У 1995 році завершив навчання в Уманському педагогічному інституті ім. П. Г. Тичини, у тому ж році працює у Дмитрушківській загальноосвітній школі на посаді учителя фізики, трудового навчання.
У 2001 році захистив кандидатську дисертацію за темою «Позакласна робота як засіб виховання національної самосвідомості учнів 7-9 класів (на прикладі трудового навчання)» (науковий керівник, проф. Д. О. Тхоржевський).
З 2001 року працює в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
У 2013 році захистив докторську дисертацію за темою «Теорія та методика технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи» (науковий консультант, проф.. В. К. Сидоренко)
З 2014 року завідувач кафедри технологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Автор шкільних підручників з трудового навчання і технологій, автор та співавтор навчальних програм з трудового навчання, технологій для старшої школи, методичних посібників тощо.
Керівник авторських колективів та співавтор Модельних навчальних програм для 5-9 класів Нової української школи:
- Терещук А. І., Кліщ О. М., Мороз О. О. Модельна навчальна програма «Технологіі. 7-9 класи» для закладів загальноі середньоі освіти «Рекомендовано Міністерством освіти і науки Украіни» (наказ Міністерства освіти і науки Украіни від 10.09.2024 No 1279) 2024. 60 с.
- Терещук А. І., Абрамова О.В.,Гащак В.М., Павич Н.М. Модельна навчальна програма «Технологіі. 5-6 класи» для закладів загальноі середньоі освіти «Рекомендовано Міністерством освіти і науки Украіни» (наказ Міністерства освіти і науки Украіни від 12.07.2021№795) 2021. 33 с.
Співрозробник Держстандарту початкової та базової середньої освіти Нової української школи.
Коло наукових інтересів: проектна технологія навчання, зміст технологічної освіти на засадах компетентнісного навчання, технології навчання у практиці роботи учителя.
Терещук А. Метод проєктів як провідний концепт технологічної освіти учнів Нової української школи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2024. Вип. 1. С. 130–137
URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/302220
DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302220
Терещук А. Реалізація компетентнісного потенціалу технологічної освітньої галузі у змісті навчальної літератури. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2023. Вип. (2(10). С. 91–98.
URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/290575
DOI: https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(10).2023.290575
Tereshchuk S., Sharov S., Tereshchuk A., Kolmakova V., Sharova T. Critical thinking and hypothetic-deductive scheme for studying the elements of quantum theory. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE). 2023, 12(3), pp. 1497-1506
URL:https://ijere.iaescore.com/index.php/IJERE/article/view/25249
DOI: http://doi.org/10.11591/ijere.v12i3.25249
Sharov S., Tereshchuk S., Tereshchuk A., Kolmakova V., Yankova N.(2023) Using MOOC to Learn the Python Programming Language. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET),Vol. 18, No. 02, P. 17-32.
DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v18i02.36431
Терещук, А. І., Абрамова, О. В., Пуляк, О. В. (2022). Наскрізні уміння притаманні ключовим компетентностям: умови та шляхи формування на уроках технологій. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (205), 64-69.
URL: https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1265
DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-205-64-69
Терещук А. І. Модельна програма «Технології. 5-6 класи» як один із засобів створення навчального середовища нової української школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. Вип. 2 (24). С. 111-115.
URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/244224
DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244224
Терещук А., Савченко В. Розвиток математичної компетентності учнів гімназії в процесі вивчення технології обробки металу на уроках трудового навчання. Збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. Вип. 4. С. 190-196.
URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/250293
DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250293
Терещук А., Абрамова О. Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів. Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Випуск 189. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. С. 74-78.
URL: https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/580
Член громадської організації “Всеукраїнська асоціація наукових і практичних працівників технологічної освіти”
1 . Курс підвищення кваліфікації. EDERA. Тема: «Оцінювання без знецінювання». Дата видачі 13.11.2024р.
Обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС)
Сертифікат № 9612a5af-06d2-42-42ad-a948-134951119d6d
2. Курс підвищення кваліфікації. Prometeus. Тема: «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Виданий 26.11.2024р.
Кількість годин – 60годин (2 кредити ЄКТС)
Сертифікат – автентичність цього Сертифікатa може бути перевірена за
https://certs.prometheus.org.ua/cert/0385cfebb7594fdba77f953293bac358
3. Підвищення кваліфікації ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
Сертифікат № 2021-2157
Тема: «3Д принтер: досвід, нові ідеї для використання в закладах освіти»
Дата видачі: 20 серпня 2021р
1,5 академ. год.
4. Стажування лютий-червень 2024 року. Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти», місто Київ. За програмою обсягом 180 годин/6 кредитів.
Сертифікат № СП35830447/1159-27
5. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково- педагогічних працівників за освітньою програмою «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти» в Академії цифрового розвитку у період з 03.01.2023 по 15.01.2023 р. (30 годин – 1 кредит) Сертифікат № GDTfE-06-Б-08635