Новини

Семінар «Стоп-булінг»

З метою протидії булінгу у студентському середовищі для здобувачів освіти ОПП: «Середня освіта. Трудове навчання та технології», «Професійна освіта. Комп’ютерні технології», «Професійна освіта. Харчові технології» факультету інженерно-педагогічної освіти 12 жовтня 2022 року був проведений семінар на тему «Стоп – булінг».

На зустрічі виступили гаранти освітніх програм, куратори груп. Виступаючі зазначили, що булінг у студентському середовищі – це серйозна проблема, яка може мати далекосяжні наслідки для психічного здоров’я та академічного успіху постраждалих. Боротьба з булінгом вимагає комплексного підходу, який включає попередження, ідентифікацію та втручання. Ефективне вирішення цієї проблеми можливе лише за умови спільних зусиль студентів, викладачів, адміністрації університету та навіть суспільства в цілому.

Виступ заступника декана з виховної роботи Тетяни Бербец допоміг здобувачам освіти зрозуміти, що таке булінг, які його форми і наслідки, а також способи запобігання та реагування на нього. Також зазначив, про важливість навчатись студентам навичкам емпатії та поваги до інших, що допоможе створити більш дружнє середовище в навчальному закладі.

Голова студради факультету Мелехіна Ольга в своєму звернені  зазначила, що в університеті створений доступ до психологічної допомоги та консультування для тих, хто страждає від наслідків булінгу. На факультеті створено безпечне середовище, в якому здобувачі освіти можуть повідомляти про випадки булінгу, знаючи, що їх заяви будуть взяті до уваги, а проблема – розглянута. Важливо також працювати з агресорами, допомагаючи їм усвідомити наслідки своєї поведінки та змінити її.

Отже, ключем до боротьби з булінгом є створення культури поваги та взаєморозуміння в університетському середовищі. Це включає заохочення здобувачів освіти і персоналу до взаємодопомоги, розвиток лідерських якостей та активне просування принципів рівності та інклюзивності. Культура, в якій кожен відчуває себе цінним і важливим, значно знижує ризик виникнення булінгу.