Показано 10–16 із 16

Показати 9 24 36

Патентознавство

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Стандартизація та сертифікація

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Інноваційні технології у галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями та вміннями з основ сучасних інновацій у галузі цифрових технологій та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Професійна мобільність

Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти до оволодіння знаннями у необхідному обсязі для розуміння найважливіших положень сучасних теорій формування професійної мобільності, а також формування компетентностей, що сприяють підвищенню рівня готовності до професійної мобільності.

Методологія наукового дослідження

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями з методологічних основ наукового дослідження та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Філософія та соціологія освіти

Формування у магістрів знання: характеристик соціальної реальності, суспільства як системи соціальної взаємодії. Програма складається з логічно виправданої послідовності навчальних процедур, здійснення яких створить умови для оволодіння студентами системно соціологічних знань і сприятиме формуванню у них наукового світогляду, гуманістичного потенціалу особистості, високої духовності, загальної культури, творчого мислення, вміння проникати у сутність явищ і процесів соціального середовища, навиків свідомого використання отриманих знань у пізнавальній, практичній, виробничій та організаційно-виховній діяльності.

Ділова іноземна мова

Вдосконалення і подальший розвиток знань, навичок та вмінь здобувачів освіти у різних видах мовленнєвої діяльності, оволодіння нормами ділового спілкування, розширення знань про особливості офіційно-ділового стилю, класифікацію та структуру документів різного рівня, вимоги щодо оформлення та укладання ділових паперів, засвоєння етикету ділової кореспонденції.