Кандидат педагогічних наук, доцент

+380932154111

Slulchenko@ukr.net

google scholar

ORCID

DSpace

Люльченко Вячеслав Григорович народився 27 березня 1984 року в с. Кищенці, Маньківського району Черкаської області. Вищу освіту (спеціаліст) за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця) і фізика» (2001-2006 рр.) отримав в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Вищу освіту (спеціаліст) перепідготовку за спеціальністю «Економіка підприємства» (2007-2009 рр.) отримав в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

З 2006 року по 2008 рік працював в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини на посаді фахівця першої категорії відділу кадрів. З 2008 року по 2009 рік працював в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини на посаді інженера з охорони праці. З 2009 року по 2013 року працював в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини на посаді головного інженера адміністративно-господарської частини. З 2013 року по даний час працює викладачем кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університет імені Павла Тичини.

Досліджує проблему здоров’язбереження учасників освітнього процесу, приймає участь у конференціях різного рівня. Результати наукових досліджень опубліковані в ряді фахових видань України, а також в збірниках Канади.

Диплом спеціаліста
Уманський державний педагогічний університет
ім. П.Г.Тичини, 2006 р.
Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця) і фізика
Кваліфікація: вчитель трудового навчання (технічна праця), фізики, креслення, астрономії і безпеки життєдіяльності ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів

Диплом спеціаліста
Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, 2009 р.
Кваліфікація: спеціаліст з економіки підприємства

Диплом кандидата педагогічних наук
ДК № 061495
виданий 29.06.2021 р.
Спеціальність: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти
Тема дисертації: «Підготовка майбутніх інженерів педагогів харчового профілю до формування санітарно-гігієнічної культури учнів ЗПТО»

Публікації:

  1. Люльченко В. Г. Формування гігієнічної культури у фахівців професійно-технічної галузі в закладах професійної освіти Республіки Польщі. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2018. Вип. 18. С. 397–406.
  2. Кочубей Т. Д., Люльченко В. Г. Періодизація розвитку гігієни в контексті формування санітарно-гігієнічних норм для закладів професійно-технічної освіти України. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Вип. 1(86). С. 267–271.
  3. Кочубей Т. Д., Люльченко В. Г. Сутність поняття «професійна санітарно-гігієнічна компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / редкол.: В. Ф. Черкасов та ін. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. Вип. 174. С. 45–51.
  4. В.Люльченко «Етапи формування санітарно-гігієнічної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю в закладах вищої освіти».Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 192. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – 270 с. (230-236)
  5. Л.Сусло, В.Люльченко «Спецсемінар як засіб формування санітарно-гігієнічної компитентності в майбутніх інженерів-педагогів харчового профіля».Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 196. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – 310 с. (140-147)
  6. Н.Дубова, В.Люльченко Самостійна робота майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі як умова формування загальних та фахових компетентностей. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2021. – №2. – С. 36-43
  7. Н.Дубова, В.Люльченко Педагогічні умови формування санітарно-гігієнічної культури майбутнього інженера-педагога харчового профілю в освітньому процесі закладу вищої освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2021. – №3. – С. 64-71
  8. Люльченко В.Г. Структурні компоненти формування санітарно-гігієнічної культури в майбутнього інженера-педагога харчового профілю у процесі професійної підготовки / В.Люльченко, Л.Сусло // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2021. – Вип. 2. – С. 57-63
  9. Люльченко В. Г., Сусло Л. В, Орлова О.М. Технічна компетентність майбутнього учителя трудового навчання та технології як основа готовності до професійної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2022. Вип. 1. С. 57–63.
  10. Люльченко В. Г. Формування технічної компетентності у майбутнього вчителя трудового навчання та технології як складової професійної компетентності / В.Люльченко, Л.Сусло // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2022. – Вип. 1. – С. 89-95.
  11. Люльченко В. Г. Формування санітарно-гігієнічної компетентності у здобувачів спеціальності «готельно-ресторанна справа» / В.Люльченко, Н.Поліщук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2022. – Вип. 2 (26). – С. 118-125

Навчальні посібники:

  1. Ящук С. М. Виробництво та обробка конструкційних матеріалів (технологія виробництва конструкційних матеріалів) : навч. посіб. / Ящук С. М., Люльченко В. Г. – Умань : Візаві, 2020. – 199 с.

Захист дисертації на здобуття наукового ступеня:

Захист відбувся «21» квітня 2021 р. о 13.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини

Публікації на конференції:

  1. Люльченко В. Г., Поліщук О.О. Спецсемінар як засіб формування культури здоров’я в майбутніх учителів фізичної культури в процесі підготовки в закладах вищої освіти Проектування змісту і технологій художньо-графічної підготовки та художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти (студентів) і молодих учених: Збірник наукових праць / С.Д. Цвілик (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. Вип. 1. 144 с. (65-68)
  2. Люльченко В. Г., Гулько А. Формування санітарно-гігієнічної компетентності в майбутніх учителів трудового навчання і технологій у процесі здобуття фахової підготовки.Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – 192 с. (45-47) 
  3. Люльченко В. Г., Косенко А.В. Аспекти формування санітарно-гігієнічної культури в учителя технології в процесі підготовки. Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – 192 с. (62-65) 
  4. Люльченко В Г., Вертіль А. В Теоретичне обґрунтування етапів формування санітарно-гігієнічної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю. Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. – 120 с. (99-103)
  5. Люльченко В Г., Сусло Л.В. Санітарно-гігієнічний компонент готовності майбутнього вчителя трудового навчання та технології: сутність і зміст поняття. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XXII Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. – м. Любляна (Словенія): ГО «ВАДНД», 2022 р. с. (361–366). 
  6. Люльченко В Г.Формування санітарно-гігієнічної компетентності майбутнього педагога. Філософія культурно–мистецької освіти: матеріали Всеукр. наук. конф., м. Київ, 24 бер. 2022 с. (107–111). 
  7. Люльченко В Г., Сусло Л.В. Технічна компетентність учителя трудового навчання та технології як основа професійної діяльності. Технології, інструменти та стратегії  реалізації наукових досліджень: матеріали III Міжнародної наукової конференції (Т. 2), м. Львів, 15 квітня, 2022 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022 с. (73–76). 
  8. Люльченко В., Марценюк Д. Технічна компетентність у майбутнього учителя трудового навчання та технології. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХІІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 13 – 28 червня 2022 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка с. (139–140). 
  9. Люльченко В. Г., Чаплоуцький В. Формування санітарно-гігієнічної компетентності в майбутніх учителів трудового навчання і технологій у процесі здобуття фахової підготовки. Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 28 жовт. 2022 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука.  Умань, 2022. 
  10. Люльченко В.Г., Люльченко О.В. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологій: сутність і зміст поняття. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. – Вип. 5. С. 37-40
  11. Люльченко В.Г., Ткаченко Т.С. Теоретичні аспекти формування технічної компетентності у майбутнього учителя трудового навчання та технологій. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. – Вип. 5. – 204 С. 49-51
  12. Люльченко В. Г., Вертіль А. В Етапи формування санітарно-гігієнічної компетентності інженерів-педагогів харчового профілю під час здобуття вищої освіти. Матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» Збірник наукових праць, 31.01.2021р. м. Переяслав (с. 53-55)  

Керівник постійно діючого студентського наукового гуртка “Основи виробництва”

Секретар журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Трудове навчання та технології» 2014–2019 рр.

Керівництво студентським науковим гуртком «Основи виробництва».

Член Всеукраїнської асоціації наукових і практичних працівників технологічної освіти.