Новини

Відкрита бінарна лекція на тему “Моделі та методи ШІ в інтелектуальних інформаційних системах”

Потужним інструментом прийняття рішень, які відіграють значення для прогресивного науково-технічного розвитку держави, є штучний інтелект. Штучний інтелект (ШІ) – наука та технологія створення інтелектуальних машин (програмних комплексів), здатних брати на себе окремі функції інтелектуальної діяльності людини (наприклад, вибирати та приймати оптимальні рішення на основі раніше отриманого досвіду і раціонального аналізу зовнішніх впливів).

13 листопада 2023 року відбулася бінарна лекція “Моделі та методи штучного інтелекту в інтелектуальних інформаційних системах”, яка була проведена  з ОК “Інтелектуальні інформаційні системи”для здобувачів ОС магістр, ОПП “Професійна освіта (Комп҆ютерні технології)”. Лектори – Микола Захаревич, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями УДПУ імені Павла Тичини, та Неля Дегтярьова, доцент, завідувач кафедри інформатики фізико-математичного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.

Основна увага лектора Нелі Дегтярьової була зосереджена на  окресленні основних принципів створення інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень, інтелектуальних систем управління і вибору методу висвітлення знань. 

Під час жвавого обговорення проблематики застосування методів та систем штучного інтелекту було досягнуто спільної думки, що на сьогодні сформувалася значна кількість підходів та розуміння напрямків, засобів та основ застосування інструментів штучного інтелекту. 

Завдяки своїй спроможності навчатися та адаптуватися до різних даних, інтелектуальні інформаційні системи стають все більш популярними та корисними інструментами для сучасного світу. Тематика лекції є актуальною і цікавою для широкого кола науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти, викликала жвавий інтерес та зацікавленість з боку присутніх. Діалог викладачів не лише продемонстрував культуру спілкування один з одним, а й залучив до спілкування студентів у напрямі знаходження шляхів спільного розв’язання проблемних ситуацій, висловлювання своєї позиції, формування ставлення до матеріалу, який обговорювався та емоційного відгуку на нього. Такі інноваційні практики викладання спрямовані на підвищення рівня знань студентів, ефективно поєднуються з традиційними методами і можуть застосовуватися на різних етапах навчання.

Щиро дякуємо Нелі Дегтярьової та усім присутнім  за значний інтерес та співпрацю!