Новини

Підсумкова конференція-захист практики

Згідно з робочим навчальним планом та графіком освітнього процесу та відповідно до графіку проведення практик  факультету інженерно-педагогічної освіти спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології), освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика) яка проходила із 20 лютого по 17 березня для студентів очної та  заочної форми навчання факультету інженерно-педагогічної освіти групи – магістри 51мп, 53 мп, з51, бакалаври 45, зу22, кафедрою технологічної освіти було організовано підсумкову конференцію-захист практики.

Конференція-захист практики пройшла 07.04.23 о 12 год., у дистанційному режимі, за відповідним  посиланням  на відеодзвінок: https://meet.google.com/gyh-zbnk-ejn

На нараді виступили керівники та методист   практики Олег Мелентьєв, Людмила  Хоменко – доценти кафедри технологічної освіти, методисти із технологій,  які вказали на помилки що були зроблені студентами у  звітах студентів з практики.

У своєму виступі  методисти із виховної роботи Надія Харченко – доцент кафедри психології, методист з педагогіки та психології,

Ірина Дзюбенко – доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості, методист з педагогіки та психології, звирнуи у вагу на необхідність коректного оформлення виховних робі практикантів.

Також на нараді виступив завідувач кафедри технологічної освіти та гарант освітньої програми «Магістр», професор Андрій  Терещук із сучасним поглядом на організацію виробничо-педагогічної практики, яка проходить у дистанційному режимі, а також про те, що види практичних робіт, які передбачені практикою відповідають сучасним вимогам нової української школи, дозволяють вчителю формувати та розвивати відповідні компетентності тощо.

Також на нараді виступив доцент кафедри технологічної освіти та гарант освтньої програми «Бакалавр» Віталій  Бербец, який розповів про організацію виробничо-педагогічної практики у світлі нової української школи, компетентністний підхід  та компетенції які формуються у процесі практики.

Студенти, присутнім викладачам задавали питання організаційного та методичного характеру. Обговорення усіх питань відбулося  в атмосфері дружнього  співробітництва, викликали велику зацікавленість студентів та доброзичливе ставлення викладачів.