Освітній ступінь «Бакалавр»
Малишевський Олег Володимирович
доктор пед. наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями
«Методика професійно навчання: основні технології навчання»
- Вплив комп’ютерних ігор на психічний стан підлітків
- Методика впровадження електронних підручників у процес навчання інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Дидактичні умови формування інформаційної компетентності у студентів комп’ютерного профілю
- Дистанційне навчання як метод організації освітньої діяльності на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Інформаційні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Комп’ютерне навчання як засіб розвитку пізнавальних процесів підлітків
- Комп’ютерні ігри як засіб розвивального навчання
- Методика вивчення баз даних у закладах професійної (професійно-технічної) освіти засобами системи задач
- Методика вивчення електронних таблиць у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Методика вивчення електронних таблиць у процесі фахової підготовки учнів ЗППТО
- Методика вивчення елементів теорії графів на заняттях з інформатики
- Методика вивчення історії інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Методика вивчення курсу «Методи та засоби комп’ютерних інформаційних технологій»
- Методика вивчення основ структурного програмування на прикладі мови програмування Асемблер
- Методика використання анімаційних засобів при вивченні інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Методика використання диференційованого навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Методика використання засобів графічної підтримки
процесу навчання інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти - Методика використання засобів проектно-технологічної діяльності у процесі навчання учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти інформаційним технологіям
- Методика використання мультимедійних технологій при вивченні текстових редакторів
- Методика використання тестових завдань при вивченні інформатики
- Методика запровадження методів інтерактивного навчання на уроках інформатики
- Методика організації інформаційного освітнього середовища на заняттях з інформатики
- Методика організації самостійної діяльності учнів на заняттях інформатики
- Методика реалізації особистісно зорієнтованого навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Методика реалізації технології проблемного навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Методика формування в учнів закладів професійної (професійної-технічної) освіти інформатичної компетентності
- Методика формування інтелектуальних і комунікативних умінь учнів засобами інформатики
- Методика формування інформаційної культури учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на заняттях з інформатики
- Методика формування інформаційної культури учнів засобами інтегрованих завдань з інформатики
- Методика формування основ інформаційної культури студентів засобами пошукових систем
- Особливості вивчення електронних таблиць у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Особливості вивчення текстових редакторів у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Офісні програми як засіб підвищення рівня інформаційної культури студентів комп’ютерних спеціальностей
- Психолого-педагогічні аспекти навчання інформатиці у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Реалізація принципу активності методом проектів при вивченні електронних таблиць
- Розвиток логічного мислення учнів на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Роль тьюторства в інформатичній підготовці учнів у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Сучасні комп’ютерні технології як засіб розвитку технічного мислення учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Формування логічного мислення в учнів закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Шляхи автоматизації інформаційного навчального середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- Шляхи використання методу проектів на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Шляхи використання систем управління контентом у процесі організації освітньої діяльності закладів професійної освіти
- Шляхи впровадження аудіовізуальних засобів та комп’ютерних технологій в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти
- Шляхи впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів професійної освіти
- Шляхи запровадження нетрадиційних підходів щодо проведення уроків інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
- Шляхи підвищення ефективності організації освітньої діяльності з інформатики
- Шляхи реалізації методу демонстраційних прикладів у процесі вивчення інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
Дубова Наталія Вячеславівна
канд. пед. наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями
«Технологічне обладнання харчової галузі»
- Технологічне обладнання для виготовлення хлібобулочних виробів.
- Технологічне обладнання для виготовлення кондитерської продукції.
- Використання машин для формування виробів з тіста в харчовій галузі.
- Використання холодильного устаткування в харчовій галузі.
- Використання універсальних машин в харчовій галузі.
- Використання жарильно-пекарського устаткування в харчовій галузі.
- Використання варильного обладнання в харчовій галузі.
- Технологічне обладнання для приготування кулінарної продукції з сільськогосподарської птиці.
- Теплове обладнання підприємств з переробки плодів і овочів.
- Технологічне обладнання для виробництва шоколаду.
- Технологічне обладнання для виготовлення плодово-ягідних напоїв.
- Технологічне обладнання для виробництва кулінарної продукції з риби.
- Технологічне обладнання для виготовлення варено-копчених ковбас.
- Технологічне обладнання для переробки молока.
- Використання технологічного обладнання для приготування солодких страв.
Кравченко Тамара Василівна
канд. пед. наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями
«Методика професійного навчання: основні технології навчання»
- Вдосконалення змісту і форм організації трудової діяльності учнів закладів професійної освіти на уроках виробничого навчання
- Використання сучасних засобів навчання при проведенні занять в закладах професійної освіти
- Дидактичне забезпечення навчального процесу при вивченні розділу «Страви і гарніри з круп, овочів і грибів»
- Дидактичні особливості вивчення технології виробництва кондитерських виробів
- Естетичне виховання учнів закладів професійної освіти на уроках теоретичного і практичного навчання
- Методика вивчення технології виробництва салатів
- Методика вивчення технології обробки сировини при проведенні занять з виробничого навчання
- Методика вивчення технології приготування страв із м’яса в закладах професійної освіти кулінарного профілю
- Методика вивчення технологічних процесів виробництва продукції ресторанного господарства в закладах професійної освіти
- Методика навчання учнів закладів професійної освіти технології приготування страв із яєць
- Методика навчання учнів закладів професійної освіти обробці риби та приготування страв із неї
- Методика навчання учнів закладів професійної освіти технології приготування виробів з тіста
- Методика навчання учнів закладів професійної освіти технології приготування страв
- Методика оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках виробничого навчання
- Методика проведення практичних занять з технології приготування страв з використанням методу проектів
- Методика та особливості вивчення товарознавства харчових продуктів
- Методика формування трудових вмінь і навичок при вивченні організації та обслуговування клієнтів
- Методичне планування навчального процесу
- Особливості вивчення теми «Проектування святкового столу»
- Розвиток творчих здібностей учнів під час проведення уроків з кулінарії
- Техніко-технологічні та методичні особливості навчання учнів організації, сервіровці святкових столів різного призначення
- Формування естетичних смаків учнів закладів професійної освіти в процесі вивчення технології приготування різних страв
Захаревич Микола Анатолійович
канд. пед. наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями
«Комп'ютерні технології в освітньому процесі»
- Напрями і можливості використання інформаційних технологій в освіті.
- Інтерактивні інформаційні технології в освіті.
- Інформатизація освіти у сучасному суспільстві.
- Використання сучасного програмного забезпечення для створення дидактичних матеріалів для учнів.
- Використання інтерактивних технологій на заняттях з дисциплін комп’ютерного циклу в закладах професійної підготовки.
- Використання програм керування комп’ютерним кабінетом у навчальному процесі.
- Електронний підручник, способи створення та застосування.
- Базові платформи систем дистанційного навчання, порівняльний аспект.
- Умови безпечного та ефективного використання засобів інформаційних технологій у навчальному процесі.
- Комплексне методичне забезпечення організації самостійної роботи учнів ПТНЗ у процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу.
- Навчання основ комп’ютерного моделювання в шкільному курсі інформатики (ШКІ).
- Створення контрольно-діагностичних завдань для здійснення мережевого моніторингу знань учнів засобами сучасного програмного забезпечення.
- Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі учнів.
- Створення контрольно-діагностичних завдань для збору і обробки результатів тестування учнів засобами сучасного програмного забезпечення.
- Створення інформаційних сайтів засобами сучасного програмного забезпечення.
- Методичні аспекти діяльності сайтів у закладах професійної освіти.
- Формування критичного мислення учнів в процесі використання Web-ресурсів мережі Інтернет.
- Формування пошукових вмінь учнів під час роботи у Web-просторі мережі Інтернет.
- Використання Web-журналу для організації навчально-пізнавальної діяльності учня при вивченні інформатики.
- Створення електронних освітніх ресурсів навчального призначення засобами об’єктно-орієнтованого програмування.
- Дослідження технологій створення 3D об’єктів для віртуальних лабораторних робіт з інформатики.
- Підготовка відеоматеріалів навчального призначення.
- Створення віртуального 3D туру навчального корпусу та його інтеграція на сайті.
- Проєктування сайту комп’ютерної тематики
- Розробка програм-тренажерів з інформатики.
- Розробка ігрової програми для закріплення навичок програмування.
- Розробка ППЗ для вивчення будови комп’ютера.
- Розробка серверних Web-додатків мовою JavaScript.
- Розробка відеоматеріалів з теми «Обчислювальна техніка».
- Тенденції розвитку портативних комп’ютерів.
- Тенденції розвитку програмного забезпечення в світі.