про минуле, творимо майбутнє» – Київ-2020 – С. 261-263.

8. Терещук А. І., Терещук С. І. STEM-освіта як засіб реалізації компетентнісного навчання. «STEAM-освіта: від теорії до практики» : матеріали (Київ, 12-14 червня 2024 року). Київ : Інститут дитини НАПН України, 2024. С. 36-43.

9. Терещук А. Модельна навчальна програма «Технології 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Трудова підготовка в рідній школі.2022.№1. С. 2-18.

10. Терещук А. Підготовка вчителя технологій до реалізації компетентнісного навчання в освітньому процесі профільної школи. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. Вінниця: ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2024. Вип. 7. С. 35-37.

Член громадської організації “Всеукраїнська асоціація наукових і практичних працівників технологічної освіти”

1 . Курс підвищення кваліфікації. EDERA. Тема: «Оцінювання без знецінювання». Дата видачі 13.11.2024р.

Обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС)

Сертифікат № 9612a5af-06d2-42-42ad-a948-134951119d6d

 

2. Курс підвищення кваліфікації. Prometeus. Тема: «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Виданий 26.11.2024р.

Кількість годин – 60годин (2 кредити ЄКТС)

Сертифікат – автентичність цього Сертифікатa може бути перевірена за

               https://certs.prometheus.org.ua/cert/0385cfebb7594fdba77f953293bac358      

 

3. Підвищення кваліфікації  ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Сертифікат № 2021-2157

Тема: «3Д принтер: досвід, нові ідеї для використання в закладах освіти»

Дата видачі: 20 серпня 2021р

1,5 академ. год.

 

4. Стажування лютий-червень 2024 року. Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти», місто Київ. За програмою обсягом 180 годин/6 кредитів.

Сертифікат № СП35830447/1159-27

 

5. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково- педагогічних працівників за освітньою програмою «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти» в Академії цифрового розвитку у період з 03.01.2023 по 15.01.2023 р. (30 годин – 1 кредит)  Сертифікат № GDTfE-06-Б-08635