Новини

Формування доброчесного освітнього середовища для запобігання правопорушень та посадових зловживань

Дієвим механізмом внутрішнього забезпечення ефективної реалізації освітньо-професійних програм є налагодження колективної взаємодії між здобувачами вищої освіти, членами проєктних/робочих груп на чолі з гарантами ОП, групами забезпечення та стейкхолдерами. Думки та рекомендації здобувачів як споживачів освітніх послуг є визначальними в аспекті вдосконалення та оновлення ОПП, за якими здійснюється їх підготовка. Одним із ефективних інструментів узагальнення та подальшого детального аналізу точок зору майбутніх фахівців є анкетування.

Під час засідання студентської ради факультету інженерно-педагогічної освіти, на якому були присутні гаранти ОПП та члени проєктних груп, здійснено аналіз результатів анкетування, метою якого було визначення ступеня ефективності проведених заходів для запобігання правопорушень та посадових зловживань на думку здобувачів ОС «бакалавр» та «магістр». Питання анкетування  були наступні: Як часто здійснюється моніторинг успішності та якості знань із метою забезпечення прозорості та об’єктивності оцінювання? Чи оприлюднюються результати моніторингу успішності в дистанційному форматі з метою забезпечення прозорості та об’єктивності оцінювання? Чи ознайомлювали Вас про наявність скриньки довіри та роботу телефонів «Гаряча лінія» і довіри МОН України? Оцініть рівень проведення роз’яснювальної роботи з метою застосування чіткого алгоритму дій здобувачів вищої освіти, які можуть стати свідками правопорушень для недопущення посадових зловживань від 1 до 5 на факультеті інженерно-педагогічної освіти. Оцініть рівень створених умов для реалізації політики запобігання правопорушень та недопущення посадових зловживань від 1 до 5 на факультеті інженерно-педагогічної освіти тощо.

Результатом анкетування констатовано, що переважна більшість здобувачів вищої освіти задоволені рівнем проведених заходів щодо запобігання правопорушень та посадових зловживань на факультеті інженерно-педагогічної освіти, разом з тим під час засідання було визначено наступні завдання для вдосконалення механізму здійснення означеної роботи:

– урізноманітнення форм проведення заходів;

– мінімізація теоретичного блоку;

– розробка візуальних способів подання інформації;

– пошук шляхів залучення кожного здобувача вищої освіти.