Розробник (розробники)

Мета

Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів трудового навчання та технологій, керівників гуртків

Напрям

Інноваційні методи навчання в закладах загальної середньої та позашкільної освіти

Зміст

Формування компетентностей в учнів ЗЗСО у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності.

Особливості формування ключової компетентності «Ініціативність  і підприємливість» у процесі гурткової навчально-трудової діяльності школярів.

Організаційно-педагогічні умови формування ключової компетентності «Екологічна грамотність і здорове життя» в учнів під час навчання в гуртках.

Обсяг (тривалість)

30 год, 1 кредит

Форма (форми підвищення кваліфікації)

Очно-заочна/дистанційна

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться

Загальні:

  • здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, компентнісні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи проектування освітнього процесу в НУШ;
  • здатність визначення шляхів вдосконалення методики технологічної підготовки, аналізу перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику навчальної діяльності у гуртках;
  • уміння оперативно впроваджувати нові теорії, концепції, методики дослідження як у галузі технологій, так і на межі різних гуманітарнихі технічних наук; уміти ефективно застосовувати сучасні технології навчання;
  • здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості.

Фахові:

  • знання процедур та навчальних технологій формування ключових компетентностей в учнів;
  • здатність здійснювати дослідження (проекти), узагальнювати й оприлюднювати результати діяльності з розроблення актуальної проблеми (у фахових виданнях, виступах тощо);
  • здатність організовувати ефективну комунікацію між учасниками освітнього процесу (учнями, учителями, батьками та ін.), дотримуватися етичних норм у професійній діяльності та впроваджувати їх в освітній простір і суспільство.

Розподіл годин за видами діяльності (консультація; аудиторна, практична, самостійна і контрольна робота тощо)

Аудиторна робота – 16 год.,

Самостійна робота, фахове тестування – 14 год.

Особа (особи), які виконують програму (рівень вищої освіти, категорія, науковий ступінь, педагогічне/вчене звання, місце та/або досвід роботи тощо)

Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;

перший (бакалаврський) рівень вищої освіти;

другий (магістерський) рівень вищої освіти.

Кваліфікаційні категорії: «спеціаліст», «спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії», «спеціаліст І кваліфікаційної категорії», «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»; педагогічне звання: вчитель, старший вчитель, вчитель-методист.

Місце роботи: заклади загальної середньої освіти, заклади професійно-технічної освіти, заклади фахової передвищої освіти.

Досвід роботи (не обов’язково)

Місце виконання програми (за місцезнаходженням суб’єкта підвищення кваліфікації та/або за місцезнаходженням замовника тощо)

Очікувані результати навчання

  • здатність до модернізації змісту та методики навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу в умовах функціонування НУШ;
  • здатність розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв’язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, професійного самовизначення;
  • здатність аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем.

Вартість

Відповідно до кошторису

Графік освітнього процесу

03.04.2023р. –  07.04.2023р.

Аудиторна робота -: 03.04.2023р., 07.04.2023р.

Самостійна робота – 04.04.2023р. – 0.04.2023р.

Фахове тестування – 07.04.2023р.

Мінімальна та максимальна кількість осіб в групі

Мінімальна кількість – 5 осіб

Максимальна кількість – 30 осіб

Академічні, професійні можливості за результатами опанування програми

Виконання додаткових посадових обов’язків в закладах позашкільної освіти.

Вивчення ініціативності, підприємливості, екологічної грамотності та здорового способу життя під час навчання в гуртках; навички ефективного відбору форм, методів, прийомів та засобів навчання; формувати та оцінювати практичні уміння в умовах диференційованого навчання; навички організації та здійснення практичної роботи з дітьми різних вікових категорій

Можливість надання подальшої підтримки чи супроводу

Створення умов для залучення слухачів курсів у подальшому в тренінгах, семінарах-практикумах, майстер-класах та ін.

Додаткові послуги (організація трансферу, забезпечення проживання і харчування, перелік можливих послуг для осіб з інвалідністю)

Проживання в гуртожитку – 75 грн./ доба

Навчальні корпуси обладнані пандусами, функціонують спеціалізовані  санітарно-гігієнічні кімнати у відповідності до вимог доступності та Універсально дизайну.

Корпуси обладнані табличками шрифту Брайля із назвою кожного факультету та кафедр.

В аудиторіях передбачено робочі столи для осіб, які пересуваються на візку та рельєфні фізичні карти півкуль.

В університеті люди з інвалідністю мають комфортний доступ  до бібліотеки, навчальних лабораторій, гуртожитків, їдальні

Документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації

Сертифікат встановленого зразка