Розробник (розробники)
Бербец Тетяна Миколаївна – доцент кафедри технологічної освіти
Мета
Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів трудового навчання та технологій, керівників гуртків
Напрям
Інноваційні методи навчання в закладах загальної середньої та позашкільної освіти
Зміст
Формування компетентностей в учнів ЗЗСО у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності.
Особливості формування ключової компетентності «Ініціативність і підприємливість» у процесі гурткової навчально-трудової діяльності школярів.
Організаційно-педагогічні умови формування ключової компетентності «Екологічна грамотність і здорове життя» в учнів під час навчання в гуртках.
Обсяг (тривалість)
30 год, 1 кредит
Форма (форми підвищення кваліфікації)
Очно-заочна/дистанційна
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться
Загальні:
- здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, компентнісні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи проектування освітнього процесу в НУШ;
- здатність визначення шляхів вдосконалення методики технологічної підготовки, аналізу перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику навчальної діяльності у гуртках;
- уміння оперативно впроваджувати нові теорії, концепції, методики дослідження як у галузі технологій, так і на межі різних гуманітарнихі технічних наук; уміти ефективно застосовувати сучасні технології навчання;
- здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості.
Фахові:
- знання процедур та навчальних технологій формування ключових компетентностей в учнів;
- здатність здійснювати дослідження (проекти), узагальнювати й оприлюднювати результати діяльності з розроблення актуальної проблеми (у фахових виданнях, виступах тощо);
- здатність організовувати ефективну комунікацію між учасниками освітнього процесу (учнями, учителями, батьками та ін.), дотримуватися етичних норм у професійній діяльності та впроваджувати їх в освітній простір і суспільство.
Розподіл годин за видами діяльності (консультація; аудиторна, практична, самостійна і контрольна робота тощо)
Аудиторна робота – 16 год.,
Самостійна робота, фахове тестування – 14 год.
Особа (особи), які виконують програму (рівень вищої освіти, категорія, науковий ступінь, педагогічне/вчене звання, місце та/або досвід роботи тощо)
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
перший (бакалаврський) рівень вищої освіти;
другий (магістерський) рівень вищої освіти.
Кваліфікаційні категорії: «спеціаліст», «спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії», «спеціаліст І кваліфікаційної категорії», «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»; педагогічне звання: вчитель, старший вчитель, вчитель-методист.
Місце роботи: заклади загальної середньої освіти, заклади професійно-технічної освіти, заклади фахової передвищої освіти.
Досвід роботи (не обов’язково)
Місце виконання програми (за місцезнаходженням суб’єкта підвищення кваліфікації та/або за місцезнаходженням замовника тощо)
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, вул. Садова, 2, м. Умань, Черкаська обл.
Очікувані результати навчання
- здатність до модернізації змісту та методики навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу в умовах функціонування НУШ;
- здатність розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв’язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, професійного самовизначення;
- здатність аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем.
Вартість
Відповідно до кошторису
Графік освітнього процесу
03.04.2023р. – 07.04.2023р.
Аудиторна робота -: 03.04.2023р., 07.04.2023р.
Самостійна робота – 04.04.2023р. – 0.04.2023р.
Фахове тестування – 07.04.2023р.
Мінімальна та максимальна кількість осіб в групі
Мінімальна кількість – 5 осіб
Максимальна кількість – 30 осіб
Академічні, професійні можливості за результатами опанування програми
Виконання додаткових посадових обов’язків в закладах позашкільної освіти.
Вивчення ініціативності, підприємливості, екологічної грамотності та здорового способу життя під час навчання в гуртках; навички ефективного відбору форм, методів, прийомів та засобів навчання; формувати та оцінювати практичні уміння в умовах диференційованого навчання; навички організації та здійснення практичної роботи з дітьми різних вікових категорій
Можливість надання подальшої підтримки чи супроводу
Створення умов для залучення слухачів курсів у подальшому в тренінгах, семінарах-практикумах, майстер-класах та ін.
Додаткові послуги (організація трансферу, забезпечення проживання і харчування, перелік можливих послуг для осіб з інвалідністю)
Проживання в гуртожитку – 75 грн./ доба
Навчальні корпуси обладнані пандусами, функціонують спеціалізовані санітарно-гігієнічні кімнати у відповідності до вимог доступності та Універсально дизайну.
Корпуси обладнані табличками шрифту Брайля із назвою кожного факультету та кафедр.
В аудиторіях передбачено робочі столи для осіб, які пересуваються на візку та рельєфні фізичні карти півкуль.
В університеті люди з інвалідністю мають комфортний доступ до бібліотеки, навчальних лабораторій, гуртожитків, їдальні
Документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації
Сертифікат встановленого зразка