Розробник (розробники)

Мета

Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів трудового навчання та технологій, керівників гуртків

Напрям

Інноваційні методи навчання в закладах загальної середньої та позашкільної освіти

Зміст

Форми для заповнення заявок на учнівські стартап проекти.

Етапи роботи над учнівським стартап проектом.

Зміст презентації учнівського стартап проекту.

Захист учнівського стартап проекту.

Обсяг (тривалість)

30 год, 1 кредит

Форма (форми підвищення кваліфікації)

Очно-заочна/дистанційна

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться

Загальні:

  • здатність визначення шляхів вдосконалення змісту і структури технологічної освіти, профільного навчання, реалізувати психолого-педагогічні основи у викладанні трудового навчання та технологій;
  • володіння знаннями програмно-методичних матеріалів й документів щодо змісту та організації профільного навчання, методиками викладання навчальних розділів, тем, які передбачаються навчальними програмами.

Фахові:

  • здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі;
  • здатність застосовувати в професійній діяльності сучасні мови програмування, бази даних, системи автоматизації проектування, мережеві технології, електронні бібліотеки і пакети програм, сучасні професійні стандарти;
  • здатність самостійно здобувати знання за допомогою ІТ і використовувати в практичній діяльності, розширювати і поглиблювати своє наукове світосприйняття.

Розподіл годин за видами діяльності (консультація; аудиторна, практична, самостійна і контрольна робота тощо)

Аудиторна робота – 16 год.,

Самостійна робота, фахове тестування – 14 год.

Особа (особи), які виконують програму (рівень вищої освіти, категорія, науковий ступінь, педагогічне/вчене звання, місце та/або досвід роботи тощо)

Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;

перший (бакалаврський) рівень вищої освіти;

другий (магістерський) рівень вищої освіти.

Кваліфікаційні категорії: «спеціаліст», «спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії», «спеціаліст І кваліфікаційної категорії», «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»; педагогічне звання: вчитель, старший вчитель, вчитель-методист.

Місце роботи: заклади загальної середньої освіти, заклади професійно-технічної освіти, заклади фахової передвищої освіти.

Досвід роботи (не обов’язково)

Місце виконання програми (за місцезнаходженням суб’єкта підвищення кваліфікації та/або за місцезнаходженням замовника тощо)

Очікувані результати навчання

  • здатність аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем;
  • здатність демонструвати знання та розуміння з предметної області у професії вчителя технологій, інформатики, креслення у старшій школі;
  • уміння і навички роботи з науково-методичною літературою та періодичними виданнями з метою включення до занять інформації про новітні досягнення в галузі виробництва, сучасних інформаційних технологій, методів і засобів навчання;
  • володіє знаннями про основні види інформаційних систем та інструментальні засоби їх розробки.

Вартість

Відповідно до кошторису

Графік освітнього процесу

15.05.2023р.- 19.05.2023 р.

Аудиторна робота: 15.05.2023р., 19.05.2023р.

Самостійна робота -16.05.2023 р. – 18.05.2023 р.

Фахове тестування – 19.05.2023 р.

Мінімальна та максимальна кількість осіб в групі

Мінімальна кількість – 5 осіб

Максимальна кількість – 30 осіб

Академічні, професійні можливості за результатами опанування програми

Виконання додаткових посадових обов’язків в закладах позашкільної освіти.

Вивчення ініціативності, підприємливості, екологічної грамотності та здорового способу життя під час навчання в гуртках; навички ефективного відбору форм, методів, прийомів та засобів навчання; формувати та оцінювати практичні уміння в умовах диференційованого навчання; навички організації та здійснення практичної роботи з дітьми різних вікових категорій

Можливість надання подальшої підтримки чи супроводу

Створення умов для залучення слухачів курсів у подальшому в тренінгах, семінарах-практикумах, майстер-класах та ін.

Додаткові послуги (організація трансферу, забезпечення проживання і харчування, перелік можливих послуг для осіб з інвалідністю)

Проживання в гуртожитку – 75 грн./ доба

Навчальні корпуси обладнані пандусами, функціонують спеціалізовані  санітарно-гігієнічні кімнати у відповідності до вимог доступності та Універсально дизайну.

Корпуси обладнані табличками шрифту Брайля із назвою кожного факультету та кафедр.

В аудиторіях передбачено робочі столи для осіб, які пересуваються на візку та рельєфні фізичні карти півкуль.

В університеті люди з інвалідністю мають комфортний доступ  до бібліотеки, навчальних лабораторій, гуртожитків, їдальні

Документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації

Сертифікат встановленого зразка