Новини

Настановча нарада виробничої (педагогічної) практики з технологій зі студентами освітнього ступеня «Бакалавр» ОП «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)»

Відповідно до графіка освітнього процесу студенти випускних курсів освітнього ступеня «Бакалавр» освітньої програми «Середня освіта «Трудове навчання та технології. Інформатика»» проходитимуть виробничу (педагогічну) практику з 20 лютого. Традиційно, перед початком практики колективом профільної кафедри проведено настановчу нараду під час якої окреслено зміст, завдання та організаційні заходи її проходження. Нараду розпочав завідувач кафедри технологічної освіти, професор Андрій Терещук, який поінформував студентів про сучасні тенденції у реформуванні шкільного предмету «Технології», розкрив сутність підходів до реалізації змісту технологічної освіти в 5-9 класах закладів загальної середньої освіти.

Гарант освітньої програми, доцент Віталій Бербец обговорив зі студентами структуру виробничої (педагогічної) практики, звернувся до студентів з пропозицією, під час та по закінченню практики, проводити обговорення позитивного у її змісті та організації, визначенні недоліків і шляхів їх подолання, відпрацювавши спільний план дій науково-педагогічного колективу кафедри та студентського товариства щодо удосконалення виробничої практики.

Групові керівники та методисти з технологій, доцент Людмила Хоменко та старший викладач Віталій Потапкін ознайомили студентів зі змістом виробничої практики, з вимогами до проведення уроків технологій і трудового навчання у 5-9 класах гімназій. Також обговорили зі студентами організаційні заходи під час проходження практики задля забезпечення якісного виконання завдань виробничої практики.

Особливу увагу приділили дотриманню правил техніки безпеки, охорони праці та цивільного захисту під час організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.

Доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Ірина Дзюбенко повідомила студентів про організаційні вимоги до виховних заходів та психолого-педагогічних досліджень.

Під час наради студенти мали можливість поставити запитання щодо особливостей виконання певних завдань та оформленням документації практики, на які отримали вичерпні відповіді.