Показано 13–23 із 23

Показати 9 24 36

Виробнича (педагогічна) (у закладах фахової передвищої освіти)

Оволодіння студентами сучасними методами і технологіями в галузі їх майбутньої професії. Серед основних задач практики є формування професійних умінь і навичок на базі одержаних у закладі вищої освіти знань, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в професійній діяльності.

Інтелектуальні інформаційні системи

Отримання базових знань з області створення інтелектуальних інформаційних систем та їх подальшого застосування до розв’язання складних прикладних та наукових інтелектуальних задач. Завдання курсу: отримання теоретичних знань з основ веб-технологій, веб-дизайну та веб-програмування; отримання практичних навичок з розробки веб-сайтів.

Інноваційні технології у галузі професійної освіти

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями та вміннями з основ сучасних інновацій у галузі цифрових технологій та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Професійна мобільність

Підготовка майбутніх фахівців професійної освіти до оволодіння знаннями у необхідному обсязі для розуміння найважливіших положень сучасних теорій формування професійної мобільності, а також формування компетентностей, що сприяють підвищенню рівня готовності до професійної мобільності.

Методика викладання спецдисциплін

Формування і розвиток компетентностей в галузі дидактики професійного навчання на основі сучасних освітніх технологій, а також засвоєння методики викладання спеціальних дисциплін спеціалізації «комп’ютерні технології» та підготовка здобувачів до освітньої діяльності в її межах.

Менеджмент у професійній освіті

Надання майбутнім фахівцям усіх фахових спрямувань ґрунтовні знання та необхідні практичні навики з основних розділів менеджменту професійної діяльності і, зокрема, з управління професійною діяльністю керівника організації.

Технології дистанційного навчання у професійній освіті

Формування фахових компетентностей студентів, а саме: здатність на високому науково-методичному рівні здійснювати педагогічну діяльність у професійній освіті із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Методологія наукового дослідження

Забезпечення майбутніх фахівців знаннями з методологічних основ наукового дослідження та їх застосування у майбутній професійній діяльності.

Управління ІТ-проєктами

Навчання студентів принципам теорії управління проектами з розробки програмного забезпечення і набуття лабораторних навичок планування, контролю та оптимізації процесів розробки програмного забезпечення.

Філософія та соціологія освіти

Формування у магістрів знання: характеристик соціальної реальності, суспільства як системи соціальної взаємодії. Програма складається з логічно виправданої послідовності навчальних процедур, здійснення яких створить умови для оволодіння студентами системно соціологічних знань і сприятиме формуванню у них наукового світогляду, гуманістичного потенціалу особистості, високої духовності, загальної культури, творчого мислення, вміння проникати у сутність явищ і процесів соціального середовища, навиків свідомого використання отриманих знань у пізнавальній, практичній, виробничій та організаційно-виховній діяльності.

Ділова іноземна мова

Вдосконалення і подальший розвиток знань, навичок та вмінь здобувачів освіти у різних видах мовленнєвої діяльності, оволодіння нормами ділового спілкування, розширення знань про особливості офіційно-ділового стилю, класифікацію та структуру документів різного рівня, вимоги щодо оформлення та укладання ділових паперів, засвоєння етикету ділової кореспонденції.