Каталог дисциплін
Відображаються усі з 23 результатів
Системний аналіз
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Педагогіка та психологія вищої школи
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Педагогічний коучинг
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Розробка мобільних додатків
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Прикладне програмування
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Інформаційна логістика
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Охорона праці у галузі та цивільний захист
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Нейронні мережі
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Системи штучного інтелекту
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Патентознавство
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Стандартизація та сертифікація
Навчити здобувачів вищої освіти основним поняттям технічних засобів навчання, провести класифікацію ТЗН, та методику їх застосування у навчальному процесі; сформувати систематичні знання з застосування технічних засобів навчання у навчальному процесі; сприяти вирішенню проблеми інформатизації і гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання, надання навчальній діяльності дослідницького, творчого характеру; сформувати навички та вміння застосування сучасних офісних додатків у підготовці та проведенні занять.
Виробнича (педагогічна) (у закладах фахової передвищої освіти)
Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.
Інтелектуальні інформаційні системи
Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.
Філософія та соціологія освіти
Формування у магістрів знання: характеристик соціальної реальності, суспільства як системи соціальної взаємодії. Програма складається з логічно виправданої послідовності навчальних процедур, здійснення яких створить умови для оволодіння студентами системно соціологічних знань і сприятиме формуванню у них наукового світогляду, гуманістичного потенціалу особистості, високої духовності, загальної культури, творчого мислення, вміння проникати у сутність явищ і процесів соціального середовища, навиків свідомого використання отриманих знань у пізнавальній, практичній, виробничій та організаційно-виховній діяльності.
Ділова іноземна мова
Вдосконалення і подальший розвиток знань, навичок та вмінь здобувачів освіти у різних видах мовленнєвої діяльності, оволодіння нормами ділового спілкування, розширення знань про особливості офіційно-ділового стилю, класифікацію та структуру документів різного рівня, вимоги щодо оформлення та укладання ділових паперів, засвоєння етикету ділової кореспонденції.