2022 - 2023 навчальний рік
-
- Активізація пізнавальної діяльності учнів закладів професійно-технічної освіти на уроках інформатики засобами Інтернет-ресурсів
- Методика формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців-програмістів у процесі професійної підготовки
- Методика організації інформаційного освітнього середовища у процесі фахової підготовки учнів у закладах професійно-технічної освіти
- Комп’ютерне моделювання як засіб підготовки фахівців закладів професійно-технічної освіти
- Формування інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів до використання цифрових технологій
- Організація самостійної роботи учнів закладів професійно-технічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- Обґрунтування вивчення дисципліни «Web-технології та Web-дизайну» при підготовці студентів технічних коледжів
- Дидактичні умови формування інформатичної компетентності в учнів закладів професійно-технічної освіти
- Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів закладів професійно-технічної освіти в процесі вивчення дисципліни «Програмне забезпечення»
- Хмарні сервіси Google як засіб управління освітньою діяльністю закладу професійно-технічної освіти
- Технології віртуальної реальності в інформатичній підготовці майбутніх фахівців у закладах професійно-технічної освіти
- Використання новітніх технологій при викладанні дисципліни «Інформатика» в закладах професійно-технічної освіти
- Психолого-педагогічні умови підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до розвитку творчого мислення засобами Web-технологій.
- Методичні засади застосування інноваційних технологій навчання в освітньому середовищі закладів професійної (професійно-технічної) освіти
2021 - 2022 навчальний рік
-
- Формування професійних умінь учнів закладів професійно-технічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- Активізація пізнавальної діяльності учнів закладів професійно-технічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- Формування професійних знань та вмінь учнів в інформаційно-освітньому середовищі закладів професійно-технічної засобами мультимедіа
- Активізація пізнавальної діяльності учнів закладів професійно-технічної освіти на заняттях з інформатики засобами інтерактивної технології
- Модернізація процесу навчання на основі використання єдиного інформаційного освітнього середовища закладів професійно-технічної освіти
- Методика активізації самостійної роботи учнів ЗПТО з інженерної та комп’ютерної графіки засобами навчально-технічної літератури
- Формування просторового мислення учнів закладів професійно-технічної освіти засобами комп’ютерної графіки
- Розвиток навчально-пізнавальних компетенцій учнів закладів професійно-технічної освіти у процесі самостійної роботи засобами ІКТ
- Мультимедійні засоби навчання у професійній підготовці учнів ЗПТО
- Методика формування професійних умінь та навичок учнів закладів професійно-технічної освіти засобами інформаційних технологій
- Дидактичні умови використання мультимедійних засобів у професійній підготовці учнів закладів професійно-технічної освіти
- Методика застосування комп’ютерних технологій у процесі вивчення виробничої санітарії та гігієни праці навчального курсу «охорона праці» у закладах професійно-технічної освіти
- Педагогічні умови використання інформаційних технологій навчання на сучасному уроці в закладах професійно-технічної освіти
- Методика використання технологій дистанційного навчання у підготовці фахівців у галузі комп’ютерних технологій
- Формування фахової компетентності учнів закладів професійно-технічної освіти при вивчення реляційних баз даних
- Методика використання програми AUTOCAD в процесі формування проектно-художніх уявлень в учнів ЗПТО
- Активізація професійно зорієнтованої освітньої діяльності студентів закладів професійної освіти засобами міжпредметного лабораторного практикуму
- Методика активізації пізнавальної діяльності учнів закладів професійно-технічної освіти засобами інформаційних технологій
- Використання SMART-технологій в процесі підготовки учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю
- Методика формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних технологій
- Методика організації самостійної роботи учнів ЗПТО комп’ютерного профілю у процесі графічної підготовки
- Педагогічні умови формування компетенції критично оцінювати інформацію в мережі Інтернет студентів коледжів
- Підготовка майбутніх фахівців інформаційних технологій в умовах дуальної освіти
- Педагогічні умови формування професійного становлення студентів технічного коледжу
- Застосування цифрових технологій при створенні бази даних кадрового складу
- Становлення системи мобільного навчання у відкритій системі дистанційної освіти
- Особливості використання інформаційних порталів в освітньому процесі закладів професійно-технічної освіти
- Розвиток методичної культури студентів закладів вищої освіти 1-2 рівня акредитації
- Розвиток творчої активності учнів закладів професійно-технічної освіти комп’ютерного профілю в процесі професійної підготовки
- Методика використання мережевих технологій у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників
- Дидактичні умови використання електронного навчального середовища у професійній підготовці учнів закладів професійно-технічної освіти
- Методика діагностування графічних компетентностей учнів ЗПТО з використанням тестових технологій
- Дидактичні умови формування понять тривимірного простору в процесі графічної підготовки учнів ЗПТО
- Автоматизоване робоче місце працівника кур’єрської служби
- Методика використання ІКТ в процесі формування фахових знань учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти комп’ютерного профілю
- Методика використання комп’ютерних технологій у процесі виробничого навчання учнів закладів професійно-технічної освіти
- Методика організації самостійної роботи учнів закладів професійно-технічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- Особливості використання сервісів Інтернет в системі інформатичної підготовки фахівців професійного навчання
- Організація самостійної роботи фахівців професійної освіти на основі використання мережевих ресурсів
- Методика навчання інформативних дисциплін майбутніх фахівців у закладах професійно-технічної освіти
- Особливості використання освітніх порталів у системі інформатичної підготовки майбутніх фахівців професійного навчання
- Методи та засоби ідентифікації користувачів в системах змішаного навчання
- Педагогічні умови використання інформаційно-комунікаціійних технологій у проектній діяльності учнів закладів професійно-технічної освіти
- Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фахівців-програмістів
- Психолого-педагогічні засади підготовки учнів закладів професійно-технічної освіти до розвитку творчого мислення засобами WEB-технологій
- Дидактичні умови формування фахової мобільності майбутнього фахівця-програміста у професійній діяльності
- Впровадження змішаного навчання в учнів закладів професійно-технічної освіти у процесі вивчення комп’ютерних технологій
- Формування професійної спрямованості учнів засобами цифрових технологій у закладах професійно-технічної освіти
- Формування професійної культури майбутніх фахівців-програмістів комп’ютерного профілю до професійної діяльності
- Формування дослідницьких умінь в учнів закладів професійно-технічної освіти у процесі проектної діяльності із застосуванням цифрових технологій
- Автоматизована система управління інформаційною базою установи «судмедекспертизи»