Відображаються усі з 23 результатів

Показати 9 24 36

Системний аналіз

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Педагогіка та психологія вищої школи

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Педагогічний коучинг

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Розробка мобільних додатків

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Прикладне програмування

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Інформаційна логістика

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Охорона праці у галузі та цивільний захист

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Нейронні мережі

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Системи штучного інтелекту

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Патентознавство

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Стандартизація та сертифікація

Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.

Виробнича (педагогічна) (у закладах вищої освіти)

Набуття здобувачами освіти знань про організацію навчальновиховного процесу ЗВО, досвіду викладання педагогічних дисциплін, проведення виховної роботи зі студентами та формування навичок організації і проведення науково-дослідної роботи.

Виробнича (педагогічна) (у закладах фахової передвищої освіти)

Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.

Інтелектуальні інформаційні системи

Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.

Інноваційні технології у галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями та вміннями з основ сучасних інновацій у галузі цифрових технологій та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Професійна мобільність

Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти до оволодіння знаннями у необхідному обсязі для розуміння найважливіших положень сучасних теорій формування професійної мобільності, а також формування компетентностей, що сприяють підвищенню рівня готовності до професійної мобільності.

Методика викладання спецдисциплін

Формування і розвиток компетентностей в галузі дидактики професійного навчання на основі сучасних освітніх технологій, а також засвоєння методики викладання спеціальних дисциплін спеціалізації «комп’ютерні технології» та підготовка здобувачів до освітньої діяльності в її межах.

Менеджмент у професійній освіті

Надання майбутнім фахівцям усіх фахових спрямувань ґрунтовні знання та необхідні практичні навики з основних розділів менеджменту професійної діяльності і, зокрема, з управління професійною діяльністю керівника організації.

Технології дистанційного навчання у професійній освіті

Формування фахових компетентностей студентів, а саме: здатність на високому науково-методичному рівні здійснювати педагогічну діяльність у професійній освіті із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Методологія наукового дослідження

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями з методологічних основ наукового дослідження та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Управління ІТ-проєктами

Навчання студентів принципам теорії управління проектами з розробки програмного забезпечення і набуття лабораторних навичок планування, контролю та оптимізації процесів розробки програмного забезпечення.

Філософія та соціологія освіти

Формування у магістрів знання: характеристик соціальної реальності, суспільства як системи соціальної взаємодії. Програма складається з логічно виправданої послідовності навчальних процедур, здійснення яких створить умови для оволодіння студентами системно соціологічних знань і сприятиме формуванню у них наукового світогляду, гуманістичного потенціалу особистості, високої духовності, загальної культури, творчого мислення, вміння проникати у сутність явищ і процесів соціального середовища, навиків свідомого використання отриманих знань у пізнавальній, практичній, виробничій та організаційно-виховній діяльності.

Ділова іноземна мова

Вдосконалення і подальший розвиток знань, навичок та вмінь здобувачів освіти у різних видах мовленнєвої діяльності, оволодіння нормами ділового спілкування, розширення знань про особливості офіційно-ділового стилю, класифікацію та структуру документів різного рівня, вимоги щодо оформлення та укладання ділових паперів, засвоєння етикету ділової кореспонденції.