Відображаються усі з 7 результатів

Показати 9 24 36

Виробнича (педагогічна) (у закладах вищої освіти)

Набуття здобувачами освіти знань про організацію навчальновиховного процесу ЗВО, досвіду викладання педагогічних дисциплін, проведення виховної роботи зі студентами та формування навичок організації і проведення науково-дослідної роботи.

Виробнича (педагогічна) (у закладах фахової передвищої освіти)

Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.

Інтелектуальні інформаційні системи

Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.

Методика викладання спецдисциплін

Формування і розвиток компетентностей в галузі дидактики професійного навчання на основі сучасних освітніх технологій, а також засвоєння методики викладання спеціальних дисциплін спеціалізації «комп’ютерні технології» та підготовка здобувачів до освітньої діяльності в її межах.

Менеджмент у професійній освіті

Надання майбутнім фахівцям усіх фахових спрямувань ґрунтовні знання та необхідні практичні навики з основних розділів менеджменту професійної діяльності і, зокрема, з управління професійною діяльністю керівника організації.

Технології дистанційного навчання у професійній освіті

Формування фахових компетентностей студентів, а саме: здатність на високому науково-методичному рівні здійснювати педагогічну діяльність у професійній освіті із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Управління ІТ-проєктами

Навчання студентів принципам теорії управління проектами з розробки програмного забезпечення і набуття лабораторних навичок планування, контролю та оптимізації процесів розробки програмного забезпечення.