наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
- G. Deinychenko, I. Zolotukhina, V. Skrynnik, N. Fedak, S. Tkachyk, T. Kravchenko, K. Kravchenko, L. Deinychenko, O. Pavliuchenko, Y. Furmanova Survey of complex influence of physico-chemical and technological parameters on the process of milk-egg co-precipitate obtaining. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 3/11 (105) 2020. – Р. 30-37.
- Grygorii Deinychenko, Liudmyla Deinychenko, Stanislav Tkachyk, Tamara Kravchenko, Kateryna Kravchenko. Technology and biological value of milk-egg co-precipitate / CONGRESS on food quality and safety, health and nutrition – NUTRICON (2021; Ohrid) Book of abstracts / Congress on food quality and safety, health and nutrition – NUTRICON 2021, 9-11 June 2021, Ohrid, Macedonia; [Editor Vladimir Kakurinov]. – Skopje: Consulting and training center KEY, 2021. – 314 стр. ; 24 см. – Р. 47-48.
- Stanislav Tkachuk, Iryna Poluboiaryna, Olha Lapets, Oksana Lebid, Kateryna Fadyeyeva, Olena Udalova. Technological Aspects of the Use of Modern Intelligent Information Systems in Educational Activities by Teachers. INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE AND NETWORK SECURITY. SEP 30 2021, 21(9), С. 99-102
- Ткачук С. І., Куценко І. С. Особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі харчових технологій у процесі практичної підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. 2021. 12 (168). С. 260–264.
- Ткачук С.І., Мельник О.С. Використання інформаційно-методичного забезпечення студентами закладів професійної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: Візаві, 2021. Вип. 2(6) Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, С. 209-215.
- Ткачук С., Мельник О. Конструктивні вимоги до впровадження інформаційно-методичного забезпечення в закладах професійно-технічної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2022. № 2. С. 62–67. http://znp.udpu.edu.ua/article/view/262919
- Ткачук С., Мельник О., Чичук В.М. Соціально-педагогічні передумови розвитку професійних цінностей педагогів в системі підвищення кваліфікації. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022. № 2. С. 88–95. http://psv.udpu.edu.ua/article/view/267628
- Ткачук, С. ., Мельник , О. (2023). Методика вивчення семантики мов програмування студентами закладів професійної освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(1), 177–184. https://doi.org/10.25128/2415-3605.23.1.23
- Ткачук, С., Мельник, О., Ворошилов, С. (2023). Впровадження технологій мобільного навчання у системі дистанційної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 72–78. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276939
- Ткачук, . С. І., Кравченко, . К. А., & Кравченко , Т. В. (2024). Вплив віртуальної та доповненої реальності на розвиток творчого мислення та інноваційних здібностей здобувачів освіти. Академічні візії, (29). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/972
- Ткачук, С., Мельник, О., & Коробань, О. (2024). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ WEB-РОЗРОБОК. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 67–73. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305096
- Ткачук С. Аналіз ефективності застосування цифрових технологій у професійній підготовці вчителів іноземних мов у системі вищої освіти Німеччини. Наукові інновації та передові технології. № 9(37). С. 1053-1063. http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/14778/14848
- Myroshnychenko, N., Zolotarenko, T., Kolodko, T., Slabko, V., & Tkachuk, S. (2024). Transformation of higher education in Ukraine in the context of globalization. Conhecimento & Diversidade, 16(44), 129-144. https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/conhecimento_diversidade/article/view/12077
наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора):
- Інтеграція теоретичних і практичних психолого-педагогічних знань як засіб удосконалення професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів : колективна монографія / Мельник О. С., Гедзик А. М., Ткачук С. І. [та ін.] ; за заг. ред. О. С. Мельника ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань. : Візаві, 2020. – 148 с. (Розглянуто та рекомендовано до друку вченою радою Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (протокол №- від .12.2020 р.)
- Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх фахівців у галузі харчових технологій : монографія / С. І. Ткачук, С. М. Ящук, Ю. В. Гвоздецька, І. А. Філімонова ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 231 с.
- Мельник О.С. Напруженно-деформований стан залізобетонних елементів фортифікаційних споруд та укриттів : кол. монографія. / Мельник О. С., Ворошилов С. В, Мельник О. В. ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2023. 228 с.
наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:
Філімонова Ірина Афанасіївна.
Доктор філософії, 2020 р.
Спеціальність: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
Тема: Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-технологів харчової галузі у вищих педагогічних навчальних закладах
(ДР № 000582 30 жовтня 2020 р.).
участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад:
- Член спеціалізованої вченої ради Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу:
- Робота в організаційному комітеті з проведення олімпіади зі спеціальностей «Технологічна освіта», «Трудове навчання та технології», «Професійна освіта».
- Участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Теорія і методика професійної освіти».
- Керівництво студенткою (Різник Юлія), яка зайняла ІІІ призове місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта», 2021 р
діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:
Член Всеукраїнської асоціації наукових та практичних працівників технологічної освіти