План роботи факультету інженерно-педагогічної освіти на 2023/2024 навчальний рік

Організаційна робота
1. Організувати роботу кафедр факультету на виконання рішень нормативних документів МОН України, наказів і розпоряджень ректорату та здійснювати контроль за їх виконанням протягом навчального року
2. Взяти участь у зборах університету, присвячених посвяті першокурсників у здобуванні вищої освіти, організовано вручити їм студентські квитки, ознайомити з організацією навчально-виховної роботи на факультеті 01.10.2022
3. Обговорити і затвердити на засіданні вченої ради план роботи факультету, плани засідань Ради та науково-методичної комісії факультету, план виховної, наукової роботи факультету. 27.08.2022
4. Вести контроль за виконанням ухвал ректорату, вченої ради університету та факультету протягом навчального року
5. Перший день навчального року розпочати з тематичної лекції. До читання лекцій залучати професорів, доцентів кафедр, провідних вчених науково-дослідних закладів, діячів культури, освіти. 01.09.2022

01.10.2022

6. Затвердити академічне навантаження викладачів кафедр факультету до 27.08.2022
7. Призначити кураторів І курсу, уточнити склад кураторів на II – IV курсах до 06.09.2022 06.10.2022
8. Перевірити контингент студентів на початок навчального року, оформити журнали академічних груп та іншу навчальну документацію. до 10.09.2022
9. Подати в навчально-методичний відділ списки студентів академічних груп денної та заочної форм навчання. до 10.09.2022, 10.10.2022
10. Провести збори першокурсників та їх батьками, ознайомивши з організацією освітнього процесу та правилами внутрішнього розпорядку До 20.09.2022
11. Провести інструктажі з охорони праці та БЖД для викладачів та співробітників факультету до 01.09.2022
12. Організувати поселення студентів 11 – IV, УІ курсів у гуртожитки університету. до 01.09.2022
13. Організувати роботу по призначенню стипендії студентам на семестр: І та II семестри. червень 2022, січень 2023
14. Проводити навчально-методичні семінари із студентами денної та заочної форм навчання щодо змісту організації освітнього процесу в формі дистанційного навчання та особливості кредитно-трансферної накопичувальної системи оцінювання та накопичення балів протягом навчального року
15. Забезпечити моніторинг контролю за обліком та оцінюванням якості навчальних досягнень студентів відповідно Положення про організацію освітнього процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. протягом року
16. Здійснювати облік успішності студентів усіх курсів та форм навчання, вести контроль за заповненням журналів академ.груп протягом року
17. Здійснювати контроль за проходженням усіх видів практик студентів денної та заочної форм навчання систематично
18. Здійснювати контроль за переведенням студентів на індивідуальний графік навчання, керуючись відповідним діючим положенням на початку семестру
19. Проводити наради із студентами факультету з питань організації, проходження та підсумків навчальних та виробничих практик згідно графіку освітнього процесу проходження практик
20. Проводити регулярно збори студентів факультету за підсумками навчально-виховної роботи по закінченню кожного семестру кінец І, II семестру
21. Готувати зведені дані успішності студентів денної та заочної форм навчання по завершенню сесій січень, червень 2023
22. Спрямувати роботу кафедр на проведення вузівського туру олімпіад студентів з фахових предметів, підготовку команди факультету до П-го туру Всеукраїнської студентської олімпіади з спеціальностей «Трудове навчання (Технології)», «Методика професійної освіти» та Всеукраїнських конкурсів студентських наукових робіт зі спеціальностей, напрямів підготовки та фахових дисциплін кафедр. протягом року
23. Забезпечити організаційно-методичну роботу щодо виконання магістерських, кваліфікаційних, курсових робіт та своєчасного розгляду їх тематики на кафедрах факультету протягом року
24. Регулярно проводити наради старост академічних груп з питань організації навчально- виховного процесу на факультеті. щовівторка, заст. декана з навчальної та виховної роботи
25. Регулярно проводити години куратора. Періодично заслуховувати звіти кураторів на кафедрах та вчених радах факультету. протягом року куратори, заст. декана з виховної роботи, деканат
26. Скласти перелік екзаменів і заліків посеместрово для студентів всіх спеціальностей факультету, помістити їх на дошці оголошень, сайті факультету. вересень 2022
27. Скласти і затвердити графіки контролю за самостійною та індивідуальною роботою студентів. до 10.09.2022

зав. кафедрами

28. Проводити систематичний і прогностичний моніторинг потреби в кадрах з огляду на зміни, що відбуваються у системі вищої освіти згідно нового Закону України «Про вищу освіту» та відповідності кваліфікацій викладачів акредитаційним та ліцензійним вимогам. деканат, зав. кафедрами постійно
29. Сприяти проведенню Всеукраїнських і Міжнародних семінарів, тренінгів, конференцій, засідань круглих столів за участю студентської молоді з метою створення умов для інтелектуального самовдосконалення і творчого розвитку її особистості. постійно декан факультету, завідувачі кафедр
З0. Працювати над виконанням плану підготовки науково-педагогічних кадрів в аспірантурі та докторантурі деканат, зав. кафедрами постійно
31. Проводити на факультеті рейтинг навчально-методичної та наукової роботи професорсько-викладацького складу згідно наказу ректора плану
32. Провести за участю студентського самоврядування диспути, засідання круглих столів, виставки, змагання тощо, тренінги. Протягом року, заступник декана з виховної роботи, голова студентської ради
33. Проводити спільну роботу з відділами освіти територіальних громад регіону, закладами професійної (професійно-технічної) освіти регіону та ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації з метою працевлаштування випускників факультету та якісного набору абітурієнтів. деканат, зав. кафедрами постійно
34. Провести збори випускників факультету з питань підготовки їх до захисту кваліфікаційних, магістерських робіт та складання підсумкової атестації. Деканат. Листопад 2022, квітень 2023
35. Провести Всеукраїнську науково-практичну конференцію: «Актуальні проблеми та перспективи підготовки майбутніх фахівців інженерно-педагогічної освіти» жовтень 2022, деканат, заступник декана з наукової роботи
36. Проаналізувати розподіл студентів-випускників та здійснювати контроль за явкою їх на роботу деканат, відділ працевлаштування
37. Провести не менше трьох міні – днів відкритих дверей факультету. протягом року

зав. кафедрами, деканат

38. Продовжити роботу по якісному забезпеченню кабінетів, читальної зали новою навчально – методичною літературою, електронними посібниками з фахових дисциплін кафедр постійно
39. Переглянути та розширити географію баз практик на всіх спеціальностях за освітнім ступенем «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» деканат, заступник декана з практик до 01.09.2022
40. Переглянути та оновити наскрізні програми для проходження навчальних та виробничих практик студентами факультету за освітнім ступенем «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» відповідно державних стандартів та вимог освітніх програм. до 01.09.2022

протягом року зав. кафедрами, деканат, заст. Декана з практик.

41. Переглянути кількісний та якісний склад кафедр привести у відповідність до вимог ст.ЗО закону України «Про вищу освіту» та вимог щодо акредитації й ліцензування вищих навчальних закладів деканат, зав. кафедрами до 01.09. 2022 р..
42. Підсумкову атестацію випускників проводити строго дотримуючись вимог рекомендацій про порядок створення, організацію і роботу державної екзаменаційної комісії у ВНЗ України (Наказ МОН України від 29.12.93р. № 83-5/1259) Деканат

до 31.12.2022 р.

до 01.07.2023 р.

43. Систематично здійснювати роботу щодо покращення матеріально-технічної бази підрозділів факультету. деканат, зав. кафедрами постійно
44. Підготувати звіт про навчально-методичну роботу за 2022/2023 н.р. червень 2023
45. Підготувати на засідання вченої ради факультету матеріали про підсумки роботи факультету за 2022/2023 н.р. та завдання колективу на 2023/2024 н.р. червень 2022/3
Навчально - методична робота
1. В основу навчальної та навчально-методичної роботи на факультеті покласти Закон України «Про вищу освіту», нормативно-правові документи МОН України, ректорату університету щодо організації діяльності ВНЗ. деканат, зав. кафедрами постійно
2. Затвердити робочі навчальні плани, графіки освітнього процесу. до 1.09.2022
3. Працювати над вдосконаленням освітніх програм та робочих навчальних планів підготовки майбутніх фахівців відповідних спеціальностей факультету. Спрямувати роботу викладачів кафедр на навчально-методичне забезпечення підготовки майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання на базі освітнього інформаційного середовища в системі «Moodie» та інших платформах. постійно
4. Для проведення занять з фахових дисциплін запрошувати провідних вчених НАГІН та ВНЗ України протягом року
5. Переглянути і поновити навчально—методичне забезпечення викладання фахових дисциплін для студентів спеціальностей факультету. до 1.09.2022
6. Переглянути та оновити комплекси навчально-методичного забезпечення фахових дисциплін та дисциплін вільного вибору для студентів освітнього ступеня «молодший бакалавр», «бакалавр», освітнього ступеня «магістр» спеціальностей факультету. до 1.09.2022
7. Викладачам факультету постійно працювати над уточненням і удосконаленням моделі та кваліфікаційних вимог до підготовки сучасних фахівців професійної та технологічної освіти. постійно
8. Переглянути та оновити робочі програми навчальних дисциплін з урахуванням нових ліцензійних, акредитаційних вимог та організації освітнього процесу та специфіки факультету. до 1.09.2022
9. 3 метою вдосконалення освітнього процесу та його методичного забезпечення проводити спільні засідання кафедр факультету з загально-університетськими кафедрами, вчителями закладів загальної середньої освіти, педагогічним працівникам закладів професійно- технічної освіти та закладів фахової передвищої освіти регіону. постійно
10. Надавати допомогу вчителям загальноосвітніх навчальних закладів у реалізації змісту нових навчальних програм з трудового навчання (технологій), та методичну допомогу викладачам закладів професійно-технічної освіти . постійно
11. Надавати допомогу у роботі методичних та науково-практичних семінарів для вчителів та викладачів ЗПТО міста, району та регіону. за планом роботи
12. Продовжити спільну організаційно-методичну роботу з базовими закладами загальної середньої освіти та професійно-технічної освіти. протягом року
13. Підтримувати тісні зв’язки з випускниками факультету та надавати науково-методичну допомогу вчителям-стажистам. протягом року
14. Здійснити аналіз звітів голів ЕК та розробити заходи щодо ліквідації виявлених недоліків з метою ефективнішої підготовки фахівців. до 01.10.2022
15. Контролювати виконання графіку проведення відкритих занять викладачами факультету. постійно
16. Провести міжсесійний контроль (атестацію) здобувачів вищої освіти на I-IV курсах, обговорити результати в академічних групах, на кафедрах, вченій раді факультету та батьківських зборах. 2 рази на рік протягом І та II семестрів
17. Поповнити навчально-методичною літературою кабінети, лабораторії, навчальні майстерні та читальний зал факультету; оновити постійно діючі виставки наукових праць і творчих робіт викладачів та здобувачів вищої освіти. протягом року
18. Перевірити і затвердити розподіл академічного навантаження викладачів факультету червень 2022

серпень 2022

19. Провести організаційно-навчальні збори на І курсі. жовтень 2022
Інноваційна, науково-дослідна робота та міжнародне співробітництво
1. Забезпечити контроль за виконанням планів НДР викладачів і здобувачів вищої освіти, заслуховувати звіти завідувачів кафедр та викладачів на вченій раді факультету Згідно плану засідань ради факультету
2. Переглянути тематику наукових студентських гуртків і проблемних груп на кафедрах факультету, затвердити склад їх керівників вересень 2022 заступник декана з наукової роботи
3. Підготувати здобувачів вищої освіти до участі у Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт з «Теорії і методики професійної освіти» та ІІ-му турі Всеукраїнських студентських олімпіад з спеціальностей Середня освіта «Трудове навчання та технології» та «Професійна освіта». протягом року, зав.кафедри, викладачі
4. Поновити тематику курсових, кваліфікаційних та магістерських робіт студентів з урахуванням їх актуальності та забезпечити їх виконання у визначені терміни відповідно до діючих положень. вересень 2022
5. Забезпечувати залучення здобувачів вищої освіти, магістрантів, аспірантів та докторантів до науково-пошукової роботи. протягом року
6. Розширити спектр наукових досліджень у контакті з іншими вищими навчальними закладами, науковими установами НАПН України та закладами освіти. Постійно

заст. з наукової роботи

7. Стимулювати розробку підручників та навчально-методичних посібників викладачами факультету протягом року.
8. Регулярно заслуховувати на засіданнях кафедр та вченій раді факультету питання підвищення професійного рівня викладачів. протягом року.
9. Вивчити питання про проведення заходів міжнародного рівня. до 01.01.2022 року зав. кафедрами, заст. декана з міжнародної діяльності
10. Взяти участь у звітній науково-практичній конференції викладачів та здобувачів вищої освіти університету. травень 2023 р.
11. Сприяти участі викладачів факультету в роботі науково-дослідної лабораторії «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти», науково-методичного центру з вивчення народних ремесл та промислів у закладах загальної середньої освіти. протягом року
12. Забезпечити належні умови для організації навчальної діяльності здобувачів вищої освіти на основі широкого залучення до науково-пошукової роботи. протягом року заст. з наукової роботи, зав. кафедрами
13. Переглянути та оновити перспективний план видання підручників, навчально-методичних посібників, електронних підручників з фахових дисциплін кафедр. до 01.01.2023 р.

заст. з наукової роботи, зав. кафедрами, гаранти освітніх програм

14. Проводити активну роботу щодо збільшення кількості публікацій за результатами наукових досліджень викладачами факультету в журналах з імпакт-фактором та у видання, що входять до вітчизняних та міжнародних науково-метричних баз даних протягом року
15. Здійснювати контроль за наповненням Інституційного репозитарію науковими доробками професорсько-викладацького колективу факультету протягом року
16. Міжнародна співпраця із зарубіжними освітніми закладами, організаціями, товариствами. Участь у міжнародних наукових конференціях, семінарах, проектах, стажуванні.

протягом року

17. Участь у міжнародних грантах, наукових та освітніх проектах та програмах. протягом року.
18. Участь здобувачів вищої освіти у міжнародних програмах академічної мобільності. протягом року.
19. Участь у міжнародних фестивалях, конкурсах, виставках у галузі науки, освіти, технологій. протягом року.
Зміцнення і розвиток навчально-матеріальної бази
1. Постійно оновлювати матеріально-технічну базу кафедр факультету обладнанням та інструментами у відповідності до потреб протягом року, зав. кафедрами, деканат
2. Відслідковувати перспективні видання і надходження навчальної і навчально- методичної літератури, постійно доукомплектовувати книжковий фонд з фахових дисциплін. постійно, бібліотека, кафедри, деканат
3. Провести поточний ремонт кабінетів, лабораторій, навчальних майстерень, якісно підготувати їх до нового навчального року. до 30.08.2022

зав. кафедрами

4. Здійснювати контроль за матеріально-технічним забезпеченням лабораторних занять та ефективним використанням навчального обладнання. постійно, зав. кафедрами, лаборанти
5. Оновлювати матеріально-технічне та програмне забезпечення навчальних лабораторії та комп’ютерних класів. постійно, деканат, зав. кафедрами
6. Провести інвентаризацію наочного обладнання і підготувати матеріали на списання використаного та застарілого обладнання й інструментів. згідно плану
Організація самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти і контроль за якістю підготовки
1. На засіданнях вченої ради факультету, засіданнях кафедр:

а)      здійснювати обговорення науково-методичних аспектів організації та керування самостійною і індивідуальною роботою студентів;

б)      аналізувати якість самостійної та індивідуальної роботи за результатами екзаменаційних сесій.

в)      здійснювати моніторинг якості знань студентів факультету у формі деканських та ректорських контрольних робіт.

згідно плану заст. декана з навчальної роботи
2. Активізувати роботу щодо поліпшення навчально-методичного забезпечення фахових дисциплін кафедр відповідно акредитаційним та ліцензійним вимогам, постійно проводити роботу з першокурсниками метою якої має стати оптимізація процесу їх адаптації до умов навчання у ВНЗ. постійно, зав. кафедрами, деканат
3. На засіданнях кафедр і вчених рад факультету постійно аналізувати підготовку, хід та результати заліково-екзаменаційних сесій, показники якості, успішності та визначати заходи щодо усунення виявлених недоліків. наприкінці семестру, заст.декана з навчальної роботи, зав. кафедрами
4. Постійно підтримувати зв’язки з батьками студентів. Інформувати їх про результати студентів у навчання, поведінку в побуті, відвідування занять. протягом року заст. декана з виховної роботи, куратори груп
5. Здійснювати систематичний контроль за організацією та проведенням аудиторної, самостійної та індивідуальної роботи студентів. протягом року, заст. з навчальної роботи, зав. кафедрами
6. Створювати сприятливі умови для організації ефективної самостійної та індивідуальної роботи студентів факультету в науковій бібліотеці, читальних залах, комп’ютерних класах факультету та університету. постійно, деканат, зав. кафедрами
7. Проводити обмін досвідом роботи викладачів факультету щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів 1 раз в семестр, деканат, зав. кафедрами, викладачі
8. Забезпечувати організацію самостійної та індивідуальної роботи студентів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. постійно зав. кафедрами, викладачі
9. Заслуховувати звіти кураторів на засіданнях на засіданнях кафедр та вченій раді факультету. згідно плану засідань, зав. кафедрами, деканат куратори
10. Залучати викладачів факультету до роботи науково-методичної комісії факультету з метою покращення організації освітнього процесу. постійно, деканат, зав. кафедрами, викладачі
11. Забезпечити організацію самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти з використанням інформаційних пакетів дисциплін кафедр у лабораторіях інформаційних технологій використовуючи систему «Moodie» та інші системи. протягом року, деканат, зав. кафедрами
12. Проводити круглі столи, семінари із запрошенням здобувачів вищої освіти факультету з метою оптимізації навчально-виховного процесу. 1 раз в семестр, деканат, зав. кафедрами, викладачі, здобувачі вищої освіти
13. 3 метою ефективної підготовки випускників факультету до роботи у закладах середньої освіти та професійно-технічних навчальних закладах посилити вимогливість до проходження студентами навчальних та виробничих практик. Результати систематично обговорювати на засіданнях кафедр, вченій раді факультету та підсумкових конференціях. За графіком роботи, деканат, зав. кафедрами
14. Проводити ректорські, деканські контрольні роботи з фахових дисциплін для моніторингу якості знань студентів та постійно їх результати аналізувати на засіданнях кафедр і вчених радах факультету 1 раз в семестр, деканат, зав. кафедрами, навчальний відділ
15. Проводити атестацію студентів 1-ІV курсів та здійснювати аналіз поточної успішності з метою перевірки якості знань. 1 раз в семестр, деканат, зав. кафедрами, викладачі
Організація навчальних та виробничих практик студентів
1. Удосконалювати форми організації та проведення навчальних та виробничих практик, заслуховувати на кафедрах та вчених радах факультету їх підсумки. протягом року

заст. декана з практик

2. Відповідно вимог та положення університету «Положення про організацію практик в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (денна та заочна форма навчання)» переглянути та оновити наскрізні програми проходження педагогічних (виробничих) та технологічних практик для 11, ПІ, IV курсів усіх спеціальностей факультету. до 01.09.2022
3. Проводити настановні конференції з навчальних та виробничих практик для здобувачів вищої освіти: II,III,IV курсів та ОС «молодший бакалавр», «бакалавр» та «магістр». протягом року заст. декана з практик
4. Контролювати хід навчальних та виробничих практик, їх захист і проводити підсумкові конференції. протягом року

заст. декана з практик

5. Удосконалювати методику та форми організації навчальних та виробничих практик на основі вивчення досвіду інших навчальних закладів. протягом року заст. декана з практик, зав. кафедрами
6. Внести зміни у програми навчальних та виробничих практик для студентів II,III,IV курсів та ОС «магістр» відповідно сучасних вимог до підготовки майбутніх фахівців з професійної освіти та вчителів трудового навчання (технологій) змісту нової програми з трудового навчання. протягом року

заст. з декана з практик; зав. кафедри

Зв'язок з закладами середньої освіти та професійно-технічними навчальними закладами та закладами соціальної сфери
1. Взяти участь у січневих та серпневих нарадах працівників професійно-технічної освіти та вчителів трудового навчання міста, району, регіону. вересень 2022, січень 2023

зав. кафедрами, викладачі

2. Організовувати зустрічі з вчителями-методистами трудового навчання та методистам закладів професійно-технічної освіти міста, району та регіону, працівниками позашкільних навчальних закладів, залучати їх, як стейкхолдерів до проведення педагогічних практик, розробки та удосконалення освітніх програм, підсумкових конференцій, церемоній першого та останнього дзвінків, посвяти першокурсників у здобувані вищої освіти. Постійно зав. кафедрами, викладачі заст. з виховної роботи студентський декан
3. На базі лабораторій та навчальних майстерень факультету проводити заняття з учнями та вчителями закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти міста, району та регіону. протягом року зав. кафедрами, викладачі
4. Переглянути й розширити географію базових закладів загальної середньої та професійно- технічної освіти. Проводити спільні засідання науково-методичної комісії та кафедр факультету за участі вчителів трудового навчання і закладів професійно-технічної освіти. Брати участь у розширених засіданнях педрад базових шкіл, закладів професійно- технічної освіти міста, району та регіону. протягом року зав. кафедрами, викладачі
5. Спільно з вчителями, викладачами експериментальних закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти продовжити роботу над програмами наукових досліджень. протягом року зав. кафедрами члени науково-дослідної лабораторії
6. Провести екскурсії для студентів факультету у кращі заклади загальної середньої освіти та професійно-технічної освіти регіону. протягом року, деканат зав. кафедрами, викладачі
7. Надавати науково-методичну та посильну матеріально-технічну допомогу вчителям трудового навчання та професійної освіти регіону. протягом року, деканат зав. кафедрами, викладачі
8. Залучати вчителів професійної освіти та трудового навчання (технологій) міста, району та регіону, спеціалістів соціальних служб до участі у науково-методичних семінарах та конференціях. протягом року, деканат зав. кафедрами, викладачі
9. Залучати студентів ОС «бакалавр» II,III,IV курсів та ОС «магістр» до проведення під час навчальних та виробничих практик профорієнтаційної роботи серед учнів закладів загальної середньої освіти та професійно-технічної освіти міста, району та регіону. протягом року, деканат зав. кафедрами, здобувані вищої освіти
Участь колективу в громадсько-корисній роботі
1. Брати активну участь у проведенні робіт по благоустрою факультету, території університету, санітарних днях міста та університету. протягом року, деканат заст.,декана з виховної роботи, здобувані вищої освіти
2. Залучати здобувані в вищої освіти до впорядкування аудиторій, озеленення території міста, університету та факультету. протягом року, деканат, куратори,здобувані вищої освіти
Підготовка до нового навчального року
1. На кафедрах провести попередній розподіл академічного навантаження між викладачами на 2022/2023 навчальний рік. червень 2022

зав. кафедрами, гаранти освітніх програм

2. Провести поточний ремонт аудиторного фонду факультету червень 2022

деканат, зав кафедрами, відповідальні за аудиторії

3. Організовано провести поселення студентів факультету в гуртожитки університету Серпень, жовтень 2022 заст. декана з виховної роботи,студентський декан
4. Проводити роботу по забезпеченню набору студентів спеціальностей факультету (денна та заочна форми навчання) Постійно

деканат, зав. кафедрами, викладачі