Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Предметна спеціальність/спеціалізація: 015.10 Професійна освіта (Комп’ютерні технології)
Факультет/Інститут: Факультет інженерно-педагогічної освіти

Освітня програма впроваджена в дію з 2016 року.

Мета освітньої програми: Підготовка конкурентноспроможних фахівців з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, здатних здійснювати як освітню діяльність з комп’ютерних технологій для професійної підготовки кваліфікованих робітників та фахових молодших бакалаврів, так і виробничу діяльність з використання комп’ютерних технологій із урахуванням потреб суспільства та потенційних роботодавців.

Придатність до працевлаштування: Сферою працевлаштування для бакалаврів спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» можуть бути навчальні заклади системи професійної освіти, освітні методичні установи різного підпорядкування, державні та приватні підприємства та організації.

Випускники можуть обіймати посади відповідно до Національного класифікатора України (Класифікатор професій ДК 003:2010 зі змінами, внесеними 29.12.2022 р.):

  • 3114 Технік із конфігурованої комп’ютерної системи.
  • 3114 Технік обчислювального (інформаційно-обчислювального) центру.
  • 3121 Технік із системного адміністрування.
  • 3121 Технік-програміст.
  • 3121 Фахівець з інформаційних технологій.
  • 3121 Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення.
  • 3121 Фахівець з розроблення комп’ютерних програм.
  • 3340 Педагог професійного навчання
  • 3340 Вихователь закладу професійної (професійно-технічної) освіти
  • 3439 Фахівець із організації інформаційної безпеки.

Подальше навчання: можливість навчатися за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти за цією галуззю знань (що узгоджується з отриманим дипломом бакалавра), суміжною чи перехресною.

Керівник  проєктної  групи (гарант освітньої програми):
Мельник Олексій Сергійович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

E-mail: oleksiy.melnyk@udpu.edu.ua

Освітня програма 2024 року

Нормативні документи, Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти, обсяги державного замовлення, програми вступних випробувань, ліцензія на провадження освітньої діяльності та сертифікати про акредитацію освітніх програм, рейтингові списки вступників та інші нормативні документи.

Освітні програми
Рецензії
Навчальні плани
Обов’язкові компоненти
ОК 1

Українська мова за професійним спрямуванням

ОК 2

Вища математика

екзамен

ОК 3

Історія культури України та світу

екзамен

ОК 4

Інформатика та інформаційнокомунікаційні технології

залік

ОК 5

Вступ до спеціальності ``Професійна освіта``

залік

ОК 6

Історія науки і техніки

залік

ОК 7

Архітектура комп'ютера

залік

ОК 8

Іноземна мова

екзамен

ОК 9

Загальна фізика

екзамен

ОК 10

Основи проектування та комп'ютерна графіка

екзамен

ОК 11

Охорона праці та безпека життєдіяльності

залік

ОК 12

Основи алгоритмізації і програмування

залік

ОК 13

Електротехніка

залік

ОК 14

Ергономіка

залік

ОК 15

Дискретна математика

екзамен

ОК 16

Операційні системи

екзамен

ОК 17

Основи інклюзивної освіти

екзамен

ОК 18

Правознавство

залік

ОК 19

Організація та методика виховної роботи

залік

ОК 20

Загальна та вікова психологія

екзамен

ОК 21

Дидактичні основи професійної освіти

екзамен

ОК 22

Мови програмування

екзамен

ОК 23

Програмне забезпечення

екзамен

ОК 24

Мережеві цифрові технології

екзамен

ОК 25

Комп'ютерні технології в освітньому процесі

екзамен

ОК 26

Основи наукових досліджень та академічна доброчесність

залік

ОК 27

Методика професійного навчання

екзамен

ОК 28

Кібербезпека

екзамен

ОК 30

Моделювання комп'ютерних систем

екзамен

ОК 29

Web-програмування

екзамен

ОК 29

Web-програмування

екзамен

ОК 30

Моделювання комп'ютерних систем

екзамен

ОК 30

Моделювання комп'ютерних систем

екзамен

ОК 30

Моделювання комп'ютерних систем

екзамен

ОК 30

Моделювання комп'ютерних систем

екзамен

ОК 31

Бази даних

екзамен

ОК 32

Економіка підприємств і маркетинг

екзамен

ОК 33

Технології Інтернет-речей

екзамен

ОК 34

Фізичне виховання (позакредитна)

Курсові роботи

Положення про курсові роботи в УДПУ

Курсова робота з комп'ютерних технологій в освітньому процесі
  1. Вплив комп’ютерних ігор на психічний стан підлітків
  2. Методика впровадження електронних підручників у процес навчання інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  3. Дидактичні умови формування інформаційної компетентності у студентів комп’ютерного профілю
  4. Дистанційне навчання як метод організації освітньої діяльності на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  5. Інформаційні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  6. Комп’ютерне навчання як засіб розвитку пізнавальних процесів підлітків
  7. Комп’ютерні ігри як засіб розвивального навчання
  8. Методика вивчення баз даних у закладах професійної (професійно-технічної) освіти засобами системи задач
  9. Методика вивчення електронних таблиць у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  10. Методика вивчення електронних таблиць у процесі фахової підготовки учнів ЗППТО
  11. Методика вивчення елементів теорії графів на заняттях з інформатики
  12. Методика вивчення історії інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  13. Методика вивчення курсу «Методи та засоби комп’ютерних інформаційних технологій»
  14. Методика вивчення основ структурного програмування на прикладі мови програмування Асемблер
  15. Методика використання анімаційних засобів при вивченні інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  16. Методика використання диференційованого навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  17. Методика використання засобів графічної підтримки
    процесу навчання інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  18. Методика використання засобів проектно-технологічної діяльності у процесі навчання учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти інформаційним технологіям
  19. Методика використання мультимедійних технологій при вивченні текстових редакторів
  20. Методика використання тестових завдань при вивченні інформатики
  21. Методика запровадження методів інтерактивного навчання на уроках інформатики
  22. Методика організації інформаційного освітнього середовища на заняттях з інформатики
  23. Методика організації самостійної діяльності учнів на заняттях інформатики
  24. Методика реалізації особистісно зорієнтованого навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  25. Методика реалізації технології проблемного навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  26. Методика формування в учнів закладів професійної (професійної-технічної) освіти інформатичної компетентності
  27. Методика формування інтелектуальних і комунікативних умінь учнів засобами інформатики
  28. Методика формування інформаційної культури учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на заняттях з інформатики
  29. Методика формування інформаційної культури учнів засобами інтегрованих завдань з інформатики
  30. Методика формування основ інформаційної культури студентів засобами пошукових систем
  31. Особливості вивчення електронних таблиць у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  32. Особливості вивчення текстових редакторів у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  33. Офісні програми як засіб підвищення рівня інформаційної культури студентів комп’ютерних спеціальностей
  34. Психолого-педагогічні аспекти навчання інформатиці у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  35. Реалізація принципу активності методом проектів при вивченні електронних таблиць
  36. Розвиток логічного мислення учнів на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  37. Роль тьюторства в інформатичній підготовці учнів у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  38. Сучасні комп’ютерні технології як засіб розвитку технічного мислення учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  39. Формування логічного мислення в учнів закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  40. Шляхи автоматизації інформаційного навчального середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  41. Шляхи використання методу проектів на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  42. Шляхи використання систем управління контентом у процесі організації освітньої діяльності закладів професійної освіти
  43. Шляхи впровадження аудіовізуальних засобів та комп’ютерних технологій в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти
  44. Шляхи впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів професійної освіти
  45. Шляхи запровадження нетрадиційних підходів щодо проведення уроків інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  46. Шляхи підвищення ефективності організації освітньої діяльності з інформатики
  47. Шляхи реалізації методу демонстраційних прикладів у процесі вивчення інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
Курсова робота з методики професійного навчання
  1. Вплив комп’ютерних ігор на психічний стан підлітків
  2. Методика впровадження електронних підручників у процес навчання інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  3. Дидактичні умови формування інформаційної компетентності у студентів комп’ютерного профілю
  4. Дистанційне навчання як метод організації освітньої діяльності на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  5. Інформаційні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  6. Комп’ютерне навчання як засіб розвитку пізнавальних процесів підлітків
  7. Комп’ютерні ігри як засіб розвивального навчання
  8. Методика вивчення баз даних у закладах професійної (професійно-технічної) освіти засобами системи задач
  9. Методика вивчення електронних таблиць у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  10. Методика вивчення електронних таблиць у процесі фахової підготовки учнів ЗППТО
  11. Методика вивчення елементів теорії графів на заняттях з інформатики
  12. Методика вивчення історії інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  13. Методика вивчення курсу «Методи та засоби комп’ютерних інформаційних технологій»
  14. Методика вивчення основ структурного програмування на прикладі мови програмування Асемблер
  15. Методика використання анімаційних засобів при вивченні інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  16. Методика використання диференційованого навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  17. Методика використання засобів графічної підтримки
    процесу навчання інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  18. Методика використання засобів проектно-технологічної діяльності у процесі навчання учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти інформаційним технологіям
  19. Методика використання мультимедійних технологій при вивченні текстових редакторів
  20. Методика використання тестових завдань при вивченні інформатики
  21. Методика запровадження методів інтерактивного навчання на уроках інформатики
  22. Методика організації інформаційного освітнього середовища на заняттях з інформатики
  23. Методика організації самостійної діяльності учнів на заняттях інформатики
  24. Методика реалізації особистісно зорієнтованого навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  25. Методика реалізації технології проблемного навчання при вивченні інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  26. Методика формування в учнів закладів професійної (професійної-технічної) освіти інформатичної компетентності
  27. Методика формування інтелектуальних і комунікативних умінь учнів засобами інформатики
  28. Методика формування інформаційної культури учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на заняттях з інформатики
  29. Методика формування інформаційної культури учнів засобами інтегрованих завдань з інформатики
  30. Методика формування основ інформаційної культури студентів засобами пошукових систем
  31. Особливості вивчення електронних таблиць у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  32. Особливості вивчення текстових редакторів у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  33. Офісні програми як засіб підвищення рівня інформаційної культури студентів комп’ютерних спеціальностей
  34. Психолого-педагогічні аспекти навчання інформатиці у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  35. Реалізація принципу активності методом проектів при вивченні електронних таблиць
  36. Розвиток логічного мислення учнів на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  37. Роль тьюторства в інформатичній підготовці учнів у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  38. Сучасні комп’ютерні технології як засіб розвитку технічного мислення учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  39. Формування логічного мислення в учнів закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  40. Шляхи автоматизації інформаційного навчального середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
  41. Шляхи використання методу проектів на заняттях з інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  42. Шляхи використання систем управління контентом у процесі організації освітньої діяльності закладів професійної освіти
  43. Шляхи впровадження аудіовізуальних засобів та комп’ютерних технологій в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти
  44. Шляхи впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів професійної освіти
  45. Шляхи запровадження нетрадиційних підходів щодо проведення уроків інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
  46. Шляхи підвищення ефективності організації освітньої діяльності з інформатики
  47. Шляхи реалізації методу демонстраційних прикладів у процесі вивчення інформатики у закладах професійної (професійної-технічної) освіти
Вибіркові компоненти
Практична підготовка

Положення про організацію практик

Угоди про співпрацю та практику

Навчальна (технологічна) практика
Навчальна (педагогічна) практика
Виробнича (технологічна) практика
Виробнича (педагогічна) практика
Атестація

Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII (Стаття 6. Атестація здобувачів вищої освіти) атестацію здобувачів вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті  імені Павла Тичини здійснюють екзаменаційні комісії (ЕК).

Атестація здійснюється відкрито і гласно. Здобувачі вищої освіти та інші особи, присутні на атестації, у тому числі під час захисту дисертації, можуть вільно здійснювати аудіо- та/або відеофіксацію процесу атестації.

15 червня
09.00 / 14.00 год 208 ауд.

Комплексний кваліфікаційний екзамен з комп’ютерних технологій та методики професійного навчання

Комісія: Нагайчук О.В., Кравченко Л.В., Мельник О.С., Малишевський О.В.

21 червня
09.00 / 14.00 год 208 ауд.

Випускна кваліфікаційна робота

Комісія: Нагайчук О.В., Кравченко Л.В., Захаревич М.А., Сажієнко О.П.

27 червня
14.00 год 208 ауд.

Комплексний кваліфікаційний екзамен з комп’ютерних технологій та методики професійного навчання

Комісія: Нагайчук О.В., Кравченко Л.В., Мельник О.С., Малишевський О.В.

Олексій МЕЛЬНИК

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Олег МАЛИШЕВСЬКИЙ

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Вадим ЧИЧУК

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Микола ЗАХАРЕВИЧ

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Віталій ДЕНИСЮК

завідувач відділення комп’ютерних систем Уманського фахового коледжу технологій та бізнесу Уманського національного університету садівництва

Денис ГОНЧАРУК

студент III курсу 39 групи спеціальності 015.39 Професійна освіта. Цифрові технології освітнього ступеня «Бакалавр»

Леонід ЩЕРБАК

директор державного навчального закладу «Уманський професійний ліцей», м. Умань.

Таїсія ФЕДОРЕНКО

директор державного навчального закладу «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», м. Жашків.