Новини

Технології дистанційного навчання: особливості, переваги, поради до використання

Сьогодні складно уявити наше повсякденне життя без інноваційних технологій. Не оминула ця тенденція й освітянську галузь. Так, в освітньому процесі підготовки здобувачів освітньої програми «Професійна освіта (Харчові технології)» викладачі успішно застосовують технології дистанційного навчання, що обумовлено використанням інноваційних форм, методів навчання, новітніх педагогічних технологій як важливого інструменту формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Але здобувачам вищої освіти буває складно зорієнтуватись у величезному переліку таких технологій, зокрема, виникають запитання щодо алгоритму виконання практичних завдань з фахових дисциплін таких як «Технологія приготування страв громадського харчування» та «Виробниче навчання».

Ці та інші питання були розглянуті під час тематичної виховної години «Методика виконання практичних завдань з фахових дисциплін в умовах дистанційного навчання», що була проведена для студентів 18а, 28, 38 та 48 груп освітньої програми «Професійна освіта (Харчові технології)».

Цікавими були виступи викладачів Юлії ГВОЗДЕЦЬКОЇ, Тамари КРАВЧЕНКО, Наталії ДУБОВОЇ про переваги та недоліки дистанційного навчання: технічні проблеми, мотивація студентів, забезпечення справедливого та ефективного оцінювання знань у дистанційному режимі. Куратор 48 групи Ірина ФІЛІМОНОВА розповіла про особливості використання інтернет-сервісів під час виконання практичних робіт з розробки інструкційних карток приготування страв.

Своїм досвідом підвищення ефективності технологій дистанційного навчання поділилися студентка 48 групи Ольга МЕЛЕХІНА та студент 28 групи Андрій БОРОВИЙ. Здобувачі розкрили особливості технології гейміфікації в освітньому процесі, зокрема, використання ігрових елементів для підвищення зацікавленості студентів, а також комбінування традиційного та дистанційного навчання для досягнення кращих результатів навчання.