Науково-дослідна тематика кафедри

«Теорія і методика викладання технічних дисциплін у педагогічних навчальних закладах»

Тематика випускних кваліфікаційних робіт кафедри

Положення про випускні кваліфікаційні роботи в УДПУ

Освітній ступінь «Бакалавр»

  1. Методика формування пізнавальної самостійності в учнів 5-9 класів у процесі технологічної підготовки засобами інформаційних технологій.
  2. Методика формування мультикультурної компетентності учнів гімназії в класах технологічного профілю
  3. Використання інтерактивних методів навчання на уроках трудового навчання та технології для формування технічної компетентності в учнів
  4. Методика використання ігрових технологій навчання в гуртках науково-технічного профілю як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів
  5. Педагогічні умови використання цифрових засобів навчання на уроках технологій в освітньому процесі
  6. Дидактичні умови впровадження вимог безпеки життєдіяльності на уроках трудового навчання
  7. Дидактичні умови використання цифрових засобів навчання під час вивчення навчального модуля “Проєктування” на заняттях з технологій в 7-9 класах.
  8. Впровадження розвивальних технологій як чинника для формування інтелектуальної активності учнів під час уроків трудового навчання
  9. Актуальні проблеми організації моніторингу навчальних досягнень учнів із трудового навчання в закладах загальної середньої освіти
  10. Методика формування організаторських вмінь в учнів гімназій на уроках технологій
  11. Реалізація безпечних умов при роботі з електроінструментами під час уроків з трудового навчання
  12. Реалізація інноваційних підходів до формування ключових компетентностей в учнів на уроках трудового навчання
  13. Формування готовності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій до організації творчо-конструкторської діяльності учнів
  14. Формування технологічної компетентності в проєкній діяльності на уроках трудового навчання
  15. Методика застосування інформаційних технологій на уроках трудового навчання учнів закладів загальної середньої освіти 5-9 класів.
  16. Методика формування технічних понять в учнів закладів загальної середньої освіти засобами інформаційних технологій.
  17. Активізація пізнавальної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти на уроках технологій.
  18. Дидактичні умови розвитку критичного мислення в учнів на уроках трудового навчання під час вивчення модулю «Мій побут»
  19. Методика організації інклюзивного освітнього середовища на уроках технологій
  20. Блог як засіб формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів закладів загальної середньої освіти
  21. Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі технологічної освіти.
  22. Формування соціальної активності учнів 5-7 класів на уроках технологій
  23. Дидактичні умови позаурочної предметно-перетворювальної діяльність учнів в процесі технологічної освіти.
  24. Формування екологічної компетентності в учнів 8-9 класів на уроках трудової підготовки
  25. Дидактичні умови індивідуалізації учнів 8-9 класів засобами інформаційних технологій на уроках трудового навчання
  26. Методика формування в учнів основної школи активної трудової позиції у позаурочній предметно-перетворювальній діяльності
  27. Формування технічної компетентності учнів 8-9 класів у процесі проектно–технологічної діяльності на уроках трудовoго навчання.

Освітній ступінь «Магістр»

  1. Організаційно-методичні умови формування самоосвітньої компетентності в учнів гімназій на заняттях з технологій
  2. Формування дизайнерської культури у процесі технологічної підготовки учнів ліцею засобами STEM-підходу
  3. Методика формування інформаційно-комунікативної компетентності в учнів на заняттях технологій засобами мультимедійних технологій
  4. Теоретичні аспекти використання методів навчання проєктування в учнів ліцею на уроках технології
  5. Застосування проєктної діяльності у навчанні учнів ліцею на уроках «Технології»
  6. Методика проєктування навчальної діяльності учнів ліцею в умовах особистісно-орієнтованого навчання
  7. Методика розвитку творчого потенціалу в учнів 10-11 класів на заняттях технологій
  8. Формування інтелектуальних умінь в учнів ліцею на заняттях технологій
  9. Шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів ліцею на заняттях технологій в умовах дистанційного навчання
  10. Методика застосування інформаційних технологій у процесі формування творчого мислення учнів ліцею у позанавчальній діяльності.
  11. Розвиток творчого мислення учнів ліцею на уроках технологій засобами проблемного навчання.
  12. Ефективність змішаного навчання на уроках технологій та інформатики
  13. Розвиток творчих здібностей учнів профільного ліцею при процесі проєктно-технологічної діяльності
  14. Педагогічні умови для підвищення рівня готовності учнів профільного ліцею до технічної творчості
  15. Розвиток дизайнерських та технологічних навичок в учнів на заняттях з технологій у 10 та 11 класах.
  16. Формування мотивації здорового способу життя в учнів закладів загальної середньої освіти в процесі технологічної освіти.
  17. Методика формування національних цінностей учнів ліцею на уроках технологій у процесі художньо-трудової діяльності.
  18. Формування культурної компетентності в учнів 10-11 класів в освітньому процесі профільного ліцею.
  19. Розвиток здібностей до проектно-технологічної діяльності учнів у ліцеї засобами інформаційно-комунікаційних технологій
  20. Формування дизайнерської культури в учнів ліцею на уроках технологій засобами STEM-освіти.
  21. Підвищення рівня безпеки праці учнів під час проведення занять з технологій в закладах загальної середньої освіти.
  22. Методика формування системи трудових компетентностей в учнів професійної школи у процесі вивчення основ виробництва
  23. Методика формування екологічної компетентності в учнів на уроках технологій 10-11 класах.
  24. Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем
  25. Методика застосування навчально-технічної літератури, як засіб формування технічного мислення учнів на уроках технологій

Азізов Талят Нуредінович

Завідувач кафедри, доктор технічних наук, професор, дійсний член (академік) Академії будівництва України
  1. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання.
  2. Розвиток інформаційної компетентності в учнів основної школи у процесі трудового навчання.
  3. Педагогічні умови формування основ технологій на уроках трудового навчання.
  4. Активізація трудової активності учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  5. Самостійна робота учнів на уроках трудового навчання.
  6. Активні та інтерактивні методи як способи розвитку інтелектуальної діяльності учнів 5- 9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності.
  7. Методика інтелектуального розвитку учнів в процесі виконання творчих проектів.
  8. Методика навчання інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах.
  9. Методика організації самостійної роботи учнів у науково-технологічних гуртках позашкільних навчальних закладах.
  10. Організаційно-педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5-9 класів у процесі технологічної підготовки.
  11. Педагогічні умови виховання відповідальної поведінки в учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  12. Педагогічні умови виховання відповідальної поведінки в учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  13. Формування інформаційної компетентності учнів основної школи на роках трудового навчання.
  14. Формування технічних знань в учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  15. Методика використання нетрадиційних форм навчання під час технологічної підготовки учнів основної школи.
  16. Впровадження STEM освіти на уроках трудового навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
  17. Формування культури праці учнів основної школи у процесі проектно-технологічної діяльності під час уроків з трудового навчання.
  18. Формування інтелектуального розвитку учнів 5-7 класів за допомогою конструктивно-технологічних задач на уроках трудового навчання.
  19. Застосування компетентнісного підходу на уроках трудового навчання учнів основної школи.
  20. Пізнавальна активність учнів на уроках трудового виховання.
  21. Формуваннятехнічної компетентності в освітньому процесі учнів основної школи.
  22. Формування технічної компетентності в освітньому процесі учнів основної школи.
  23. Формування технічної компетентності в учнів основної школи у процесі трудового навчання.
  24. Створення здоров’язбережувального середовища на уроках трудового навчання в основній школі.
  25. Проектування освітнього процесу учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  26. Розвиток критичного мислення учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  27. Дидактичні умови індивідуалізації трудового навчання учнів 8-9 класів засобами інформаційних технологій.
  28. Формування емоційного інтелекту засобами проектної діяльності на уроках трудового навчання в 5-9 класах.
  29. Підвищення якості знань учнів засобами проблемних ситуацій на уроках трудового навчання.
  30. Вплив проблемних методів навчання на пізнавальну активність учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  31. Формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання в закладах загальної середньої освіти.
  32. Формування безпекової культури учнів основної школи у процесі трудового навчання.
  33. Методика використання онлайн сервісів під час уроків трудового навчання для формування інформаційної компетентності.
  34. Вплив проблемних методів навчання на пізнавальну активність учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  35. Застосування кейс-методу на уроках трудового навчання, як засіб формування в учнів здоров’язберігаючих умінь.
  36. Формування інформаційної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання.
  37. Формуваннятехнічної компетентності учнів у процесі проектно-технологічної діяльності під час уроків з трудового навчання.
  38. Формування інформаційної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання.
  39. Технології віртуальної та доповненої реальності в інформатичній підготовці вчителя технологій.
  40. Методичні аспекти навчання учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  41. Елементи STEM технологій на уроках трудового навчання як засіб підвищення якості освіти.
  42. Методика навчання учнів основної школи проектуванню виробів в позаурочній навчально-трудовій діяльності.
  43. Методика формування творчого розвитку учнів 5-7 класів у процесі трудового навчання.
  44. Методичні аспекти навчання учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  45. Формування знань з безпеки життєдіяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання.
  46. Формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів основної школи.
  47. Формування культури безпеки в учнів основної школи.
  48. Формування графічної компетентності учнями засобами ергономіки.
  49. Педагогічні технології у підготовці учнів закладів середньої освіти на уроках трудового навчання.
  50. Формування навичок самоорганізації та саморозвитку учнів основної школи на уроках трудового навчання в сучасній школі.
  1. Педагогічні умови забезпечення професійного самовизначення старшокласників на уроках технологій.
  2. Формування ключових компентентностей в старшокласників на уроках технологій в закладах загальної середньої освіти
  3. Педагогічні умови формування технологічної компетентності в учнів на уроках технологій
  4. Педагогічні умови формування у старшокласників готовності до вибору інженерно-технічних професій
  5. Формування комунікативних умінь в учнів старшої школи у процесі технологічної підготовки
  6. Методика формування самостійності учнів старшої школи на уроках технологій.
  7. Методика формування знань з охорони праці в учнів 10 – 11 класів на уроках технологій.
  8. Методи формування творчого потенціалу старшокласників на уроках технологій.
  9. Методика формування техніко-технологічних знань та вмінь учнів старшої школи у процесі технологічної підготовки.
  10. Методика організації професійної спрямованості учнів сільської школи в процесі технологічної підготовки.
  11. Формування професійно-ціннісних мотивів навчально-трудової діяльності учнів старшої школи на уроках технологій.
  12. Методика організації позакласної роботи з предметно-перетворювальної діяльності засобом соціалізації старшокласників.
  13. Педагогічні умови організації навчання, як засіб підвищення навчально-пізнавальної активності учнів старшої школи.
  14. Педагогічні умови, становлення гуманних взаємин старшокласників у процесі технологічної підготовки
  15. Методика організації навчання старшокласників у процесі технологічної підготовки.
  16. Методика формування інформаційних компетентностей в освітньому процесі учнів старшої школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)
  17. Методичні основи використання хмаро орієнтовного середовища в освітньому процесі учнів старшої школи
  18. Формування лідерських умінь в старшокласників в процесі предметно-перетворювальній діяльності
  19. Застосування конструктивно-проектувальної діяльності в освітньому процесі учнів старшої школи.
  20. Методика формування екологічної культури в учнів старшої школи у процесі технологічної підготовки
  21. Педагогічні умови розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності засобами інноваційних технологій.
  22. Методика формування основ економічної компетенції у старшокласників, у процесі технологічної підготовки.
  23. Дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників на уроках технологій.
  24. Формування проектних умінь старшокласників в освітньому процесі.
  25. Формування екологічної грамотності на уроках технології у старшій школі.
  26. Формування предметної компетентності в учнів старшої школи засобами STEAM на уроках технології.
  27. Формування технологічної культури учнів на заняттях технологій у процесі вивчення навчального модуля «Основи автоматики і робототехніки».
  28. Формування креативності у старшокласників на уроках технології засобами дизайну.
  29. Дидактичні умови формування навичок самостійної роботи старшокласників в процесі навчально-трудової діяльності.
  30. Формування самоосвітньої компетентності старшокласників на уроках технологій.
  31. Формування цифрової компетентності старшокласників у процесі проектування виробів.
  32. Організація проєктної діяльності старшокласників на уроках технологій.
  33. Педагогічні умови формування інфомаційної культури учнів старшої школи на уроках технологій.
  34. Методика навчання безпеки праці старших класів на уроках технологій
  35. Підвищення рівня безпеки праці під час проведення занять з технологій у навчальних закладах.
  36. Методика використання ІКТ на уроках трудового навчання.
  37. Методика використання здоров’язберігаючих технологій на уроках трудового навчання.
  38. Формування цифрової компетентності старшокласників у процесі проєктування виробів
  39. Формування самоосвітньої компетентності старшокласників на уроках технологій

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Авраменко Олег Борисович

Доктор педагогічних наук, професор

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Кравченко Леся Василівна

Кандидат педагогічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Ковальчук Юрій Васильович

Кандидат педагогічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Мельник Олександр Васильович

Кандидат технічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Нагайчук Олена Валеріївна

Кандидат педагогічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Баличева Наталія Василівна

Кандидат педагогічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Орлова Ольга Михайлівна

Кандидат технічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Люльченко В’ячеслав Григорович

Кандидат педагогічних наук, доцент

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.

Сусло Лариса Вікторівна

Старший викладач

Перелік тем випускних кваліфікаційних робіт

1.

2.

3.

4.

5.