наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
- Коробань О. Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті в умовах трансформації освітнього середовища. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023. №4. С. 60–69. URL: https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292340
- Ткачук С., Мельник О., Коробань О. Педагогічні умови підготовки студентів закладів професійної освіти в галузі Web-розробок. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2023. № 1(29). С. 67–73. URL: https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305096
- Мельник О., Коробань О. Роль інноваційних технологій у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх педагогів комп’ютерних технологій у професійній освіті в умовах інтернаціоналізації.Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2024. № 2. С.104–111. URL: https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306337
наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора):
- Коробань О.В. Програмування на мові С. Навчальний посібник для студентів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 015.39 «Професійна освіта. Цифрові технології» / Укл.: О.В. Коробань. Умань: Візаві, 2023. 130 с.
- Коробань О.В. Практикум з інформатики: Навчальний посібник / Укл. О.В. Коробань – Умань: Візаві, 2021 – 220 с.
наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:
- Методичні рекомендації до виробничої (педагогічної) практики для здобувачів вищої освіти денної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності Професійна освіта (Комп’ютерні технології) / Укладач: О.В. Коробань, старший викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями. – Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2022. – 27 с.
- Методичні рекомендації до навчальної (педагогічної) практики для здобувачів вищої освіти денної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності Професійна освіта (Комп’ютерні технології) / Укладач: О.В. Коробань, старший викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями. – Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2022. – 25 с.
наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:
- Коробань О.В. Використання інструментального середовища Electronics Workbench при вивченні дисципліни «Комп’ютерні моделі» / ІІІ Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ І НАУЦІ», 26-27 березня 2021 року, м. Умань.
- Коробань О.В. ЗАСТОСУВАННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021. – Вип. 3. – с.15-18.
- Коробань О.В. ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021. – Вип. 3. – с.66-69.
- Коробань О.В. ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ЗПТО // Вісник наукових ідей молоді: Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених, аспірантів та студентів., м. Вінниця, 24-25 березня 2021 р.: [тези, статті] / ред.кол.: Драбовський А.Г. [та ін..]. – Вінниця: Вінницький кооперативний інститут, 2020. – с. 46-48.
- ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ присвячується 110 річниці з дня заснування Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського 28 жовтня 2022 року
- Коробань О.В. Порівняльна характеристика дистанційного та гібридного навчання в умовах цифровізації освіти. Трудове навчання та технології: сучасні реалії та перспективи розвитку: ХІІІ міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського» (23 лютого 2024 року). Київ, 2024.
- Коробань О.В. Сучасні тенденції розвитку професійної освіти в країнах Європейського союзу. Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи: зб. матеріалів ІV міжнар. наук.-практ. конф. (9 травня 2024 року). Глухів, 2024. С
- Коробань О.В. Проблеми та перспективи дистанційного навчання майбутніх педагогів цифрових технологій закладів професійної освіти комп’ютерного профілю. Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи: зб. матеріалів Х (Умань, 21 лист. 2023 р.). Умань: Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, 2023. С.84–89.
- Коробань О.В. Сучасні методики формування фахових компетентностей і результатів навчання за освітньою програмою «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)». Інтернаціоналізація технологічної та професійної освіти: досвід та перспективи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті професора Володимира Юрженка (15-16 квітня 2024 року). Переяслав, 2024. С. 71–73.
- Коробань О.В. Використання штучного інтелекту для навчання програмуванню. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: зб. матеріалів VIІI Всеукр. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 25–26 квітня 2024 р.). Тернопіль, 2024. С. 105–107.
керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу:
- Участь в Міжнародній олімпіаді з програмування: International Collegiate Programming Contest (ICPC), All-Ukrainian Collegiate Programming Contest 2023. Учасники: Шестак Сергій, Крепчук Віталій, Драченко Олег.
- Команда факультету інженерно-педагогічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у складі здобувачів вищої освіти Крепчука Віталія, Драченка Олега, Сергія Шестака та тренера Оксани Коробань отримала третє місце в І етапі олімпіади ІСРС (International Collegiate Programming Contest) -Ukraine-2023.
- Участь в Міжнародній олімпіаді з програмування: International Collegiate Programming Contest (ICPC), All-Ukrainian Collegiate Programming Contest 2022. Учасники: Лопатко Іван, Базима Василь, Шестак Сергій.
- Команда факультету інженерно-педагогічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у складі здобувачів вищої освіти Василя Базими, Івана Лопатко, Сергія Шестака та тренера Оксани Коробань отримала перше місце в І етапі та виборола право приймати участь у другому етапі олімпіади ІСРС (International Collegiate Programming Contest) -Ukraine-2022.
досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності).
- КПКП «Кредит» – інженер інформаційних технологій м.Вінниця 1993-1997 рр.
- LPP Україна – інженер інформаційних технологій м.Умань 2006-2007 рр.